Forum

Byt 1 brugt spil til Far Cry 2, Prince of persia el Star War

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Byt 1 brugt spil til Far Cry 2, Prince of persia el Star War

Indlægaf Player_2 » tors 23 apr 2009 21:34

Postet på søstersiden af Foxx

Fra i dag (torsdag) kan du gå ned i GAME og aflevere ét brugt Xbox360 spil eller ét brugt PS3 spil og vælge imellem:

Far Cry 2
Star Wars Force Unleashed
Prince of Persia

og få et af dem til 0,- kr !

Der er nogle ekskluderede titler.
Men i kan jo prøve jer ad (;


Ekskluderede titler er:
PDZ, PGR3, GRAW, King Kong, Shadowrun, Prey, CoD2, CoD3, The Club, Beowulf, The Darkness, Alone in the Dark, Sega Superstar Tennis, Timeshift, The Golden Compass, Strangehold, Dark Sector, Turning Point, Star Trek Legacy, Resistance, Motorstorm og sportsspil fra 2007 og ældre jf. deres brochure..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf qwarkqwark » tors 23 apr 2009 21:50

Fantastisk..
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Player_2 » tors 23 apr 2009 22:00

Synes også det er en mega god deal.. Næsten lige meget hvilket spil man giver i byt..

Jeg kan ihvertfald selv anbefale Prince of Persia og Far Cry 2
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » fre 24 apr 2009 00:27

Så ved jeg da hvor jeg skal få mit PoP henne af :) - Nogle der ved hvor lang tid dette tilbud kører?
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf FunteXDK » man 27 apr 2009 16:12

Slet ikke nogen der ved hvor lang tid dette "tilbud" kører? :(
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Re: Byt 1 brugt spil til Far Cry 2, Prince of persia el Star

Indlægaf Diz- » man 27 apr 2009 18:20

Player_2 skrev:Postet på søstersiden af Foxx

Fra i dag (torsdag) kan du gå ned i GAME og aflevere ét brugt Xbox360 spil eller ét brugt PS3 spil og vælge imellem:

Far Cry 2
Star Wars Force Unleashed
Prince of Persia

og få et af dem til 0,- kr !

Der er nogle ekskluderede titler.
Men i kan jo prøve jer ad (;


Ekskluderede titler er:
PDZ, PGR3, GRAW, King Kong, Shadowrun, Prey, CoD2, CoD3, The Club, Beowulf, The Darkness, Alone in the Dark, Sega Superstar Tennis, Timeshift, The Golden Compass, Strangehold, Dark Sector, Turning Point, Star Trek Legacy, Resistance, Motorstorm og sportsspil fra 2007 og ældre jf. deres brochure..


det må være xbox titler, hvad med ps3?
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Abildtrup » man 27 apr 2009 18:45

Det er en blanding til begge maskiner der er på listen.

Nogen der har prøvet - gælder buddet?
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf FunteXDK » man 27 apr 2009 23:54

Ja, vil også gerne vide mere om det ;)

- Og ja, titlerne på listen er en blanding da resistance, motorstorm osv. er eksklusive ps3 titler...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf FunteXDK » søn 03 maj 2009 02:45

Var i biografen i City 2, Høje Taastrup her til aften for at se en film i deres mini biograf ( der var vel 40 sæder i den sal jeg sad i :o) - men der gik jeg forbi game og så en poster med dette tilbud dog kun på Far Cry 2 og PoP - der stod ikke noget med star wars... men kører derhen igen imorgen og kigger...

UPDATE FØLGER ;)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf icefujl » søn 03 maj 2009 03:53

Har benyttet mig af tilbudet. Fik PoP og Star wars for oblivion og condemned 2.

FunteXDK, i deres reklameblad er alle 3 spil med i. Far Cry 2 og PoP på samme side og så kommer star wars godt nok en par sider længere fremme.

Men tilbudet gælder skam :D
icefujl
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Diz- » søn 03 maj 2009 09:12

FunteXDK skrev:Var i biografen i City 2, Høje Taastrup her til aften for at se en film i deres mini biograf ( der var vel 40 sæder i den sal jeg sad i :o) - men der gik jeg forbi game og så en poster med dette tilbud dog kun på Far Cry 2 og PoP - der stod ikke noget med star wars... men kører derhen igen imorgen og kigger...

UPDATE FØLGER ;)


mener biocity har 7 sale. Sal 1 har nu plads til 450, og det er med mulighed for at "ligge" stolen lidt ned. så mini og mini ved jeg nu ikke
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf GoNuts_DK » søn 03 maj 2009 20:41

Jeg har også benyttet mig af dette fremragende tilbud. Fik PoP & SW TFU for UT3 & MK vS DC :D
Billede
GoNuts_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Erroneus » søn 03 maj 2009 20:58

Damn, dvs. de spil som står på ekskluderingslisten er det og ikke andet? Så skal jeg da ind med Ninja Gaiden Sigma som jeg har liggende, det fangede mig aldrig :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf SnoobyFly » søn 03 maj 2009 23:24

Interessant.. Hvis jeg skal have PoP, skal det helt klart være i forbindelse med dette tilbud.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf aaliyahchili » tors 07 maj 2009 20:19

Var lige i city 2 og Byttede LOST OG DRAKE til pop og far cry 2 ,men de spil siger/sagde mig ikke noget,så smuttede op i eb-games og byttede dem til 280.- på et gavekort,så venter jeg lige på at der kommer et godt tilbud i eb-games... nice \:D/
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster