Forum

S/B: Uncharted 4 150 kr

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf Maethiel » tors 22 dec 2016 14:21

morfar skrev:Den regel du nævner har jeg i hvert fald får banket i hovedet mange gange her på siden, når jeg har gjort opmærksom på at et givent spil er billigere andet sted. Har endda fået en pb fra en admin om at det ikke var tilladt at blande sig uden man bød.

Er denne praksis ændret? Jeg vil nemlig rigtigt gerne kunne blande mig så evt. Købere ikke bliver taget i r....


Det sikreste er vist bare at holde kæft :D

Jeg forstår slet ikke det blev så stort et problem. Jeg gav sælger et BUD.

Et bud kan sælger afslå, hvis han finder det for lavt. Jeg har fået et bud på 1000kr for et splinter nyt B&O headset, som har kostet mig over 3000, og kan købes i butikker for 2400. Det er da endnu mere vanvittigt end mit bud, og der har ikke været nogle internetkrigere og spamme min tråd omkring hvor dum ham der har budt, er.

Nu var det nu altså bare sådan, at man kunne gå i sin lokale Føtex på det tidspunkt og købe spillet til 150. At folk så skaber sig om at de ikke kan finde det på nettet, er jo knap så mærkeligt, når tilbuddet var in store.

Igen, når man byder på en vare, kan sælger jo takke nej, og så er den skid slået. Folk skriver som om jeg har prøvet at stjæle noget fra ham.....
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf EvilNinjaMoby » tors 22 dec 2016 14:42

Maethiel skrev:
morfar skrev:Den regel du nævner har jeg i hvert fald får banket i hovedet mange gange her på siden, når jeg har gjort opmærksom på at et givent spil er billigere andet sted. Har endda fået en pb fra en admin om at det ikke var tilladt at blande sig uden man bød.

Er denne praksis ændret? Jeg vil nemlig rigtigt gerne kunne blande mig så evt. Købere ikke bliver taget i r....


Det sikreste er vist bare at holde kæft :D

Snoren er lang - hvis man kan kommunikere og argumentere på et fornuftigt plan...

Maethiel skrev:Jeg forstår slet ikke det blev så stort et problem. Jeg gav sælger et BUD.

Et bud kan sælger afslå, hvis han finder det for lavt. Jeg har fået et bud på 1000kr for et splinter nyt B&O headset, som har kostet mig over 3000, og kan købes i butikker for 2400. Det er da endnu mere vanvittigt end mit bud, og der har ikke været nogle internetkrigere og spamme min tråd omkring hvor dum ham der har budt, er.

Ja, det er også et "optimistisk" bud - men det var jo også bare et bud. Han plæderede jo ikke for, at det kunne købes billigere et eller andet sted uden at kunne bakke et sådan postulat op.

Maethiel skrev:Nu var det nu altså bare sådan, at man kunne gå i sin lokale Føtex på det tidspunkt og købe spillet til 150. At folk så skaber sig om at de ikke kan finde det på nettet, er jo knap så mærkeligt, når tilbuddet var in store.

Igen, når man byder på en vare, kan sælger jo takke nej, og så er den skid slået. Folk skriver som om jeg har prøvet at stjæle noget fra ham.....

Jeg fandt det heller ikke i den lokale Føtex, da debatten rullede. Men fair nok hvis tilbuddet kun var in-store - har det slet ikke været til salg til 149,- online? Synes bare jeg har set det "på lager" på føtex.dk - men udelukker ikke at have taget fejl...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde

Handelskarakterer:
1570
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf enfen » tors 22 dec 2016 15:12

Bare til info, så var det til salg online i starten. Jeg så, at det var på lager til den oplyste pris. Men det forsvandt hurtigt. Så jeg nåede faktisk ikke selv købe det online, da jeg ikke havde tid til at køre en ordre igennem.

Fandt det så heldigvis i en lokal Føtex.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S/B: Uncharted 4 150 kr

Indlægaf Slimjay DK » tors 22 dec 2016 16:17

Maethiel skrev:
morfar skrev:Den regel du nævner har jeg i hvert fald får banket i hovedet mange gange her på siden, når jeg har gjort opmærksom på at et givent spil er billigere andet sted. Har endda fået en pb fra en admin om at det ikke var tilladt at blande sig uden man bød.

Er denne praksis ændret? Jeg vil nemlig rigtigt gerne kunne blande mig så evt. Købere ikke bliver taget i r....


Det sikreste er vist bare at holde kæft :D

Jeg forstår slet ikke det blev så stort et problem. Jeg gav sælger et BUD.

Et bud kan sælger afslå, hvis han finder det for lavt. Jeg har fået et bud på 1000kr for et splinter nyt B&O headset, som har kostet mig over 3000, og kan købes i butikker for 2400. Det er da endnu mere vanvittigt end mit bud, og der har ikke været nogle internetkrigere og spamme min tråd omkring hvor dum ham der har budt, er.

Nu var det nu altså bare sådan, at man kunne gå i sin lokale Føtex på det tidspunkt og købe spillet til 150. At folk så skaber sig om at de ikke kan finde det på nettet, er jo knap så mærkeligt, når tilbuddet var in store.

Igen, når man byder på en vare, kan sælger jo takke nej, og så er den skid slået. Folk skriver som om jeg har prøvet at stjæle noget fra ham.....


Det er da ikke mere vanvittigt .. du byder tæt på 1/3 af nyprisen på et spil (hvis man fratrækker porto / blød kuvert) og han tilbyder dig tæt på en 1/3 for dit B&O headset kontra nypris .. Hvad er problemet ? Det burde i din optik være et realitisk bud :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 126 gæster