Forum

Tilbudssites

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Tilbudssites

Indlægaf tue69 » lør 29 jul 2023 14:54

Hej alle.

Noget af det, jeg virkelig savner ved det gamle Life var tilbudssektionen. Hvad bruger I i dag, til at finde gode tilbud på PS4/5 titler?
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+2

Re: Tilbudssites

Indlægaf Kimosabe » lør 29 jul 2023 18:23

Jeg er blevet doven, køber efterhånden alle spil digitalt. Enkelte gange har jeg købt fysisk fordi nogen herinde gør opmærksom på et godt tilbud, men det er godt nok sjældent. Og ellers er Pricerunner med overvågning min Go-to når jeg mangler spil/hw.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Tilbudssites

Indlægaf HEADSTAR » søn 30 jul 2023 10:30

Køber også kun digitale spil og jeg kæber kun på tilbud inde i Psn.
Jeg sider og venter på at Resident Evil 4 kommer ned på 149kr.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2628


Re: Tilbudssites

Indlægaf Vreki » søn 30 jul 2023 11:35

Hvis jeg venter på en nyudgivelse så holder jeg øje med om ikke Elgiganten / Power / Bilka har et godt tilbud på den fysiske udgave.
Ellers så tilføjer jeg dem til min ønskeseddel på PS Store, så får jeg automatisk en besked i PS appen når de kommer på tilbud.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Tilbudssites

Indlægaf tue69 » man 31 jul 2023 12:53

Tak for mange gode svar - fandt ud af, at Pricerunners trending-funktion også kan finde nogle juveler.

Jeg køber efterhånden mest brugt på dba/facebook, men det var en fornøjelse, da man i sin tid fik leveret alle de gode tilbud herinde - kan huske, at der gik sport i at finde spil herhjemme og i udlandet, til helt ned til kr. 29 ink. porto - en anden tid, bevares, men det var hyggeligt :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: Tilbudssites

Indlægaf Erroneus » tirs 01 aug 2023 11:56

Tja, man køber også bare færre spil i dag, eller jeg gør. Med de spil man får fra digitale services, så har man rigeligt at spille. Pricerunner er god ja, jeg smider titlerne derind og så afventer jeg til de har ramt en fornuftig pris. Er det nye spil, er det bare at tjekke bilka/elgiganten/coolshop/power ved udgivelse, så plejer en af dem at have et tilbud.

Jeg syntes det er meget sjældent, at det er billigere at købe spil uden for danmark, specielt efter UK er ude af EU,.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster