Forum

K: PS3 Konsol

Efterlyser du noget brugt og billigt. Skriv her først.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

K: PS3 Konsol

Indlægaf jobothan » tirs 15 sep 2009 17:59

Jeg vil gerne købe en PS3 Konsol.

Har fundet dette tilbud på en ny:

Konsollen = 2080,- (amazon)
HDMI = 117,- (coolshop)
Dansk strømkabel = 50,- (elgiganten)

= 2250 i alt.

Men vil gerne købe en brugt, hvis standen og prisen er god og der stadig er garanti/forsikring på.

Er der nogen derude, der skulle ligge inde med et tilbud, der kan under-matche nyprisen, så jeg kan få det endnu billigere?
jobothan
Niveau 0
 
Indlæg: 46

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf xireuz » tirs 15 sep 2009 18:03

Den pris for konsol du henviser til på amazon er det den der hedder 245£ for den en 80 GB?
I så fald skal du lige være klar over at moms og fragt hiver den op på 2400 kroner cirka.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn

Handelskarakterer:
230
Skriv handelskommentar

Indlægaf vosseDK » tirs 15 sep 2009 23:30

Der kommer HELT sikkert snart gode tilbud på brugte PS3'er hos Game Stop,,alle de PS3'ere de har fået hjem fra den kampange de kørte hvor man kunne bytte til PS3 Slim :wink:
Billede
vosseDK
Niveau 0
 
Indlæg: 12

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf jobothan » ons 16 sep 2009 17:58

xireuz skrev:Den pris for konsol du henviser til på amazon er det den der hedder 245£ for den en 80 GB?
I så fald skal du lige være klar over at moms og fragt hiver den op på 2400 kroner cirka.


Uh, jeg har ikke regnet fragt og moms med, men taget prisen fra pricerunner. Jeg mener dog at have læst, at amazon ikke er momshandlested. Men jeg er langt fra ekspert :) Tjekker det lige, thx!
jobothan
Niveau 0
 
Indlæg: 46

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Great

Indlægaf jobothan » ons 16 sep 2009 18:00

vosseDK skrev:Der kommer HELT sikkert snart gode tilbud på brugte PS3'er hos Game Stop,,alle de PS3'ere de har fået hjem fra den kampange de kørte hvor man kunne bytte til PS3 Slim :wink:


Jeg holder lige øje!

Tror du/i, at det bliver med fornyet garanti på en eller anden måde. Jeg ville sætte pris på at øbe en med garanti, så man ikke bliver f***ed hvis uheldet er ude - pardon my french! :P

:!:
jobothan
Niveau 0
 
Indlæg: 46

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster