Forum

Fallout 4 399,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Mitch5230 » tirs 10 nov 2015 11:41

Er stor fan af at man blot kan reservere spillet i Elgiganten og så hente det inden de næste 48 timer. Ingen stress.

Kan se Power matcher elgigantens pris
Mitch5230
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Odense


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf j.rath » tirs 10 nov 2015 12:42

Mitch5230 skrev:Er stor fan af at man blot kan reservere spillet i Elgiganten og så hente det inden de næste 48 timer. Ingen stress.

Kan se Power matcher elgigantens pris


Hvad jeg kan se kan man netop ikke reservere i elgiganten på fallout 4. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Power får desuden lige et + herfra, for at ringe og sige mit spil var klar til afhentning. =D>
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Mitch5230 » tirs 10 nov 2015 15:50

j.rath skrev:
Mitch5230 skrev:Er stor fan af at man blot kan reservere spillet i Elgiganten og så hente det inden de næste 48 timer. Ingen stress.

Kan se Power matcher elgigantens pris


Hvad jeg kan se kan man netop ikke reservere i elgiganten på fallout 4. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Power får desuden lige et + herfra, for at ringe og sige mit spil var klar til afhentning. =D>


Jeg har fået mit fallout 4 ved at bruge Collect@store ved Elgiganten.
Mitch5230
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Odense


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf glyr » ons 11 nov 2015 00:07

Jeg har købt virkelig mange spil gennem Coolshop op gennem årene, men må istemme mig koret af "klage"-sangere..... De er historie.....
RIP
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Kehaan » ons 11 nov 2015 12:59

Tak for info. Jeg købte det til 489 hos Elgiganten + fragt. Men har netop fået svar fra dem, at de overføre de 90kr retur, selvom jeg bestilte det for cirka 1 måned siden. Så thumps up til Elgiganten :)
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: Sv: Fallout 4 399,-

Indlægaf Xainz » ons 11 nov 2015 13:42

Jeg har lige hentet fallout i elgiganten, tak for at gøre opmærksom på deres pris :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Kehaan » ons 11 nov 2015 20:47

så har elgiganten refunderet de 90kr :D
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Vreki » ons 11 nov 2015 22:12

Kehaan skrev:Tak for info. Jeg købte det til 489 hos Elgiganten + fragt. Men har netop fået svar fra dem, at de overføre de 90kr retur, selvom jeg bestilte det for cirka 1 måned siden. Så thumps up til Elgiganten :)


Joh, men ellers havde du jo bare benyttet dig af din lovpligtigt returret, og så købt det igen til den gode pris.
Det her giver mindre bøvl for både dig og Elgiganten, så det er ok behandling en ikke noget ekstraordinært.

Lidt smartere butikker sørger for at man automatisk betaler den laveste pris mellem bestilling og levering.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Madskimo » fre 13 nov 2015 10:13

Bestilte fra Elgiganten, og valgte den gratis levering.
De skriver godtnok at leveringen er 3-5 dage, hvilket jo er mærkeligt i dagens Danmark.

Samme dag som spillet udkommer får jeg en besked om at spillet er afsendt, men med track and trace kan jeg se at spillet stadig bare ligger hos Elgiganten. Først igår torsdag afsendes spillet reelt til mig. Er der andre som har oplevet at Elgiganten bevist tilbageholder deres varer ? Det er nok et forsøg på at få folk til at betale for fragt næste gang.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Bab » fre 13 nov 2015 11:48

Elgiganten sender nogle gange fra Sverige, så derfor de 3-5 dage.

De havde det først på lager onsdag, så det kan ikke sendes før onsdag eller torsdag. Du kan ikke altid bruge Track and Trace til at se, hvor spillet rent fysisk er.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Krede1972 » fre 13 nov 2015 13:14

Selvom de skriver 3-5 dage så har jeg aldrig oplevet at der er gået mere end 1-2 dage.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf HrDanish » fre 13 nov 2015 18:45

Hvis du vælger 3-5 dage er det nok for at de kan sende dem som b-post hvilket vil sige at postdanmark lader pakken ligge på deres lager hvis de ikke har plads, fremfor at skulle køre 2 gange eller gøre ruterne mindre.

Fordelen er at portoen er en del billigere.

Som Krede siger er det yderste sjældet de ikke alligvel kommer, men chancen er der, og det er jo så op til os selv om vi vil tage den for at spare pengene.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Fallout 4 399,-

Indlægaf Madskimo » fre 13 nov 2015 22:51

HrDanish skrev:Hvis du vælger 3-5 dage er det nok for at de kan sende dem som b-post hvilket vil sige at postdanmark lader pakken ligge på deres lager hvis de ikke har plads, fremfor at skulle køre 2 gange eller gøre ruterne mindre.

Fordelen er at portoen er en del billigere.

Som Krede siger er det yderste sjældet de ikke alligvel kommer, men chancen er der, og det er jo så op til os selv om vi vil tage den for at spare pengene.


B-post findes så vidt jeg ved kun når man sender som brev, ikke pakke.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron