Forum

B : Guitarhero World tour.

Vil du ikke have penge, men bare bytte, så er det her!
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

B : Guitarhero World tour.

Indlægaf Dummiz » søn 08 mar 2009 17:45

Hejsa alle sammen.

Jeg får ikke rigtig brugt mit guitarhero mere så vil se om jeg kan bytte til andet godt :) der er lidt "Skade" på lidt af tingene men jeg skriver lige hvad der medfølger.

Guitarhero World tour spillet
Mikrofon
Guitar (Den har været væltet så en af dem der holder skruerne i toppen af spaden er knækket og så er der bidt lidt i det plastik hvor man forvrænger lyden når man spiller. det er min kat der lige syntes den skulle tøkkes lidt i MEN den virker som den skal)
Trommesæt(Den ene trommestik er der flækket lidt af i toppen, og den sender man sætter ind i PS3én har hunden lige haft i kæften så der er et bide mærke i den MEN igen så virker det stadigvæk perfekt)

Jeg har ikke kasse og kvitt. på det men det virker som det skal trods de små skønheds fejl.

Skriv hvis du har noget at bytte med :) gerne PS3 stuff. :) eller kom med andre bytte bud :)

Hele herligheden befinder sig i Randers og skal HENTES.. så det bliver IKKE sendt heller ikke hvis du betaler porto ;)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup

Handelskarakterer:
760
Skriv handelskommentar

Indlægaf lomastarzan » søn 08 mar 2009 19:26

jeg har en hundegård og en kattebox vi kan bytte med. Lyder lidt som om de er lidt nogle terroister mht. dit PS Gear ;)
lomastarzan
Niveau 0
 
Indlæg: 2

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Dummiz » søn 08 mar 2009 19:32

Haha :P katten er jeg gået af med og hunden er stoppet med at tykke i ting :P
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup

Handelskarakterer:
760
Skriv handelskommentar

Indlægaf Dummiz » man 09 mar 2009 13:11

Ingen der er friske på dette dejlige spil :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup

Handelskarakterer:
760
Skriv handelskommentar


Tilbage til Byttes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster