Forum

T: Rock Band / Guitar Hero trade in i GameStop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

T: Rock Band / Guitar Hero trade in i GameStop

Indlægaf xireuz » tirs 01 sep 2009 18:49

Hey folkens

Ved ikke om det allerede er nævnt men GameStop kører pt ret vild kampagne med musikspillene:
http://www.ebgames.dk/pdf/RB%20wallbanner_ALL.pdf
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Tiu » tirs 01 sep 2009 19:06

ja det er ret vildt.

Jeg har lige været i tur i den nærmeste eb games 20 km væk. for at trade in til rock band instrumenterne, det er en sweet deal. Vil også have trade in til rock band 1 + 2 spil men dem har de udsolgt af. Nu sidder jeg med instrumenterne uden at kunne spille. :(
Tiu
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Erroneus » tirs 01 sep 2009 20:41

Så må du jo ringe til andre butikker i nærheden og høre dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Tiu » ons 02 sep 2009 07:50

:D tja det kunne man jo gøre. men den nærmeste butik udover den jeg har været i, ligger 80 km væk og en times kørsels hver vej til det nette sum af 200 kr med DSB. Så tror lige jeg må sprigne over. Men sådan er det jo.
:wink:

Til dem der overvejer trade ins kan jeg lige sige, at butikkene har en opdateret eksklueringsliste. Den blev opdateret i går (den 1/9) Men de har ikke opdateret den på nettet. På ps3 listen er Fifa 08 og Jerico kommet på. Det var nemlig 2 af de spil jeg tradede in. Heldigvis havde jeg tjekket sitet lige inden jeg tog af sted, og dem der stod i butikken var flinke og tog i mod dem afligevel, ved ikke om de er lige flinke i alle butikker.

Er ikke helt sikker, men tror de 2 var de eneste der var kommet på, men vil ikke hænges op på det.
Tiu
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Saped » ons 02 sep 2009 15:00

Great.. har 2x fifa 08 på vej som jeg ville bruge som trade in :(
Heldigvis kostede det ikke mere end 3£
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf heroes » man 28 dec 2009 11:05

Da min guitar ikke virker mere, er jeg ude efter en ny, nogen der ved om der er et godt tilbud på en ny rockband guitar?
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf crockett » man 28 dec 2009 11:12

heroes skrev:Da min guitar ikke virker mere, er jeg ude efter en ny, nogen der ved om der er et godt tilbud på en ny rockband guitar?


Hva', du er jo godt klar over at det kun er rigtige Rock'N'Rollas der smadrer guitaren efter koncerterne, ikk'? :lol:

Hvis du ikke kan finde nogen, så har jeg en GH 3 guitar i overskud.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster