Forum

NEDSAT! Det perfekte setup for den spilleglade

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

NEDSAT! Det perfekte setup for den spilleglade

Indlægaf Hi Fi Dwarf » ons 20 maj 2009 22:02

Tilsæt kun din ynglingskonsol og afspiller og du er kørende

NEDSAT TIL KUN 7000,- FOR ALT :D

Setup'et kan vises frem og prøvespilles. Jeg har både Xbox360, PS3, PS2 og Gamecube som man kan få lov at "teste med"

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=60318312

også på xboxlife
Senest rettet af Hi Fi Dwarf man 01 jun 2009 21:02, rettet i alt 1 gang.
Hi Fi Dwarf
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Sakskøbing

Brugeravatar
Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf Hi Fi Dwarf » man 01 jun 2009 21:01

Op op min post
Hi Fi Dwarf
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Sakskøbing

Brugeravatar
Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf Scubaghost » tirs 02 jun 2009 15:47

Hvad gør den forsikring. Kan man uden noget hazzle gå ind og bytte, hvis det fejler noget?? I hvilken butik?? Kan man bytte til andet på den garanti, eller skal det være et samsung plasma?
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Indlægaf Hi Fi Dwarf » tirs 02 jun 2009 18:50

Den gør det, at hvis Tv'et går i stykker så indleverer du det til Computercity. Hvis det kan repareres, bliver det gjort på forsikringen. Hvis Computercity vurderer at det ikke kan betale sig at reparere, så får du et nyt betalt af forsikringen op til en værdi af nyprisen. I det tilfælde her 15.099,- Dog er der en selvrisiko på 10% af nyprisen altså omkring 1500,- Typisk trækker man blot selvrisikoen fra forsikringssummen så man kan få et nyt tv til ca 13.500,-

Det skal siges at TV'et er købt hos easyshopping. Men solid har valgt at ved en evt. forsikringssag, er det fremover Computercity der står for servicen, da de i forvejen samarbejder med solid. Derfor kunne jeg forstille mig at en evt. sag vil forløbe temmelig nemt. da det for computercity vil være en fordel at "dødsdømme tv'et så de kan sælge dig et nyt gennem forsikringen og derved selv få penge i kassen. samtidig med at de gør en kunde glad med er nyt "gratis tv.

Nu har jeg ikke selv haft brug for forsikringen da tv'et bare altid har kørt som det skulle. Det eneste jeg har kunne se at forsikringen ikke dækker, er hvis ikke det er hængt ordenligt op på væggen og skvatter ned.
(sikkert fordi det er for nemt at fuske sig til det)
Hi Fi Dwarf
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Sakskøbing

Brugeravatar
Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 112 gæster