Forum

LBP 149,- inkl. fragt

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

LBP 149,- inkl. fragt

Indlægaf SnoobyFly » søn 10 maj 2009 18:04

I udlandet kan man godt nok købe titlen til 105,-, men fragten skal jo også lige lægges til :wink:
Desuden, så er tilbuddet her fra en Dansk hjemmeside, så man slipper for alt lige fra told til lange leveringstider (hvis CoolShop har spillet på lager selvfølgelig).
Nå, men I kan bestille spillet her, hvis I ikke allerede ejer det: http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... t--for-ps3
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Ignorancia » søn 10 maj 2009 18:29

Amazon.co.uk er stadigvæk billigere.
Ignorancia
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Indlægaf SnoobyFly » søn 10 maj 2009 19:11

Ignorancia skrev:Amazon.co.uk er stadigvæk billigere.


Men siden er ikke Dansk :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf xireuz » søn 10 maj 2009 19:19

Ignorancia skrev:Amazon.co.uk er stadigvæk billigere.


Ja men hvis du prøver at fortsætte vil du se at prisen til sidst når op på 148 kr, så man sparer kun 1 kr :D
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf SnoobyFly » søn 10 maj 2009 19:42

xireuz skrev:
Ignorancia skrev:Amazon.co.uk er stadigvæk billigere.


Ja men hvis du prøver at fortsætte vil du se at prisen til sidst når op på 148 kr, så man sparer kun 1 kr :D


Du sparer også en masse dages leveringstid ved at købe på CoolShop :wink: Prøver ikke at føre CoolShop frem, slet ikke. Bruger ikke engang siden selv. :P Påpeger blot at det er hurtigst og (næsten) billigst at købe hos dem 8)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Underdog dk » søn 10 maj 2009 21:28

Hey tak for tippet mht. LBP. Fik aldrig rigtig købt spillet selvom det hvis nok blev årets spil 2008.

Har I set at Coolshop har brugte spil igen?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Ignorancia » søn 10 maj 2009 23:28

xireuz skrev:Ja men hvis du prøver at fortsætte vil du se at prisen til sidst når op på 148 kr, så man sparer kun 1 kr :D


Ah ja, havde glemt at Amazon også smider dansk told oveni :( Hvis man vil "prøve" lykke sælger nogle af deres linkede forhandlere det helt ned til 7.50£, og det er kun med engelsk moms. Er man ikke int. i dette kan man roligt handle med Coolshop, har kun gode erfaringer der (omend der er historien om brugte spil der bliver solgt som nye...)
Ignorancia
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Indlægaf TuXX » søn 10 maj 2009 23:57

Hmm der er jo ikke så meget lykke at prøve - hvis det sælges og sendes fra UK er det inden for EU og dermed ingen risiko for noget som helst.

Det er først når vi bevæger os udenfor EU der kan risikere at komme told og moms på efterfølgende.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Ignorancia » man 11 maj 2009 00:20

Det var nu også derfor det var i citationstegn, der der ikke er nogen reel risiko, man skal dog være opmærksom på at nogle af dem kræver obskure fragtpriser, jeg har oplevet at en forhandler ville have 15 GBP for at sænde udenfor UK. Samtidig skal man også være obs på at det ikke bliver sendt fra en af "øerne" (Jersey etc.) da man i så fald risikerer et toldgebyr.
Ignorancia
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Indlægaf Scoring » man 11 maj 2009 00:22

Underdog dk skrev:Hey tak for tippet mht. LBP. Fik aldrig rigtig købt spillet selvom det hvis nok blev årets spil 2008.

Har I set at Coolshop har brugte spil igen?


De flester steder blev det nu GTA IV ;)

- Jeg kan generalt godt lide Coolshop, selvom de nogle gange er lidt irriterende..

1. Deres priser svinger vildt meget - Jeg ved godt at det er fordi at hvis folk finder spillet billigere et andet sted så skal de gøre det billigere, men de svinger jo HELE tiden..

2. Oplever tit at deres spil ikke er på lager :(

Men ellers er det jo en super side..!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf ps2010 » lør 23 maj 2009 12:43

Scoring skrev:
Underdog dk skrev:Hey tak for tippet mht. LBP. Fik aldrig rigtig købt spillet selvom det hvis nok blev årets spil 2008.

Har I set at Coolshop har brugte spil igen?


De flester steder blev det nu GTA IV ;)

- Jeg kan generalt godt lide Coolshop, selvom de nogle gange er lidt irriterende..

1. Deres priser svinger vildt meget - Jeg ved godt at det er fordi at hvis folk finder spillet billigere et andet sted så skal de gøre det billigere, men de svinger jo HELE tiden..

2. Oplever tit at deres spil ikke er på lager :(

Men ellers er det jo en super side..!

jeg kan godt ven til spil kom på lager :D
ps2010
 
Indlæg: 668



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster