Forum

Juletilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Juletilbud

Indlægaf morfar » man 17 dec 2012 18:58

Allanb skrev:Ja det ville jeg da. Ville du da snyde nogen herinde i en handel? For du får det til at lyde som om det er ok at snyde.


Lol.

Det er fanme moral der vil noget. Der kan jeg ikke være med.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Juletilbud

Indlægaf darkandel » man 17 dec 2012 18:59

morfar skrev:
Allanb skrev:Ja det ville jeg da. Ville du da snyde nogen herinde i en handel? For du får det til at lyde som om det er ok at snyde.


Lol.

Det er fanme moral der vil noget. Der kan jeg ikke være med.....


heller ikke mig.
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Juletilbud

Indlægaf morfar » man 17 dec 2012 19:05

Men det er en tilbudstråd, så her kommer lige lidt flere fra zavvi (over toldgrænsen)

Til 9.95£ og alle på blå.

Ultimate Bourne Collection
Jurassic Park Ultimate Trilogy
Hannibla Lecter Trilogy
Back to the Future Trilogy
Resident Evil Collection
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Juletilbud

Indlægaf Erroneus » man 17 dec 2012 19:08

Kan man man overhovedet? Altså som privat er det fuldstændig umulig at fortolde vare selv, spørgsmålet er om man kan gøre det efterfølgende, altså efter pakken er modtaget og ingen af de godkendte speditører har gjort det for dig.

Anyway, ja det er offtopic :)

Det er sandsynligvis værd at holde øje med Steam de her dage, deres julesalg burde starte snart, så er der også lidt for PC ejerne der.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Juletilbud

Indlægaf darkandel » man 17 dec 2012 19:12

Erroneus skrev:Kan man man overhovedet? Altså som privat er det fuldstændig umulig at fortolde vare selv, spørgsmålet er om man kan gøre det efterfølgende, altså efter pakken er modtaget og ingen af de godkendte speditører har gjort det for dig.

Anyway, ja det er offtopic :)

Det er sandsynligvis værd at holde øje med Steam de her dage, deres julesalg burde starte snart, så er der også lidt for PC ejerne der.


ved du hvad dag det starter :)?`har hørt det er den 23 men kan ikke finde nogle officielt på det
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Juletilbud

Indlægaf Erroneus » man 17 dec 2012 19:16

Nej det vides ikke, der er ingen udmelding på det, men en af hverdagene i den her uge, er et godt bud.

Men pt. ser 20/12 mest sandsynlig ud pga. det har en udvikler af et spil, sagt at Valve havde oplyst til ham.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Juletilbud

Indlægaf Allanb » man 17 dec 2012 19:31

morfar skrev:
Allanb skrev:Ja det ville jeg da. Ville du da snyde nogen herinde i en handel? For du får det til at lyde som om det er ok at snyde.


Lol.

Det er fanme moral der vil noget. Der kan jeg ikke være med.....


Hvorfor er det det? Det er da ikke anderledes end at lade værd med at stjæle fra andre. Det skræmmer mig, at du som ansat til at håndhæve vores love/paragrafer ikke selv overholder dem... :(

At du så kan sætte dig ned og undersøge svindel på dba og evt. Få en person dømt, for derefter at snyde staten for told/moms, er da noget af det mest umoralske jeg længe har hørt...

Og ja det er skam muligt at fortolde selv.. Man kan få en fortoldningsblanket hos skat.
Senest rettet af Allanb man 17 dec 2012 19:35, rettet i alt 1 gang.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Juletilbud

Indlægaf morfar » man 17 dec 2012 19:33

Allanb skrev:
morfar skrev:
Allanb skrev:Ja det ville jeg da. Ville du da snyde nogen herinde i en handel? For du får det til at lyde som om det er ok at snyde.


Lol.

Det er fanme moral der vil noget. Der kan jeg ikke være med.....


Hvorfor er det det? Det er da ikke anderledes end at lade værd med at stjæle fra andre. Det skræmmer mig, at du som ansat til at håndhæve vores love/paragrafer ikke selv overholder dem... :(

Du kan sidde og undersøge svindel på dba, for så at snyde staten for moms og told....

Og ja det er skam muligt at fortolde selv.. Man kan få en fortoldningsblanket hos skat.


Nogle gange kører jeg 55 km/t hvor jeg må køre 50 km/t! Jeg må hellere aflevere mit skilt i morgen! =D>
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Juletilbud

Indlægaf Allanb » man 17 dec 2012 19:36

Tjaa nu nåde jeg ikke at rette mit indlæg inden du svarede... Men det er sku en klam holdning eller mangel på samme du viser her.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Juletilbud

Indlægaf Chaui » man 17 dec 2012 19:40

Haha. og fortolde ting købt over nettet, så går man fandeme for meget op i det. Har aldrig hørt om nogle der kunne finde på den slags.

Selv en betjent skal være i stand til at se igennem fingrene ved visse ting. Som betjent snupper man jo heller ikke sine bekendte når man sidder passager i bilen og de kører for stærkt.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Juletilbud

Indlægaf Erroneus » man 17 dec 2012 19:42

Så stopper den diskussion vist, inden den her tråd kører alt for offtopic, da det meget hurtigt kan ske, når der kommer følelser med :) Opret en ny tråd om det, brug den eksisterende om told eller tag den i PB.

Husk at snak pænt, samt respektere hinandens holdninger.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Juletilbud

Indlægaf morfar » man 17 dec 2012 21:58

Cdon - zombie apocalypse - gratis fragt

xmas2012, XMAS2012, Christmas eller christmas koden gør den helt og aldeles gratis.

Da det koster cdon porto at sende, så er det jo som at stjæle fra dem. Enkelte personer herinde er derfor udelukket fra at benytte tilbuddet!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Juletilbud

Indlægaf Proxzyn » man 17 dec 2012 22:16

Billede
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Juletilbud

Indlægaf Erroneus » man 17 dec 2012 22:17

Uh takker, med den bunke penge jeg har lagt hos dem her på det seneste, så har jeg oki med det :) De har mange andre fine blu-rays til 49 kr., så dog ryger der fragt på, men der er stadig mulighed for et par billige film, hvis man bruger varianterne af koderne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Juletilbud

Indlægaf Eskildzen » man 17 dec 2012 22:31

Du er en skat morfar..
Tak for heads up, det er hermed bestilt :-D
Først med Platin i: Fifa Street - Dead Rising 2: Off The Record - Madden NFL 2012
Eskildzen
Niveau 2
 
Indlæg: 157


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster