Forum

PS4 / 3299,- i Fona

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Krede1972 » tirs 15 jul 2014 14:52

Spændingen stiger... Til uanede højder...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Slimjay DK » tirs 15 jul 2014 15:19

Ja sku ..

For som man kan se så opdatere pricerunner en del gange hen over dagen :) Da prisen var sat ned til 3199 i Fona, stod den stadig til 3299,- ved El-giganten :D

Iaften står den sikkert til 3199,- begge steder, hvis Fona og El-giganten ellers selv kan finde ud af hvad prisen skal være :)

Billede

Men de er stadigvæk ikke billigst :^o
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf sht » tirs 15 jul 2014 16:10

Der sker spændende ting på edbpriser:
http://www.spilpriser.dk/playstation-4- ... 26123.aspx
Konsollen er ved at komme godt ned i pris :)
Billede
sht
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf DeRossi16 » tirs 15 jul 2014 21:16

Dejligt man ikke har købt dyret endnu, nu når prisen kravler stile og roligt nedad :-)
DeRossi16
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf DeRossi16 » tirs 15 jul 2014 21:17

Har npgle gpde erfaringer med Komplett?
DeRossi16
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Slimjay DK » tirs 15 jul 2014 21:58

Ja, venter man længe nok, så spare man penge :) Maskinen er jo også snart 9 måneder gammel :)

Jeg har handlet en del med Komplett uden problemer .. Jeg har dog aldrig haft brug for at returnere noget, så om det er lige så smertefrit som at handle ved jeg ikke :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf DeRossi16 » tirs 15 jul 2014 22:06

Ja, det går stærkt, men heldigvis er det en maskine som holder mange år frem ift. den kraft som den besidder ;-)

Når okay, var inde på trustpilot og lurer, og de seneste par måneder har det været en blandet landhandel i fordelingen af karakter. Men dem som giver lave karakter er primært pga. af leveringstiden. Der er nogle gode karakterer som er givet på baggrund af deres service, når noget skulle senxes retur pga, en defekt o.lign. Så det lyder godt. Men stadig ok mange negative karakterer de seneste måneder ;-/
DeRossi16
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Slimjay DK » tirs 15 jul 2014 22:43

Jeg skriver aldrig på trustpilot, selvom jeg har haft mange gode handler online, det gider jeg ikke at bruge tid på, men hvis en biks pisser mig af kunne jeg godt finde på det ;)

man må gå udfra at de har mere end de 2884 kunder der har skrevet, og set udfra det, så ser deres score pæn ud :wink:

Der er ikke nogle forretninger der går igennem livet uden besværlige eller sure kunder, eller kunder der bliver behandlet forkert. fejl sker :) så 100% tilfredshed finder man ikke.

Cinemagic har jeg også handlet hos en del gange, og de har leveret varen hver gang : http://www.cinemagic.dk/shop/sony-plays ... 1614p.html , kigger du på deres trustpilot vil du se at der er en del folk der ikke oplever det samme :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Slimjay DK » tirs 15 jul 2014 22:49

I øvrigt er prisen på pricerunner i mellem Fona og El-giganten nu ens .. 3199,- :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Krede1972 » tirs 15 jul 2014 22:59

DeRossi16 skrev:
Når okay, var inde på trustpilot og lurer, og de seneste par måneder har det været en blandet landhandel i fordelingen af karakter.


Du kan efter min mening ikke bruge ThrustPilot til særlig meget. For hvem gider at skrive om alle de gode og problemfri handler de har fortaget? Folk der gider at bruge tid på Trustpilot er primært folk som har noget at brokke sig over.

Jeg har handlet hos Komplett enkelte gange uden problemer og med hurtig leveringstid. Men det er jo ikke garanti for noget.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf DeRossi16 » tirs 15 jul 2014 23:04

Ja, det er rigtigt, det er jo ude fra en stor antal personer, så er zet en flot score. Og som du siger, så vil der altid være utilfredse kunder ;-)

Jeg tror nu jwg køber hos Elgiganten, når det er, for dem har jeg altid haft et godt "samarbejde" med over tiden. Med den tryghed i baghånden, vil jeg godt give den bette 100-mand mere til fordel for en god service, som jeg har fået hos dem gennem årene ;-)
DeRossi16
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf JesperWoo » tors 17 jul 2014 18:39

morfar skrev:
JesperWoo skrev:
Slimjay DK skrev:Morfar : Det er så den samme pris, så jo det er en god pris :) medmindre det bare er en ny vejlende pris på dyret :)

Ham Morfar skal bare være dum at høre på !!!!


Slims overskrift: PS4 / 3299 kr. i Fona (og da jeg tjekkede deres hjemmeside stod den til 3299 kr.)

Elgigantens pris 3199 kr.

Dengang jeg gik i skole var 3299 kr mere end 3199 kr.

Hvis du har et problem med mig, så send en pb istedet. Dit indlæg bringer intet positivt til denne tråd.


Og dine indlæg bringer noget positivt på pslife er det du siger?:D Hahah Ta dig sammen man EGO noob. 8)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Erroneus » tors 17 jul 2014 18:51

Nede på 3067 nu. Det lugter af, at PS4 har fået et prishak ned, så den ligger på niveau med Xbox One, der jo om et par måneder langt om længe lanceres i landet.

Jesper: Stop nu, du har intet bidraget til den her tråd, så stop.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf morfar » tors 17 jul 2014 19:40

Erroneus skrev:Nede på 3067 nu. Det lugter af, at PS4 har fået et prishak ned, så den ligger på niveau med Xbox One, der jo om et par måneder langt om længe lanceres i landet.

Jesper: Stop nu, du har intet bidraget til den her tråd, så stop.


Der kan snart ikke være flere på min ignore liste :D

Er der for øvrigt muligt, at I kan ændre systemet således at jeg ikke får denne besked når en på ignorelisten har lavet et indlæg?

Dette indlæg blev skrevet af XxxxxxXxx som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER.
Top
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 / 3299,- i Fona

Indlægaf Erroneus » tors 17 jul 2014 19:52

morfar skrev:Er der for øvrigt muligt, at I kan ændre systemet således at jeg ikke får denne besked når en på ignorelisten har lavet et indlæg?

Dette indlæg blev skrevet af XxxxxxXxx som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER.
Top

Prøv at forslå det under "Ris og Ros" sektionen, så bliver det noteret ned og de rette, kan komme med et svar på det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster