Forum

Lemmings problemer

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Lemmings problemer

Indlægaf Krisp » fre 22 okt 2010 16:42

Hey.

Jeg har kæmpe problemer i Lemmings, når man skal vælge én ud af en flok lemminger. Det er næsten umuligt og tit går en hel bane i vasken, fordi targeting systemet i spillet er så plat. :(. Jeg zoomer ind og sætter endda spillet på pause, men det er umuligt når der står 10 lemminger næsten samme sted. Nogle der har tips? I baner hvor man skal bygge en trappe, kan det næsten være umuligt, da jeg tit kommer til at bygge trappen den forkerte vej. :(
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Lemmings problemer

Indlægaf morfar » fre 22 okt 2010 17:55

Tingene skal gøre inden der kommer for mange lemminger ud. Sådan er spillet lavet.

Jeg har 100% i spillet og oplevede kun problemet hvis jeg var for lang tid om at komme igang.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Lemmings problemer

Indlægaf Krisp » lør 23 okt 2010 23:14

morfar skrev:Tingene skal gøre inden der kommer for mange lemminger ud. Sådan er spillet lavet.

Jeg har 100% i spillet og oplevede kun problemet hvis jeg var for lang tid om at komme igang.


Jeg spillede de gode gamle Lemmings spil meget på Amiga 500'en i sin tid og der synes jeg slet ikke jeg havde samme targeting problemer. Så de må have været bedre til at lave det dengang. :). Men om ikke andet, så fik jeg endeligt klaret banen igår, men det krævede godt nok at man holder tungen lige i munden.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Lemmings problemer

Indlægaf tarantuladk » tors 06 jan 2011 03:13

Der er en knap til at følge en lemming.. Altså firkanten følger den mens du holder knappen nede, indtil du enten slipper eller giver den en ordre.. Mener det er L1.. Men er ikke sikker.. Prøv dig frem.. Super fedt lige at vide :)
tarantuladk
Niveau 0
 
Indlæg: 11



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster