Forum

UNO til 7,95.. !

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

UNO til 7,95.. !

Indlægaf tarantuladk » tors 06 jan 2011 03:17

Nice tænker man så.. Skynder sig at købe det og spiller det da lige en halv time inden jeg sætter mig til at læse trofæ beskrivelserne igennem.. Og hvad ser man så.. Endnu et HÅBLØST online trofæ:
Check the leaderboard when in the TOP 50. !!!

Fuldstændig latterligt !..
tarantuladk
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf feinschmecker » tors 06 jan 2011 10:15

Ja, sindssygt latterligt. Jeg har aldrig i mit livs skabte dage hverken set eller hørt noget lignende! Hvordan kan de tage penge for sådan noget og stadig se sig selv i spejlet om morgenen?

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf Krisp » tors 06 jan 2011 11:42

Jeg købte Uno til omkring 5 kr. på US store for ikke så længe siden, men dette er da også et godt tilbud. Hehe. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf kraftonia » tors 06 jan 2011 12:49

feinschmecker skrev:Ja, sindssygt latterligt. Jeg har aldrig i mit livs skabte dage hverken set eller hørt noget lignende! Hvordan kan de tage penge for sådan noget og stadig se sig selv i spejlet om morgenen?

/feinschmecker


Prove me wrong, men det vel lige meget med det latterlige trofæ (og ja, det er da total håbløst krav)?? I får et billigt spil, som kan spilles selvom I ikke får Jeres trofæer, og det vel trods alt I SPILLET og ikke under trofælisten fornøjelsen ved at spille ligger?? Har aldrig forstået de af Jer som er "trofæ-ryttere" og sætter prestige i at opnå og vise dem frem! Jeg har spillet en del xbox360 + ps3 og har ikke et eneste PLATIN el. 100% completion i noget spil overhovedet. Ved faktisk ikke om jeg kunne (det jo ikke givet på forhånd), men jeg forsøger heller ikke bevist at opnå dem!
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf feinschmecker » tors 06 jan 2011 13:27

kraftonia skrev:
feinschmecker skrev:Ja, sindssygt latterligt. Jeg har aldrig i mit livs skabte dage hverken set eller hørt noget lignende! Hvordan kan de tage penge for sådan noget og stadig se sig selv i spejlet om morgenen?

/feinschmecker


Prove me wrong, men det vel lige meget med det latterlige trofæ (og ja, det er da total håbløst krav)?? I får et billigt spil, som kan spilles selvom I ikke får Jeres trofæer, og det vel trods alt I SPILLET og ikke under trofælisten fornøjelsen ved at spille ligger?? Har aldrig forstået de af Jer som er "trofæ-ryttere" og sætter prestige i at opnå og vise dem frem! Jeg har spillet en del xbox360 + ps3 og har ikke et eneste PLATIN el. 100% completion i noget spil overhovedet. Ved faktisk ikke om jeg kunne (det jo ikke givet på forhånd), men jeg forsøger heller ikke bevist at opnå dem!


Siger ordet 'ironi' dig noget?

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf morfar » tors 06 jan 2011 13:45

Jeg spiller masser af spil som er røv dårlige. Bare der er nemme trofæer!

Jeg har dog ikke noget behov for at vise dem frem. Kun platin.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf tarantuladk » tors 06 jan 2011 15:26

Drenge drenge drenge.. Selvfølgelig er det spillet der er det vigtigste.. Og er sku slet ikke fordi jeg vil vise dem frem.. Men kan godt li at der er noget mere i spillet at gå efter end kun det at gennemføre.. Jeg føler at spillene holder længere og jeg får mere ud af dem.. Men at lave et trofæ som er så tåbeligt synes jeg godt nok er at gå over stregen.. Men trofæ eller ej er det sku et rigtig fedt spil til prisen og helt klart et hvertmands eje :)
tarantuladk
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf cph_game_master » tors 06 jan 2011 16:39

tarantuladk skrev:Drenge drenge drenge.. Selvfølgelig er det spillet der er det vigtigste.. Og er sku slet ikke fordi jeg vil vise dem frem.. Men kan godt li at der er noget mere i spillet at gå efter end kun det at gennemføre.. Jeg føler at spillene holder længere og jeg får mere ud af dem.. Men at lave et trofæ som er så tåbeligt synes jeg godt nok er at gå over stregen.. Men trofæ eller ej er det sku et rigtig fedt spil til prisen og helt klart et hvertmands eje :)


Er faktisk overvejende enig. Selvom jeg selv er lidt af en trofæ ludder. Er pt i gang med PoP sands of time, og der sidder jeg med 2 youtube videoer, som viser hvor vanvittig mange små 'sand clouds' befinder sig. Det tager i dette tilfælde rigtig meget af spilglæden fra mig, når jeg vender hovedet mod den ene guide/video efter den anden. Måske jeg bare skulle lade være med at jagte trofæerne. Overvejer det faktisk i øjeblikket. Udbyttet af trofæer er jo faktisk næsten ingenting. Et mini billede af en ellet anden ting og en dejlig lyd. Det er det. Og saa selvfølgelig trofækortet der i ny og næ stiger nogle %. Overvejer min trofæ fremtid.
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf cph_game_master » tors 06 jan 2011 16:48

Og måske vigtigst af alt; så behøves man ikke at gennemspille de såkaldte 'nemme platin spil'. Typisk skod licens spil som terminator. Man kan bare 'nøjes' med de gode spil, som tiltaler en selv og som ikke bare er et 'rent & plat game'
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf BT-DK » tors 06 jan 2011 21:14

Totalt offtopic:
Jeg må indrømme, at jeg heller aldrig er hoppet på "trofæ-vognen". Jeg kan måske godt på en måde forstå, at i synes, at det er sjovt at prøve på at få nogle trofæer. Jeg synes bare selv, at det er alt for meget tid at putte i noget, som jeg ikke synes er spændende. Jeg spiller nok bare spil for at have det sjovt og ikke for at få nogle små ikoner ;)
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: UNO til 7,95.. !

Indlægaf Erroneus » fre 07 jan 2011 09:13

Jeg var en del på trophy vognen i 2009 og 2010, men er stået lidt af igen, har ikke tid. Det er ikke alle spil som er sjove at gå trophy amok i og så betyder det, at man har svært ved at nå andre spil, hvis man skal bruge 30-60 timer på alle spil man får ind i huset :)

Spil hvor trophies ligger lige til højrebenet, der går jeg dog stadig efter dem.

Men Uno til 7,95 kr. er en fin pris, jeg havde det allerede fra US store og syntes det er meget sødt, omend var det for dyrt i starten, nu er prisen mere rigtig.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster