Forum

FIFA10 tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

FIFA10 tilbud

Indlægaf AlternatE_DK » ons 16 sep 2009 21:40

Hey, ville bare lige gøre opmærksom på min foretrukne spilside www.shopto.net har FIFA10 preorder til

shopto.net
£34.85 (+3,5 i porto)
= £ 38,35

eller 320,38 danske kroner .



tilsvarende har elgiganten et tilbud på preorder
hvor prisen er 399,-

Men jeg er jyde så jeg takker pænt ja til at spare de 79 kr.
Eller 19,79% :)

mvh Kenneth
aka AlternatE_DK
Senest rettet af AlternatE_DK ons 16 sep 2009 22:54, rettet i alt 2 gange.
AlternatE_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf SoulDecapitate » ons 16 sep 2009 21:42

jeg bestilte også mit fifa 10 , hos shopto. Dog overvejer jeg og afbestille det, da jeg synes demoen er totalt ringe.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf AlternatE_DK » ons 16 sep 2009 21:46

Puha! Det var jeg ikke glad for at høre Soul, jeg er PES man men alle kammierne spiller fifa09 pt så jeg var ret hooked på at få 10eren hurtig..

Er du fan af FIFA normalt ellers?
For det er jo nok et typisk enten kan man lide det eller også kan man absolut ikke spil. ?

jeg fastholder bestillingen dog, men må da vist hellere få tjekket demoen :)
AlternatE_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Chaui » ons 16 sep 2009 22:27

Tør ikke satse på el giganten, de har som regel kun 1 år gamle udgivelser her i Holstebro. Så må i den lokale gamestop og bestille det.

Kunne man lide Fifa 09 så er 10 i hvert fald et hit, demoen er sku super.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf SoulDecapitate » ons 16 sep 2009 22:54

AlternatE_DK skrev:Puha! Det var jeg ikke glad for at høre Soul, jeg er PES man men alle kammierne spiller fifa09 pt så jeg var ret hooked på at få 10eren hurtig..

Er du fan af FIFA normalt ellers?
For det er jo nok et typisk enten kan man lide det eller også kan man absolut ikke spil. ?

jeg fastholder bestillingen dog, men må da vist hellere få tjekket demoen :)
jeg er gammel pes dreng måtte dog sige stop da pes 09 var toltalt til grin. men prøver igen i år
Senest rettet af SoulDecapitate ons 16 sep 2009 23:03, rettet i alt 1 gang.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » ons 16 sep 2009 22:58

Du kunne også gå i den lokale gamestop, smide det gamle fifa + et random spil og få det til 199 kr på udgivelsesdatoen.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf j.rath » ons 16 sep 2009 23:18

Efter at have fået stjålet 18.000 kr på min konto efter at have handlet hos shopto, så køber jeg mit på release i blockbuster eller elgiganten eller anden butik som har det på lager.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Player_2 » ons 16 sep 2009 23:52

SoulDecapitate skrev:jeg bestilte også mit fifa 10 , hos shopto. Dog overvejer jeg og afbestille det, da jeg synes demoen er totalt ringe.


SoulDecapitate's stil er da at have alle fodbold spil der findes :)


j.rath skrev:Efter at have fået stjålet 18.000 kr på min konto efter at have handlet hos shopto, så køber jeg mit på release i blockbuster eller elgiganten eller anden butik som har det på lager.


Du kan bruge Paypal nu.. Men ellers skulle du få en fodbold med hvis du køber hos BlockBuster
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » tors 17 sep 2009 08:11

Og så har de PES2010 til 30£.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf AlternatE_DK » tors 17 sep 2009 09:07

kan godt være du får en eller anden lorte fodbold med i cockbuster men du kommer også af med 499,95 DKK for PS3.

Der da da trods alt noget af en anden pris :)
AlternatE_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Storm Inc. » tors 17 sep 2009 09:31

j.rath skrev:Efter at have fået stjålet 18.000 kr på min konto efter at have handlet hos shopto, så køber jeg mit på release i blockbuster eller elgiganten eller anden butik som har det på lager.


Jeg overvejer at bestille fra shopto, så det ville være rart, hvis du kunne uddybe din episode lidt mere?
Storm Inc.
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf j.rath » tors 17 sep 2009 09:57

Storm Inc. skrev:
j.rath skrev:Efter at have fået stjålet 18.000 kr på min konto efter at have handlet hos shopto, så køber jeg mit på release i blockbuster eller elgiganten eller anden butik som har det på lager.


Jeg overvejer at bestille fra shopto, så det ville være rart, hvis du kunne uddybe din episode lidt mere?


Nu bliver der nævnt man kan handle via paypal derinde nu, det havde jeg så ikke dengang jeg købte.
Der skulle man skrive skrive sine kortoplysninger inde på deres side, og så gemte de oplysningerne derinde.

Der gik lidt tid, og pludselig stod min konto i stort minus. Der var så blevet trukket 5 eller 6 beløb på mellem 21 kr og 6500 kr.

Banken dækkede selvfølgelig, men stadig, jeg fik lukket min konto i godt 3 uger uden dankort eller noget. :/
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Ponduus » tors 17 sep 2009 10:42

Og som vi har debatteret før, så er det ikke Shoptos skyld. Det var et andet firma som stod for betalingerne og sikkerheden som fejlede. Det kan lige så godt ske for alle andre online shops, som det kan ske for Shopto.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf j.rath » tors 17 sep 2009 10:47

Ponduus skrev:Og som vi har debatteret før, så er det ikke Shoptos skyld. Det var et andet firma som stod for betalingerne og sikkerheden som fejlede. Det kan lige så godt ske for alle andre online shops, som det kan ske for Shopto.


Problemet var bare at det skete for shopto, og jeg var vidst ikke den eneste.
Jeg holder mig derfra, så skal i andre da selvfølgelig have lov til at handle som i har lyst til. :)
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf crockett » tors 17 sep 2009 11:03

Tja, jeg har forudbestilt både pes2010 og fifa10 hos shopto.net

Jeg har da også været udsat for at min konto blev "lænset", men igen, det er jo ikke kun de der har handlet hos shopto, og jeg har da heller ingen problemer haft siden. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster