Forum

S: Blu ray film

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Indlægaf FunteXDK » tirs 21 jul 2009 18:53

SoulDecapitate skrev:
FunteXDK skrev:
Scoring skrev:Damn.. Endnu en misser.. Så må jeg sgu selv ud efter den! ;)


Hvis jeg var dig tror jeg bare jeg havde købt den:

http://highdefprices.com/search.php?sub ... =&r=&store[]=amazon&store[]=blahdvd&store[]=cdwow&store[]=choices&store[]=dvdcouk&store[]=dvdworld&store[]=hmv&store[]=hut&store[]=nix&store[]=play&store[]=sendit&store[]=blockbuster&store[]=cdon&store[]=coolshop&store[]=dvdstrax&store[]=moviezoo&store[]=mowee&store[]=stereostudio&store[]=amazoncom&store[]=hdms&store[]=hidefdvd&store[]=pacific&store[]=secondspin&store[]=tower&store[]=axelcom&store[]=dvdeast

highdefprices.com siger den koster 7£ :)
Nu har du jo ikke fået en ynkelig version , men den rigtige danske version :-)


yep, det er godt ok lækkert lige at doble op på sin bluray samling... også alt med dk tekst :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263

Handelskarakterer:
280
Skriv handelskommentar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 21 jul 2009 18:55

FunteXDK skrev:
SoulDecapitate skrev:
FunteXDK skrev:
Scoring skrev:Damn.. Endnu en misser.. Så må jeg sgu selv ud efter den! ;)


Hvis jeg var dig tror jeg bare jeg havde købt den:

http://highdefprices.com/search.php?sub ... =&r=&store[]=amazon&store[]=blahdvd&store[]=cdwow&store[]=choices&store[]=dvdcouk&store[]=dvdworld&store[]=hmv&store[]=hut&store[]=nix&store[]=play&store[]=sendit&store[]=blockbuster&store[]=cdon&store[]=coolshop&store[]=dvdstrax&store[]=moviezoo&store[]=mowee&store[]=stereostudio&store[]=amazoncom&store[]=hdms&store[]=hidefdvd&store[]=pacific&store[]=secondspin&store[]=tower&store[]=axelcom&store[]=dvdeast

highdefprices.com siger den koster 7£ :)
Nu har du jo ikke fået en ynkelig version , men den rigtige danske version :-)


yep, det er godt ok lækkert lige at doble op på sin bluray samling... også alt med dk tekst :)
JA det er også en fed samling nu håber jeg ikke det bliver for dyrt og sende eller hopper jeg på ghostrider he he he....
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar
Handelskarakterer:
520
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 111 gæster