Forum

K: PS3 60GB (Helt ny)

Efterlyser du noget brugt og billigt. Skriv her først.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Indlægaf Underdog dk » fre 10 apr 2009 19:02

Anastacio skrev:
Underdog dk skrev:
ShadowFlameDK skrev:Har en PS3 i super stand 60 GB version som er enester version som er PS2 kompatibel (laves ikke mere) - med original embalage, controller, orig. tilbehør (kabler m.m.) + opgraderet til 320 GB version

En del spil fx...

MGS4
Killzone 2
Madagascar
Pure (i folie)
Saints Row 2 (Stadig i folie),
Sing star med mic.,

En del Ps2 spil, GOW 1+2, MGS m.m. Kan evt. sende hele listen.


- men vi kan aftale hvad du lige ønsker - også andre muligheder...

Troede ikke man kunne spille Gears of War 1+2 (xbox 360 exclusiv) på en playstation... wow :roll:

Er du dum? GOW står for God of War.

Ah har aldrig hørt om denne forkortelse... men hey bliv da lidt stødt Anastacia... det var bare en lille kommentar...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Indlægaf the bifoman » fre 10 apr 2009 23:00

Tech skrev:
the bifoman skrev:Jeg har en 60GB maskine, som gik i stykker, hvorefter jeg fik den sendt til reperation hos Elgiganten, hvor jeg selvfølgelig havde købt den. Jeg ved faktisk ikke en gang, om de reparerer eller bare sender en ny? Anywho, det er vel efterhånden et år siden, jeg fik den tilbage, og den har knurret fint siden. :)
Jeg er ikke sikker på, om jeg stadig har kvitteringen liggende. Jeg har 5 spil og 2 controllere, hvis der skulle være interesse?


Har du billeder af den?

Ikke lige på stående fod. Skal du tjekke for ridser eller bare, om jeg overhovedet har en? :)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » fre 10 apr 2009 23:21

the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:Jeg har en 60GB maskine, som gik i stykker, hvorefter jeg fik den sendt til reperation hos Elgiganten, hvor jeg selvfølgelig havde købt den. Jeg ved faktisk ikke en gang, om de reparerer eller bare sender en ny? Anywho, det er vel efterhånden et år siden, jeg fik den tilbage, og den har knurret fint siden. :)
Jeg er ikke sikker på, om jeg stadig har kvitteringen liggende. Jeg har 5 spil og 2 controllere, hvis der skulle være interesse?


Har du billeder af den?

Ikke lige på stående fod. Skal du tjekke for ridser eller bare, om jeg overhovedet har en? :)


Ja, jeg vil selvfølgelig tjekke for ridser/standen. :wink:
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf the bifoman » lør 11 apr 2009 22:56

Tech skrev:
the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:Jeg har en 60GB maskine, som gik i stykker, hvorefter jeg fik den sendt til reperation hos Elgiganten, hvor jeg selvfølgelig havde købt den. Jeg ved faktisk ikke en gang, om de reparerer eller bare sender en ny? Anywho, det er vel efterhånden et år siden, jeg fik den tilbage, og den har knurret fint siden. :)
Jeg er ikke sikker på, om jeg stadig har kvitteringen liggende. Jeg har 5 spil og 2 controllere, hvis der skulle være interesse?


Har du billeder af den?

Ikke lige på stående fod. Skal du tjekke for ridser eller bare, om jeg overhovedet har en? :)


Ja, jeg vil selvfølgelig tjekke for ridser/standen. :wink:

Jeg kan formentlig godt lægge et par billeder op i morgen.
Men eventuelt, hvilken pris snakker vi om?
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » lør 11 apr 2009 23:03

the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:Jeg har en 60GB maskine, som gik i stykker, hvorefter jeg fik den sendt til reperation hos Elgiganten, hvor jeg selvfølgelig havde købt den. Jeg ved faktisk ikke en gang, om de reparerer eller bare sender en ny? Anywho, det er vel efterhånden et år siden, jeg fik den tilbage, og den har knurret fint siden. :)
Jeg er ikke sikker på, om jeg stadig har kvitteringen liggende. Jeg har 5 spil og 2 controllere, hvis der skulle være interesse?


Har du billeder af den?

Ikke lige på stående fod. Skal du tjekke for ridser eller bare, om jeg overhovedet har en? :)


Ja, jeg vil selvfølgelig tjekke for ridser/standen. :wink:

Jeg kan formentlig godt lægge et par billeder op i morgen.
Men eventuelt, hvilken pris snakker vi om?


Det kommer an på konsollens stand.
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf the bifoman » lør 11 apr 2009 23:04

Tech skrev:
the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:Jeg har en 60GB maskine, som gik i stykker, hvorefter jeg fik den sendt til reperation hos Elgiganten, hvor jeg selvfølgelig havde købt den. Jeg ved faktisk ikke en gang, om de reparerer eller bare sender en ny? Anywho, det er vel efterhånden et år siden, jeg fik den tilbage, og den har knurret fint siden. :)
Jeg er ikke sikker på, om jeg stadig har kvitteringen liggende. Jeg har 5 spil og 2 controllere, hvis der skulle være interesse?


Har du billeder af den?

Ikke lige på stående fod. Skal du tjekke for ridser eller bare, om jeg overhovedet har en? :)


Ja, jeg vil selvfølgelig tjekke for ridser/standen. :wink:

Jeg kan formentlig godt lægge et par billeder op i morgen.
Men eventuelt, hvilken pris snakker vi om?


Det kommer an på konsollens stand.

Hvis jeg nu siger, at den virker? ;)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » lør 11 apr 2009 23:08

the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:
Tech skrev:
the bifoman skrev:Jeg har en 60GB maskine, som gik i stykker, hvorefter jeg fik den sendt til reperation hos Elgiganten, hvor jeg selvfølgelig havde købt den. Jeg ved faktisk ikke en gang, om de reparerer eller bare sender en ny? Anywho, det er vel efterhånden et år siden, jeg fik den tilbage, og den har knurret fint siden. :)
Jeg er ikke sikker på, om jeg stadig har kvitteringen liggende. Jeg har 5 spil og 2 controllere, hvis der skulle være interesse?


Har du billeder af den?

Ikke lige på stående fod. Skal du tjekke for ridser eller bare, om jeg overhovedet har en? :)


Ja, jeg vil selvfølgelig tjekke for ridser/standen. :wink:

Jeg kan formentlig godt lægge et par billeder op i morgen.
Men eventuelt, hvilken pris snakker vi om?


Det kommer an på konsollens stand.

Hvis jeg nu siger, at den virker? ;)


Det er ikke nok at den bare virker. Hvis der er kraftige ridser eller andre former for tortur på konsollen, så trækker det selvfølgelig ned i prisen. Hvis standen er dårlig, så gider jeg ikke at købe den.

Bare sæt nogle billeder op, så snakker vi om det. :)
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf the bifoman » lør 11 apr 2009 23:09

Jeg kan ikke se, hvordan det skulle kunne ha en effekt på ydelsen, men dig om det. Jeg skal nok se, om jeg kan få lagt et par billeder op.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » lør 11 apr 2009 23:15

the bifoman skrev:Jeg kan ikke se, hvordan det skulle kunne ha en effekt på ydelsen, men dig om det. Jeg skal nok se, om jeg kan få lagt et par billeder op.


Jeg siger heller ikke at det kommer til at have effekt på ydelsen, men den skal se flot ud, og ikke være fyldt med kraftige ridser overalt.

Jeg har en PS3 40GB stående siden juli 2008, og der er ikke den mindste ridse. Heller ikke de helt små meget svage ridser, absolut intet. That's nice.

Der er garanteret også andre, som er super gode til at passe på deres ting. I hvert fald dem, som sætter pris det. Jeg ved selvfølgelig ikke om du er en af dem, men lad os nu se hvad billederne fortæller. Jeg siger heller ikke, at den skal være helt ridse fri vel? :wink:
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf the bifoman » lør 11 apr 2009 23:30

Næh. Jeg har det bare sådan lige omvendt, at så længe den kan tænde og slukke uden at begynde at ryge, så går det sgu nok. ;)
Jeg har heller ikke ligefrem kastet rundt med den, så det er vist bare støv, der skal blæses af, i hvert fald primært.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » lør 11 apr 2009 23:32

the bifoman skrev:Næh. Jeg har det bare sådan lige omvendt, at så længe den kan tænde og slukke uden at begynde at ryge, så går det sgu nok. ;)
Jeg har heller ikke ligefrem kastet rundt med den, så det er vist bare støv, der skal blæses af, i hvert fald primært.


Det er jo kun godt, hvis støv er det eneste. :)

Husk også at tage nogle zoom billeder, hvor man er helt tæt på konsollen. :wink:
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Anastacio » søn 12 apr 2009 00:05

Skal du handle med mig eller bifoman, Tech?
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tech » søn 12 apr 2009 00:18

Anastacio skrev:Skal du handle med mig eller bifoman, Tech?


Jeg bliver jo nødt til at handle med flere på en gang. For jeg skal have den PS3, som er i bedst stand hvis du forstår. Hvis jeg kun handler med en af gangen, så kommer det jo til at tage meget længere tid. Måske er det din, bifoman eller en helt tredje som jeg køber. :wink:

PS: Har allerede afvist en fra DBA, selvom han påstod at den var fra december 2008, så var der vilde ridser overalt på konsollen.
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf the bifoman » søn 12 apr 2009 13:02

Tech - Det er lidt svært at tage ordentlige billeder, konsollen bliver bare et stort spejl.
Dog må jeg indrømme, at jeg efter at have pudset den ren for støv har opdaget nogle ridser på den, som man kan se, hvis man går lidt tættere på. Jeg må lige se, om jeg kan få taget nogle ordentlige billeder, men den er altså ikke fuldstændig jævn.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Ny ps3 60gb

Indlægaf kongef » ons 15 apr 2009 16:37

Hej

Jeg har en sprit ny ps3 60gb med hele 2 års garanti og mulighed for forsikring...

Den er aldrig blevet brugt...

Min gamle fik systemfejl og har fået den ombyttet til en af de sidste i Europa
kongef
Niveau 0
 
Indlæg: 10

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster