Forum

EB Games / Gamestop preorder bytte tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf aaliyahchili » tirs 18 aug 2009 21:43

Forpulede medarbejder....jamen undskyld mit grimme grimme sprog :roll:

Nej jeg arbejder ikke hos ebgames...og han sagde at han havde fået besked direkte fra hovedkontoret...men efter jeg har læst andre svar så var/er han åbenbart ikke så velinformeret...og så er det da surt når man nu endelig var forbi en ebgames....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Diz- » tors 20 aug 2009 09:05

Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Ponduus » tors 20 aug 2009 13:19

Har lige været inde i Gamestop i Aalborg City syd og der var ingen problemer med at indlevere spil købt i England. Det eneste problem var Condemned 2, som er et region 1 spil købt ved Coolshop - lidt ironisk faktisk...
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Player_2 » tors 20 aug 2009 15:01

Ponduus skrev:Har lige været inde i Gamestop i Aalborg City syd og der var ingen problemer med at indlevere spil købt i England. Det eneste problem var Condemned 2, som er et region 1 spil købt ved Coolshop - lidt ironisk faktisk...


Netop derfor er det bedre at købe spil fra england frem for Coolshop
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Ponduus » tors 20 aug 2009 15:11

Det var også en gave. Har ikke handlet der i lang tid. Det er bare for dumt af dem at køre en forretning på den måde.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Fabeo » tors 20 aug 2009 22:11

Efter jeg havde skrevet det ene af mine to spil var fra oktober 2007, mente de lige pludselig ikke de kunne tage imod det, da det jo hele tiden havde stået på pakken at det var region 1.
Men efter lidt sagligt brokkeri har de nu endelig sendt en returlabel af sted.
Så vil da lige følge op på hvad der sker, når jeg selv når til afslutningen på sagen.
Fabeo
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Paddy-NX » søn 23 aug 2009 15:12

Tager de imod region 1 spil, ved Gamestop?
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf Ponduus » søn 23 aug 2009 15:27

Nope. Det gør de ikke. Kun region 2.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Paddy-NX » søn 23 aug 2009 18:04

Okay, tak for det :)
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf Underdog dk » søn 23 aug 2009 18:51

Vil de tage imod NTSC format?

... der står ikke noget om region på mit gamle xbox360 spil..
/Underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Erroneus » søn 23 aug 2009 20:50

Det tror jeg ikke du skal satse på. Hvis der ikke står noget om region, står der nok noget om aldersrating og så kan man se spillet ikke er fra EU.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf BingoDK » ons 26 aug 2009 19:56

Jeg læste mig frem til at man skulle smide 3 spil efter Batman: Arkham Asylum og så fik man det gratis + gavekort på 100 kr. Men jeg endte kun med at give 2 spil og så få det for 1 kr. Mega nice. Var lidt i et dilemma om jeg skulle tage derop i dag eller i morgen, men da udgivelsesdatoen var i morgen, var det ret heldigt at jeg valgte i dag ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf xireuz » ons 26 aug 2009 21:45

Hvad sker der egentlig når de spil man pre-order udkommer? Ringer de eller skal man selv holde øje med om udgivelsesdatoen holder og så hente det på datoen?
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf BingoDK » ons 26 aug 2009 22:12

så vidt jeg ved skal man selv hente dem. og så ringer de vel hvis man ikke har hentet et par dage efter udg. dato..
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Fabeo » ons 26 aug 2009 22:50

xireuz skrev:Hvad sker der egentlig når de spil man pre-order udkommer? Ringer de eller skal man selv holde øje med om udgivelsesdatoen holder og så hente det på datoen?

Da jeg sidst var inde og pre-order et spil, sagde de at man selv skal holde øje med spillets udgivelse. Hvis du så ikke har hentet det efter en uges tid, vil de ringe til dig.
Fabeo
Niveau 1
 
Indlæg: 50


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster