Forum

EB Games / Gamestop preorder bytte tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf MJDigital » ons 23 sep 2009 22:16

Jeg plejer at gå i Bilka :) købe 2 ps3 spil til 99 stykket og går derned og aflevere :p i folie og alt haha de kigger lidt
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Erroneus » ons 23 sep 2009 22:29

Det gælder alle Scoring

MJDigital nogle butikker nægter at modtage hvis der er folie på, hvis din butik ikke gør, så ingen ko på isen, jeg vil dog nok lige have fjernet den folie først, bare for at undgå ballade :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Abcent » ons 23 sep 2009 22:44

Erroneus skrev:Det gælder alle Scoring

MJDigital nogle butikker nægter at modtage hvis der er folie på, hvis din butik ikke gør, så ingen ko på isen, jeg vil dog nok lige have fjernet den folie først, bare for at undgå ballade :)


Hvis de ikke vil tage i mod dem, hvis der er folie på, kan man så ikke bare tage dem igen, tage folien af, og række dem tilbage til dem: Værsgo? :D
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf andeo1707 » ons 23 sep 2009 23:24

Abcent skrev:
Erroneus skrev:Det gælder alle Scoring

MJDigital nogle butikker nægter at modtage hvis der er folie på, hvis din butik ikke gør, så ingen ko på isen, jeg vil dog nok lige have fjernet den folie først, bare for at undgå ballade :)


Hvis de ikke vil tage i mod dem, hvis der er folie på, kan man så ikke bare tage dem igen, tage folien af, og række dem tilbage til dem: Værsgo? :D


Grunden til at de gør det er simpelthen fordi der er så meget tyveri med hensyn til de spil. For eksempel da jeg arbejdede hos El-giganten mistede vi spil for ca. 10.000 kr på blot et halvt år og lige overfor os lå der en Ebgames, hvor der ofte var nogle unger der kom ind med de samme spil igen og igen med folie, derefter har butikken sagt nej til de personer, forståeligt nok...

Hvis du virker mistænksom og de siger "nej tak" med folie, så tror jeg du bliver sendt hjem selvom du kommer efter 5 minutter med det samme spil uden folie. De er jo ikke dumme...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Haugboelle » tors 24 sep 2009 09:16

Scoring skrev:Lyder egentlig fornuftigt nok egentlig.. Har lige præcis 4 spil liggende, og mon ikke man kunne grave 201 kroner frem..

Og det gælder selvfølgelig for alle GS i DK ikk?


Du skal kun bruge 2 spil, de 2 andre spil som han brugte var på det andet spil, der er preorder tilbud på mange spil hvor man ik skal betale 200 kr oveni, men det skal man altså med Fifa...
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf MJDigital » tors 24 sep 2009 11:20

Erroneus skrev:Det gælder alle Scoring

MJDigital nogle butikker nægter at modtage hvis der er folie på, hvis din butik ikke gør, så ingen ko på isen, jeg vil dog nok lige have fjernet den folie først, bare for at undgå ballade :)


De plejer at være venlige at tage imod dem.. Og hvis de spørg hvor jeg har købt dem har jeg jo gemt min kvit. såå de kan se de rent faktisk er betalte.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster