Forum

K: gamer pc !

Efterlyser du noget brugt og billigt. Skriv her først.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

K: gamer pc !

Indlægaf tesoo » man 09 mar 2009 17:54

Hej alle sammen :P

Jeg er på jagt efter en ny gamer pc og har ca 7000 at gøre godt med?

Nogle der har noget spændende ? :D
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Mendori » man 09 mar 2009 19:10

Mendori
 

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf tesoo » man 09 mar 2009 22:57

Desværre har jeg ikke mulighed for at hente den :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Mendori » man 09 mar 2009 23:05

tesoo skrev:Desværre har jeg ikke mulighed for at hente den :)


bare helt ok
Mendori
 

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf DeX » tirs 10 mar 2009 10:22

byg en selv ? :P billigst nemmest også ved man hvad man får.
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf tesoo » tirs 10 mar 2009 10:51

DeX skrev:byg en selv ? :P billigst nemmest også ved man hvad man får.


Ja, men uden erfaring på området i at skrue sådan en bæst sammen ville det være direkte dumt at kaste sig ud i sådan forsøg :P
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf DeX » tirs 10 mar 2009 10:55

det kan du jo så nok godt have ret i :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Bab » tirs 10 mar 2009 10:56

Der er såment ingen problemer i at samle en selv. Delene kan stort set kun sidde et sted og på en måde. Det eneste kritiske tidspunkt er, når man installere processoren. Den kan godt være lidt følsom.

Men det er svært at samle en selv til samme pris, som man oftest kan finde dem til på tilbud. Man skal jo huske at der også kommer porto oveni, og vælger man de billigste steder vil der komme flere gange porto.

Tilgengæld får man så også den maskine som man ønsker sig. Og man ved hvad den kan.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia

Handelskarakterer:
270
Skriv handelskommentar

Indlægaf DeX » tirs 10 mar 2009 11:01

Bab skrev:Der er såment ingen problemer i at samle en selv. Delene kan stort set kun sidde et sted og på en måde. Det eneste kritiske tidspunkt er, når man installere processoren. Den kan godt være lidt følsom.

Men det er svært at samle en selv til samme pris, som man oftest kan finde dem til på tilbud. Man skal jo huske at der også kommer porto oveni, og vælger man de billigste steder vil der komme flere gange porto.

Tilgengæld får man så også den maskine som man ønsker sig. Og man ved hvad den kan.

Bab


ja plus man ved at det man har bestilt er ordenlig kvalitet og ikke er sådan noget billig skrammel dele som der er stor fortjenste på.. ala Medion/Aldi eller Bilka computere... og for den sags skyld Acer
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf dr_gonzo » tirs 10 mar 2009 12:27

er det kun selve computeren du skal ha' eller skal der også skærm og tastatur med til den pris?
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Indlægaf tesoo » tirs 10 mar 2009 12:37

Jeg behøver hverken skærm eller tastatur :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf tesoo » tirs 10 mar 2009 12:39

DeX skrev:
Bab skrev:Der er såment ingen problemer i at samle en selv. Delene kan stort set kun sidde et sted og på en måde. Det eneste kritiske tidspunkt er, når man installere processoren. Den kan godt være lidt følsom.

Men det er svært at samle en selv til samme pris, som man oftest kan finde dem til på tilbud. Man skal jo huske at der også kommer porto oveni, og vælger man de billigste steder vil der komme flere gange porto.

Tilgengæld får man så også den maskine som man ønsker sig. Og man ved hvad den kan.

Bab


ja plus man ved at det man har bestilt er ordenlig kvalitet og ikke er sådan noget billig skrammel dele som der er stor fortjenste på.. ala Medion/Aldi eller Bilka computere... og for den sags skyld Acer


Tilgengæld skal man bevise fejlen ikke er ens egen hvis noget er galt :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Bab » tirs 10 mar 2009 14:11

Sludder. Du har samme garanti/reklamationsret på løsdele, som du har på en samlet computer.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia

Handelskarakterer:
270
Skriv handelskommentar

Indlægaf tesoo » tirs 10 mar 2009 15:18

Bab skrev:Sludder. Du har samme garanti/reklamationsret på løsdele, som du har på en samlet computer.

Bab


Enten misforstår du eller også formulere jeg mig ikke godt nok :)

Jeg mener at hvis du har købt en samlet pc og den går i stykker, kan man sige "her skidtet virker ikke"


Hvis du selv har samlet skal man undersøge hvad der er galt og så bevise at skaden ikke er noget man selv har lavet, da man samlede den :)


Håber det giver mening xD
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Bab » tirs 10 mar 2009 17:18

Det gav da lidt mere mening :wink:

Men du skal bare vide, hvilken del der er i stykker. Og er det grafikkortet og man har et ældre der passer, så kan man sende det defekte ind og "nøjes" med det ældre imens det bliver lavet.

Istedet for, at man skal sende hele computeren ind, og undvære den i ugevis :lol:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia

Handelskarakterer:
270
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster