Forum

PS TV 299,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

PS TV 299,-

Indlægaf Kestol » fre 26 jun 2015 11:50

I næste uge har Elgiganten PS TV til 299,- ;)

Det er ihvertfald billigt =P
Kestol
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: PS TV 299,-

Indlægaf tue69 » fre 26 jun 2015 11:58

Meget billigt!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Krede1972 » fre 26 jun 2015 12:59

Tis, jeg har lige købt PlayStation TV til 350 kroner.

Til orientering så må jeg sige at remoteplay fungerer relativt dårligt - både trådløst og kablet. Jeg oplevede relativ kraftig pixelering da jeg testede remoteplay med PS4. Jeg bed mig ikke så meget fast i lag eller forsinkelse, da pixeleringen sprang så meget i øjnene at det alene afgjorde at det fungerer dårligt for mig. Jeg taler ikke om nedgradering men direkte pixelering.

Med hensyn til Vita-spil afspillet på PlayStation TV fungerer det godt, men jeg kan konstatere at der er forbløffende få Vita-spil som er kompatible med PlayStation TV. Men de der er, kører rigtig godt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Kimosabe » fre 26 jun 2015 13:13

Det er så ærgerligt med den remoteplay funktion. Ville være genialt ellers. Var fristet til at give det et forsøg med denne pris, men dit indlæg bekræfter blot hvad jeg før har hørt :-(
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Slimjay DK » fre 26 jun 2015 13:38

Desværre har de deres eget Vita memorycard der koster urimeligt meget.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Vreki » fre 26 jun 2015 14:32

Bruger PS TV også det specielle Vita kort?
Det var da godt nok utroligt, det har de virkeligt gennemtænkt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Erroneus » fre 26 jun 2015 15:11

Jeg syntes remoteplay har virket godt for mig, men har også haft både PS TV og PS4 kablet, samt slået 60FPS til i remote app'en for PS TV. Ja PS TV bruger også Vita memory kort desværre, men hvis man vil bruge den til remoteplay er de ikke nødvendige.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Krede1972 » fre 26 jun 2015 16:05

Det skal siges at jeg ikke brugte en direkte kablet forbindelse mellem PS4 og PlayStation TV, men brugte det kablede netværk jeg har i hjemmet. Men dog altså stadigt kablet og ikke trådløst.

Men jeg synes også det smarte forsvinder hvis man skal til at have en ledning fra det værelse med PS4 og gennem hus/lejlighed hen til det TV man ellers ikke normalt bruger med sin PS4. Så kan man sgu næsten ligeså godt bare unplugge min PS4 og flytte den til det TV der ikke normalt bruges... Så uoverkommelig en opgave er det heller ikke at flytte sin PS4 fra et TV til et andet.

Jeg vil ikke sige at jeg er skuffet, selvom jeg egentligt havde forventet mere/bedre performance. Men jeg vil da lige teste med en 100% direkte forbindelse, selvom jeg ikke agter at lave en direkte kablet forbindelse gennem lejligheden.

Jeg købte PlayStation TV med henblik på at spille Vita-spil på en stor skærm. Og det virker fint. Udvalget af spil der virker med PS TV er blot noget skrabet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Erroneus » fre 26 jun 2015 16:15

Tror ikke direkte forbindelse er muligt, jeg mente også kablet via netværk i huset over switch. Jeg bruger mest min PS TV til Vita spil også, har brugt mest remote play til min Vita, som så har været trådløs til ens Vita og der skal man være et sted med godt wifi forbindelse, før det virker ordenligt. Jeg har dog et ret godt wifi netværk, både på 2,4Ghz (som Vita bruger) og 5Ghz, som er blevet tweaket til, så muligt derfor det har virket godt for mig.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Davor » søn 28 jun 2015 22:31

Kan ikke finde det på elgigantens hjemmeside? Er jeg blind, eller kan jeg bare ikke bestille over nettet?

Edit: Fandt det i kataloget - men kan stadig ikke købe det via nettet. Jeg må nok køre forbi i morgen. :-)
The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Davor » man 29 jun 2015 08:33

The diet coke of Evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Gentofte, København


Re: PS TV 299,-

Indlægaf D_Hofgaard » man 29 jun 2015 10:19

Kan man downloade sine vita spil til den? Eller indsætte memorycarded fra sin vita i den og så spille ens downloadede spil? Eller er det kun ved at indsætte selve spillet direkte i PS TV
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Slimjay DK » man 29 jun 2015 10:41

D_Hofgaard skrev:Kan man downloade sine vita spil til den? Eller indsætte memorycarded fra sin vita i den og så spille ens downloadede spil? Eller er det kun ved at indsætte selve spillet direkte i PS TV


Ja, de spil der er kompatible kan du downloade og ja, du kan sagtens indsætte dit nuværende Vita kort i maskinen så længe at brugeren er ens på begge....

Har man ikke noget memorycard, så er der 1GB indbygget i "konsollen". Den ene GB kan dog ikke bruges samtidigt med et memorycard.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS TV 299,-

Indlægaf cthulhu » man 29 jun 2015 11:10

Kan den bruges til ret meget, hvis man "kun" har en PS3? Så vidt jeg kan forstå, kan man ikke streame spil fra PS3 til PS TV. Er det korrekt forstået?

Jeg har ikke PS+, så det er kun de VITA-kompatible spil jeg har hentet fra PSN, jeg ville kunne spille på sådan en fætter eller?
cthulhu
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Fyn


Re: PS TV 299,-

Indlægaf Slimjay DK » man 29 jun 2015 12:03

The following PS Vita applications are not available on PS TV:
- near
- map
- welcome park
- network operator
- Remote Play (for PlayStation 3)

Så nej du kan ikke streame fra PS3 til PS TV og ja, Det er kun VITA-kompatible spil du har hentet fra PSN, som du kan spille på sådan en fætter, hvis de er PS TV kompatible. ;)

http://www.highdefdigest.com/news/show/ ... n-tv/18305
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster