Forum

Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Krisp » tirs 12 okt 2010 08:41

Andre som er begyndt at følge lidt med i denne titel?

http://www.dreadcentral.com/news/40149/ ... ead-nation

Det ligner meget en Left 4 Dead klon, bare set fra oven. :). Men det ser ret underholdende ud og så er der vist både lokalt og online co-op i.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Abcent » tirs 12 okt 2010 10:31

Er selv med i beta'en, og det er et ganske underholdende lille spil. Men det det bliver kedeligt i længden, og har ikke spillet det i flere uger nu.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Rytteren » ons 24 nov 2010 19:31

http://blog.us.playstation.com/2010/11/ ... -the-heat/
hold da op det bliver lækkert. betaen har været fantastisk. den 1 december må godt snart komme. godt man for 20% off som psplus bruger
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf ChaosHydrA » ons 01 dec 2010 22:19

Så har jeg købt denne lille guldklump og spillet den første mission. Det er faktisk rigtig sjovt og minder lidt om det nye lara croft spil. Grafisk er jeg dog lidt skuffet, taget i betragtning at stilen minder om Commandos/desperados serien så ser det hele lidt sløret ud, man kan godt genkende biler og lign. men lidt mere fylde/skarphed havde været godt.

Man finder måske også lidt for hurtige opgradering og ting man kan købe men spillet er aldeles sjovtindtil videre håber jeg kan finde en at spille det i co-op med senere hen :3
Billede
ChaosHydrA
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Rytteren » tors 02 dec 2010 08:36

syntes selv at det "sløret" æstetiske look for det til at være meget federe! det med at lys er en mangelvare i spillet, er jo møj fedt, og for en til at sidde meget langt fremme på stolen. er dog personlig vild med deres globale status for "virusen". kom nu DANMARK, vi kan da ikke lade de svenskere lægge foran os ;)

more mig dog stadig meget over de små skilte og banner der er rundt omkring. et par små phumbs up til super stardust rundt omkring ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf MrGlennDK » tors 02 dec 2010 08:52

Jeg syntes en da at det er bedre en L4D...Elsker det :) men syntes det er lidt svært..men det gøre sku ik noget..er ved 6 mission ;)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Rytteren » tors 02 dec 2010 09:46

MrGlennDK skrev:Jeg syntes en da at det er bedre en L4D...Elsker det :) men syntes det er lidt svært..men det gøre sku ik noget..er ved 6 mission ;)


hvilken sværhedsgrad?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf ChaosHydrA » tors 02 dec 2010 13:16

ja jeg synes manglen på lys virkelig formår at gøre det sjovt, man kunne have forventet at det kunne have været lidt for nemt bare at vade igennem det og holde fire knappen nede men den kræver man trykker hvergang. Jeg har kun selv spillet det på Braindead difficulty endnu men synes ikke engang det er nemt på det. Ligeså snart man bliver omringet så dræner den energien ned hurtigt :D. Man håber virkelig meget på at der er en bil alarm man kan udløse hvergang man kommer ind i et nyt område :3
Billede
ChaosHydrA
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf MrGlennDK » tors 02 dec 2010 22:17

Rytteren skrev:
MrGlennDK skrev:Jeg syntes en da at det er bedre en L4D...Elsker det :) men syntes det er lidt svært..men det gøre sku ik noget..er ved 6 mission ;)


hvilken sværhedsgrad?


Braindead ...godt jeg ik tog det på svære he
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Proxzyn » fre 03 dec 2010 00:21

Super genialt spil! Nu er jeg nok lidt af en zombie freak. men for fa'en et fantastisk spil.

Braindead(Hjernedød) er det ikke det nemmeste? :P Har da ikke de store problemer på normal.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf MrGlennDK » fre 03 dec 2010 01:50

Jo det er det men hvorfor tage det på normal når man ik for noget extra? ;)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Badfarmer » fre 03 dec 2010 07:15

Fed spil :) Men til jer som ikke har prøvet det i co-op. Man ikke kan snakke sammen når man spiller co-op. Blev noget skuffet da jeg prøvede i går sammen med hansen. :(

mvh badfarmer
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Rytteren » fre 03 dec 2010 11:35

Badfarmer skrev:Fed spil :) Men til jer som ikke har prøvet det i co-op. Man ikke kan snakke sammen når man spiller co-op. Blev noget skuffet da jeg prøvede i går sammen med hansen. :(

mvh badfarmer


men det er de igang med at lave

http://blog.eu.playstation.com/2010/12/ ... ad-nation/

syntes det er helt okay det ikke var med. de sagde spillet kom start december, også i sidste øjeblik smed de online co-op ind i spillet. nu er de så igang med at rette småfejl/feedback og smide voicechat ind :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Jb » fre 03 dec 2010 12:48

kan spille co-op med en ven hjemme i sofaen eller er det kun online?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Dead Nation - Zombie eksklusiv til PSN

Indlægaf Rytteren » fre 03 dec 2010 13:20

du kan nemt spille med en ven hjemme i sofaen. lokal coop :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster