Forum

Kan lukkes..!

Efterlyser du noget brugt og billigt. Skriv her først.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Kan lukkes..!

Indlægaf Mommerman » fre 20 mar 2009 01:08

ØV... jeg er blevet svindlet af en nar på DBA.dk betalte 1500kr til ham for en ps3 som han skulle sende til mig, men det hele er nu endt med at jeg har meldt ham til politiet, og de har fundet ud af at han er narkoman og har flere domme bag sig, så jeg skulle ikke regne med nogensinde at se de penge igen, selvom jeg har alle bankinfo på ham, og politiet kender ham, og hans adresse. F..k jeg hader at det altid er bad guys der vinder.
:cry:

De talte om at regne med at få pengene tilbage ville være som at hive håret af skaldet.... intet at komme efter. Så hvis nogen af jer bliver tilbudt en PS3 af en der kalder sig Mike Dennis Christensen eller Mike Kristensen, og han lyder som om han er på coke, så følg jeres mavefornemmelse. Jeg var så naiv at jeg troede at bankoplysninger var nok til at få pengene tilbage, men de penge ser jeg aldrig igen. Jeg giver dog ikke op. Jeg vil have mig en PS3, den må gerne være brugt og med 40gb da jeg selv har en stor HD jeg kan sætte i, jeg har desværre ikke mere end 1800kr jeg kan poste i, håber der er nogen der kan hjælpe.

Skriv gerne en PB.
Senest rettet af Mommerman man 23 mar 2009 22:36, rettet i alt 2 gange.
Mommerman
Niveau 0
 
Indlæg: 30

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: PS3 købes

Indlægaf jaxxx2008 » fre 20 mar 2009 13:18

Mommerman skrev:ØV... jeg er blevet svindlet af en nar på DBA.dk betalte 1500kr til ham for en ps3 som han skulle sende til mig, men det hele er nu endt med at jeg har meldt ham til politiet, og de har fundet ud af at han er narkoman og har flere domme bag sig, så jeg skulle ikke regne med nogensinde at se de penge igen, selvom jeg har alle bankinfo på ham, og politiet kender ham, og hans adresse. F..k jeg hader at det altid er bad guys der vinder.
:cry:

De talte om at regne med at få pengene tilbage ville være som at hive håret af skaldet.... intet at komme efter. Så hvis nogen af jer bliver tilbudt en PS3 af en der kalder sig Mike Dennis Christensen eller Mike Kristensen, og han lyder som om han er på coke, så følg jeres mavefornemmelse. Jeg var så naiv at jeg troede at bankoplysninger var nok til at få pengene tilbage, men de penge ser jeg aldrig igen. Jeg giver dog ikke op. Jeg vil have mig en PS3, den må gerne være brugt og med 40gb da jeg selv har en stor HD jeg kan sætte i, jeg har desværre ikke mere end 1800kr jeg kan poste i, håber der er nogen der kan hjælpe.

Skriv gerne en PB.

hey det var sku en sur situation at sidde i har selv prøvet noget i stil bare hvor det var en byttehandel og jeg sendte. men jeg tog sku to af mine venner med til jylland og det viste sig det var en 17årig knægt.. forhelvede han var bange så der gik 2 min og jeg havde min ps3 igen.
nå men har desværre ingen ps3 til salg men hvorfor give så meget for en ny 40 gb se linket her http://www.blockbuster.dk/Default.aspx? ... 01&PID=545
det er ihvertfald værd at se an som min mor sagde at købe brugt er at købe en anden mands hovedpine
jaxxx2008
Niveau 1
 
Indlæg: 68

Handelskarakterer:
01
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster