Forum

2 stk killzone 2 colletors box 2 for 600 incl porto

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Indlægaf thefunnyboy01 » tirs 17 mar 2009 09:31

Det er region 2 :D
thefunnyboy01
Niveau 1
 
Indlæg: 74

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf friediger » tirs 17 mar 2009 10:26

thefunnyboy01 skrev:Jeg har ikk helt forstand på det, så siger ikke det modsatte, ved bare jeg har givet omkring 699 per spil og har ikke længere brug for dem, så prøver bare at komme af med dem hurtigst muligt!


Hvad har du da brugt dem til når de stadig er i folie? Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro de var købt billigt hos shopto.net med videresalg for øje :wink:
friediger
Niveau 1
 
Indlæg: 94

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » tirs 17 mar 2009 11:56

Eriksen skrev:Det er klart det står på engelsk da det ikke er muligt at anskaffe sig et Killzone 2 med dansk cover.

Det er langt fra alle spil der har dansk cover selvom de er købt i den lokale biks!

Så hvis det er et region 2 spil så er det nøjagtig den samme version, som hvis man går ned i den lokale GameStop og køber det.

Du kan se bag på coveret om det er region 2 og ser sådan her ud:
Billede


Ja, det er ikke alle spil, der kan fås med DK-cover, men Killzone 2 kan i hvert fald.

Min bedste ven har lige købt Killzone 2 i GAME, og den har også en dansk beskrivelse samt svensk, norsk, engelsk osv.
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » tirs 17 mar 2009 12:00

friediger skrev:
thefunnyboy01 skrev:Jeg har ikk helt forstand på det, så siger ikke det modsatte, ved bare jeg har givet omkring 699 per spil og har ikke længere brug for dem, så prøver bare at komme af med dem hurtigst muligt!


Hvad har du da brugt dem til når de stadig er i folie? Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro de var købt billigt hos shopto.net med videresalg for øje :wink:


Det ville jeg også gætte på. :)
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf flowi » tirs 17 mar 2009 13:03

Tech skrev:
friediger skrev:
thefunnyboy01 skrev:Jeg har ikk helt forstand på det, så siger ikke det modsatte, ved bare jeg har givet omkring 699 per spil og har ikke længere brug for dem, så prøver bare at komme af med dem hurtigst muligt!


Hvad har du da brugt dem til når de stadig er i folie? Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro de var købt billigt hos shopto.net med videresalg for øje :wink:


Det ville jeg også gætte på. :)



Med mindre sælger selvfølgelig kan fremvise gyldig kvittering på de 699, som han påstår, at de har kostet ;)
flowi
Niveau 2
 
Indlæg: 153

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » tirs 17 mar 2009 13:41

flowi skrev:
Tech skrev:
friediger skrev:
thefunnyboy01 skrev:Jeg har ikk helt forstand på det, så siger ikke det modsatte, ved bare jeg har givet omkring 699 per spil og har ikke længere brug for dem, så prøver bare at komme af med dem hurtigst muligt!


Hvad har du da brugt dem til når de stadig er i folie? Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro de var købt billigt hos shopto.net med videresalg for øje :wink:


Det ville jeg også gætte på. :)



Med mindre sælger selvfølgelig kan fremvise gyldig kvittering på de 699, som han påstår, at de har kostet ;)


Ja, men det tvivler jeg på. Hvis han havde købt dem til 699,- pr. stk., så ville han ikke sælge dem for 300kr. pr. stk. :wink:
Det er jo under halv pris.
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf thefunnyboy01 » ons 18 mar 2009 19:59

Kan ikke forstå hvorfor folk siger at jeg prøver at tjene på at sælge disse to spil, har tjekket shopto.net og der koster kz2 mere end 300 kr også regner jeg med at der er porto oveni. desuden sælger jeg ikke den alm. version men collectors edition hvilket er dyere, så kan ikk se hvorfor jeg skulle kunne tjene på det her?!
thefunnyboy01
Niveau 1
 
Indlæg: 74

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Lynggaard CR » ons 18 mar 2009 21:05

Jeg vil da gerne byde 300 incl. porto for et af dem.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV

Handelskarakterer:
90
Skriv handelskommentar

Indlægaf thefunnyboy01 » tors 19 mar 2009 14:47

sælger begge for 600 incl porto. ellers 300 plus porto
thefunnyboy01
Niveau 1
 
Indlæg: 74

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Lynggaard CR » tors 19 mar 2009 15:14

Nå, men hvis du beslutter dig for at sælge et spil for 300 incl. porto, så har du endnu et par dage at tænke over det i. :D
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV

Handelskarakterer:
90
Skriv handelskommentar

Indlægaf thefunnyboy01 » tors 19 mar 2009 23:42

hvor bor du?
thefunnyboy01
Niveau 1
 
Indlæg: 74

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Lynggaard CR » fre 20 mar 2009 00:00

København NV
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV

Handelskarakterer:
90
Skriv handelskommentar

Indlægaf MsFrederiksen » lør 21 mar 2009 18:51

Hej er det solgt endnu?
MsFrederiksen
Niveau 2
 
Indlæg: 127

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf thefunnyboy01 » søn 22 mar 2009 21:46

nej det er de ikke (:
thefunnyboy01
Niveau 1
 
Indlæg: 74

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Ravonator » ons 25 mar 2009 13:38

Hej, bor selv i 2400 NV. Kan afhente den hos dig / i kvarteret. Jeg er klar over at det er en special udgave, men det speciale (metalkasse/plakat) har ingen værdi for mig, og så er det ikke en 100% DK (selvom det ikke har den store betydning), så byder Dkr 200.-, ok?
Ravonator
Niveau 0
 
Indlæg: 4

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 127 gæster