Forum

B/ Cod WaW TIL ps3

Vil du ikke have penge, men bare bytte, så er det her!
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Indlægaf heroes2 » ons 28 jan 2009 15:30

muttenn skrev:af hvad ? jeg har sku ikke ødelagt etui et det må der v?re postdanmarks skyld . så havde jeg sku skrevet at den var ødelagt du må lige t?nke en omgang mere end du giver mig skylden for det!!!!!


Det kan da godt være, det ser da bare lidt sjovt ud, vi har byttet sammen 2 gange. Første gang var 2 af etui'erne ødelagt, det samme var galt denne gang, men ok det kan jo være et tilfælde.
heroes2
 

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf muttenn » ons 28 jan 2009 16:06

ok du skrev sku ikke til mig ang det ogsaa var ødelagt jeg har sgu ikke oplevet det før.
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227

Handelskarakterer:
577
Skriv handelskommentar

Indlægaf heroes2 » ons 28 jan 2009 16:17

muttenn skrev:ok du skrev sku ikke til mig ang det ogsaa var ødelagt jeg har sgu ikke oplevet det før.


Nej det gjorde jeg ikke, fordi 2 ud af de 3 spil du sendte dengang, var etui'erne ødelagte på, og de store plastic stykker der var brækket af, var ikke med, med andre ord, sådan var de da du sendte dem :roll:

Måske tror du jeg er dum, men så dum er jeg ikke :)

Så betragt bare dette som en utrilfreds byttehandel fra min side for anden gang ud af 2.

Så det er over med at jeg bytter med dig, eller sælger til dig, så vil jeg heller smide mine spil i skraldespanden, end at høre på dine løgnhistorier.
heroes2
 

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf muttenn » ons 28 jan 2009 18:36

Om du tror på mig eller ej er jeg sku ligeglad med men det er ikke min skyld jeg tror heller ikke at du er dum og jeg fyr heller ikke nogen løgn historierer :S:S :O
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227

Handelskarakterer:
577
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Byttes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster