Forum

Julekalender på PSN

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Whoa » tirs 15 dec 2015 17:17

Aldrig spillet det på pc, men syntes det er ret fedt på ps4! Har dog aldrig betalt for det mens jeg har haft det..
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Bab » ons 16 dec 2015 09:17

Man skal have god tålmodighed, hvis man køber den. Der står, at den fylder 36 GB. Min henter 63 GB. Der er en lillllle forskel.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Slimjay DK » ons 16 dec 2015 09:52

Bab skrev:Man skal have god tålmodighed, hvis man køber den. Der står, at den fylder 36 GB. Min henter 63 GB. Der er en lillllle forskel.

Bab


Det er jo same, same but different :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Bab » ons 16 dec 2015 12:22

Det tog så omkring 3 timer at downloade. Da jeg så fik startet op og fundet et navn, som ikke var brugt før, så lukker serverne ned pga. vedligeholdelse. Jo jo.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Vreki » ons 16 dec 2015 12:24

Hvad er det for nogle "Crowns" de sælger?
Jeg går ud fra at det er de vanlige microtransactions, men hvilken indflydelse har det på spillet?

Er det rigtigt gratis at spille, eller er det skrevet noget med småt?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf HalfDemon » ons 16 dec 2015 17:05

Måske jeg kan hjælpe lidt, med den korte tid jeg har spillet ESO. Det koster ikke en månedlig betaling, har du betalt for spillet, kan du spille alt det du vil. Crowns er som sagt deres microtransaction, man kan sagtens spille uden. Det man kan købe for crowns er bla. mounts, andre crafting styles (kun kosmetik effekt), bank kapacitet, kostumer, dlc udvidelser, xp scrolls + et par andre ting jeg ikke lige kan huske....
HalfDemon
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Vejen,Sydjylland


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf anarchoi » ons 16 dec 2015 19:59

Nogen der spiller det, og kan give et minireview her anno dec. 2015? Hvad er status på spillet?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Whoa » ons 16 dec 2015 22:27

Som halfdemon siger, så er de crowns bare mest kosmetisk ting man kan købe eller andre mounts, men det er også kun udseendet af dit dyr! Man kan sagtens spille uden! Har jeg gjort ihvertfald..

Mini review? Hvad tænker du på? Spillet er fedt og er sjældent ramt af problemer imo, og har alt uanset om man er til pve eller pvp !
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Jb » tors 17 dec 2015 10:28

GTA V til 279,-
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Rytteren » tors 17 dec 2015 12:02

Det går ikke super godt med mine skud. 1 Rigtig. og jeg som syntes jeg skød med spredehagl.
Vælger lige at kigge mine bud igennem, sådan for lige at se om mulighederne stadig er store..

Uncharted samlingen (YES .. men var den jeg mindst troede på)
Bloodborne (Tror stadig på den, dog uden dlc)
The witcher 3 (Nope. Alt for god PR i disse dage, til at smide det på tilbud :S )
Until dawn (Var spillet jeg var sikker på. Men nu hvor det har været en del af "2 for 1" tilbudet... så tror jeg ikke på det)
Batman:AK (Nope. Umuligt)
The order1886 (Hvorfor ikke.. Spillet har solgt godt, men er siden gået HELT i stå. Måske med en superpris?)
Mortal Kombat X (Nope. Umuligt)

Outsidere
Borderlands: The Handsome Collection (... samlinger af tidligere spil.. det for vi ikke, kan jeg godt se )
Helldivers (Nope. kommer på tilbud i det nye år)
God of War III Remastered (... samlinger af tidligere spil.. det for vi ikke, kan jeg godt se )
Driveclub med season pass (Jeg tror stadig på den her)
Everybody's Gone to the Rapture (Tror ikke vi for et "så lille" et spil at se. MGSV, GTA, MAD MAX mm. jamen så er spillet bare ikke "stort" nok)


Håbede selv på
The Talos Principle: Deluxe Edition (Nej)
Wasteland 2: Director's Cut (nope)
Divinity: Original Sin Enhanced Edition (satans)

Så.. kan nå op på en trafsikkerhed på 4/15 ... Det var ikke godt :lol:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Julekalender på PSN

Indlægaf anarchoi » tors 17 dec 2015 21:46

Jeg tænkte mere på om spillet (ESO) har en fremtid. Jeg har ikke lige sat mig ind i MMO markedet - er der et nyt kæmpestort lige på trapperne? Er der planlagt flere større udvidelser til ESO? Kort sagt: Er nu et godt tidspunk for nye spillere at opleve ESO på?

Det er på tilbud til d. 27. på USstore til 30$
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Whoa » tors 17 dec 2015 22:45

Det skal jeg ikke kunne svare på, men der er som regel kø på at komme ind på nogle af pvp områderne, så føler ihvertfald ikke spillet mangler spillere
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf anarchoi » fre 18 dec 2015 04:22

FF XIV - Heavensward bundle inkl. A realm reborn til 299,- hos cdon.com
http://cdon.dk/spil/final_fantasy_xiv_- ... e-32729948

Nogen der ved hvor længe dette tilbud gælder? Skal man slå til nu og her, eller kan man lige downloade den gratis trial og teste det et par dage inden man smider 300,- efter det?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Erroneus » fre 18 dec 2015 09:52


Hvis man missede det, så har CDON det i dag til 177 kr:

http://cdon.dk/spil/julkalender_spel_18 ... 8_product1
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Julekalender på PSN

Indlægaf Erroneus » man 21 dec 2015 09:49

Fifa 16 Deluxe Edition: https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... DELUXEEDEU - 319 kr.

Fifa 16 Super Deluxe Edition: https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... SUPDLXEDEU - 399 kr.

Fifa 16 PS3: https://store.playstation.com/#!/en-dk/ ... PSNDIGITAL - 279 kr.

Oki priser, Fifa 16 er stadigvæk et pebret spil at købe i butikkerne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster