Forum

K: Eye of Judgement + Booster Cards

Efterlyser du noget brugt og billigt. Skriv her først.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

K: Eye of Judgement + Booster Cards

Indlægaf Haugboelle » søn 22 feb 2009 22:10

Hej

Ligger du inde med noget som helst Eye of Judgement relateret, som evt. bare står og samler støv, så smid en pb.

Er int i det meste.

Mvh Haugboelle
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975

Handelskarakterer:
440
Skriv handelskommentar

Indlægaf Muqqe » søn 22 feb 2009 22:23

Jeg stod selv for 3 uger siden, og manglede mig et PlayStation Eye kamera. Jeg fandt frem til den samlede Eye of Judgment pakke med kamera og tilbehør hos Gameplay.co.uk og det kunne næsten ikke betale sig at købe kameraet separat.

Eye of Judgment £29.98
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168

Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf Haugboelle » man 23 feb 2009 01:03

Muqqe skrev:Jeg stod selv for 3 uger siden, og manglede mig et PlayStation Eye kamera. Jeg fandt frem til den samlede Eye of Judgment pakke med kamera og tilbehør hos Gameplay.co.uk og det kunne næsten ikke betale sig at købe kameraet separat.

Eye of Judgment £29.98


Hey

Tak for svaret, havde godt set at game.co.uk også havde det til 280 kr inkl fragt for spil + kamera. Grunden til jeg helst ville købe brugt var at man så måske ku være heldig at få en røvfuld booster cards med :)
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975

Handelskarakterer:
440
Skriv handelskommentar

Indlægaf Haugboelle » man 23 feb 2009 20:54

bump
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975

Handelskarakterer:
440
Skriv handelskommentar

Indlægaf feinschmecker » tirs 24 feb 2009 00:42

Haugboelle skrev:
Muqqe skrev:Jeg stod selv for 3 uger siden, og manglede mig et PlayStation Eye kamera. Jeg fandt frem til den samlede Eye of Judgment pakke med kamera og tilbehør hos Gameplay.co.uk og det kunne næsten ikke betale sig at købe kameraet separat.

Eye of Judgment £29.98


Hey

Tak for svaret, havde godt set at game.co.uk også havde det til 280 kr inkl fragt for spil + kamera. Grunden til jeg helst ville købe brugt var at man så måske ku være heldig at få en røvfuld booster cards med :)


Booster-cards, hvad er det? Jeg har selv købt Eye og Judgement med kamera (ved en fejl?!), så jeg har aldrig pakket selve spillet ud - kun kameraet...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar
Handelskarakterer:
200
Skriv handelskommentar

Indlægaf Haugboelle » tirs 24 feb 2009 10:03

feinschmecker skrev:
Haugboelle skrev:
Muqqe skrev:Jeg stod selv for 3 uger siden, og manglede mig et PlayStation Eye kamera. Jeg fandt frem til den samlede Eye of Judgment pakke med kamera og tilbehør hos Gameplay.co.uk og det kunne næsten ikke betale sig at købe kameraet separat.

Eye of Judgment £29.98


Hey

Tak for svaret, havde godt set at game.co.uk også havde det til 280 kr inkl fragt for spil + kamera. Grunden til jeg helst ville købe brugt var at man så måske ku være heldig at få en røvfuld booster cards med :)


Booster-cards, hvad er det? Jeg har selv købt Eye og Judgement med kamera (ved en fejl?!), så jeg har aldrig pakket selve spillet ud - kun kameraet...

/feinschmecker


Booster packs er små pakker med flere kort i :)

Du vil ikke sælge inkl kamera ?
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975

Handelskarakterer:
440
Skriv handelskommentar

Indlægaf Sephiroth » tirs 24 feb 2009 22:20

feinschmecker skrev:
Haugboelle skrev:
Muqqe skrev:Jeg stod selv for 3 uger siden, og manglede mig et PlayStation Eye kamera. Jeg fandt frem til den samlede Eye of Judgment pakke med kamera og tilbehør hos Gameplay.co.uk og det kunne næsten ikke betale sig at købe kameraet separat.

Eye of Judgment £29.98


Hey

Tak for svaret, havde godt set at game.co.uk også havde det til 280 kr inkl fragt for spil + kamera. Grunden til jeg helst ville købe brugt var at man så måske ku være heldig at få en røvfuld booster cards med :)


Booster-cards, hvad er det? Jeg har selv købt Eye og Judgement med kamera (ved en fejl?!), så jeg har aldrig pakket selve spillet ud - kun kameraet...

/feinschmecker


Hvis du gerne vil sælge uden kameraet, vil jeg meget gerne købe. Hvis du vil sælge? :)
Sephiroth
Niveau 0
 
Indlæg: 18
By: Herlev

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster