Forum

Xbox One Byttes til Ps4

Vil du ikke have penge, men bare bytte, så er det her!
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Xbox One Byttes til Ps4

Indlægaf Newdawn2099 » tors 17 mar 2016 21:25

Hey folks og på forhånd undskyld vis denne tråd er fuldstændig skudt i forkert retning!
Nå, jeg har en Xbox One 500 Gb med en kontroller og uden Kinect, den blev købt over Coolshop for en godt, 7 måneder siden og jeg vil gerne bytte lige over til en Ps4 og med lige over mener jeg ikke spil, men minimum selvfølgelig en kontroller og de kabler der høre med til konsollen, spillene er jeg som sådan ikke i oprør over da jeg jo nok for skaffet et spil eller to alligevel.
Jeg har på Xbox, 5 digitale spil, disse bliver på harddisken og vil være tilgængelige med en ny profil, efter mine egne erfaringer, men jeg har ingen garanti hvordan det virker helt men muligheden er der, disse spil er Elite Dangerous, GTA V, The witcher 3 Wild Hunt, Gears of War Ultimate Edition, state of Decay Year One så Breakdown of Lifeline følger med, jeg har adgang til Farcry 4 og Middle Earth Shadow of Mordor som kan downloades til harddisken hvis dette interessere.
JEG HAR KVITTERING PÅ KONSOLLEN og ønsker dette som et krav fra dig også. Xbox fejler som sådan ingenting det eneste er tidens små ridser på den "glossede" top på xbox`en ( konsekvens af at ligge kontrolleren der ) Grunden til at jeg ønsker at søge en byttehandel er simpelthen fordi at jeg ønsker at prøve playstation af, jeg har altid spillet på Xbox > Xbox 360 og pc, men denne Xbox generation fangede mig ikke særlig meget og jeg ønsker vel at prøve playstation af, hvad er det man siger... Man har jo ikke noget at tabe igennem nye oplevelser!! ( Det fandt jeg lige på ) men slå et svar op og hvis ikke denne side fortæller det, så kan en handel finde sted i Aarhus Kommune, medmindre du har bil og vil køre, eller vi kan sende skidtet frem og tilbage men så koster det jo. Hyg jer!
Newdawn2099
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Aarhus

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Tilbage til Byttes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster