Forum

Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 23 Jan.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 23 Jan.

Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2009 15:12

Gamestop har ændret deres preorder tilbud en del, så væk er desværre 2 spil for 1 kr. eller 2 spil for 199 kr.

Deres nye tilbud går ud på at man får 25% oven i deres normale indbytningspris for ens brugte spil, hvis man laver det sammen med en forudbestilling på et spil fra følgende liste. Man kan aflevere så mange spil man vil og ligegyldig konsol, dog må indbytningsprisen + bonusprisen ikke være over spillets værdi, som normalt er 549 kr.
Ud over de 25% oven i indbytningsprisen, får man nemlig også et gavekort (bonuspris) med på 100 kr., når man henter sit spil. Gavekortet kan dog IKKE bruges til at betale for spillet man afhenter og er kun gyldigt tre måneder. Ud over de viste spil på "listen", så er der også en del mere, specielt EA spil. Man må dog høre sin lokale Gamestop, hvilken spil det drejer sig om og være velkommen til at skrive et indlæg her i tråden, når man støder på et spil som er med i tilbuddet, som ikke står nævnt nogle steder.

Spil som IKKE er med i 25% tilbuddet, kan dog stadig godt forudbestilles sammen med indbytning af spil, her får man dog kun 15% og intet 100kr's gavekort, så det er ikke synderligt godt tilbud desværre.

Der er ingen former for ekskluderings-liste som er gældende, da selv spil på den "gamle" / almindelige ekskluderings-liste også har en værdi, dog som regel er den ikke ret høj.

Det nye tilbud her, er naturligvis ikke lige så interessant som det gamle, men hvis man ligger inde med nyere spil, som Gamestop stadig giver en god pris for, så kan det være et ganske interessant tilbud. Tilbudet gælder i øvrigt på alle spil.

Tilbuddet gælder til dagen FØR spillet udkommer, da det er et "preorder tilbud".


Tilbud
Nuværende tilbud: http://www.gamestop.dk/pre-order-art.asp
Indbytningspris på spil: http://www.gamestop.dk/used.asp - Bemærk at siden ikke bliver opdateret "realtime".

Opdateret 23 januar - 25% Tilbud rettet, gælder kun på udvalgte spil - Tilføjelse af 15% "tilbud"
Senest rettet af Erroneus søn 23 jan 2011 12:55, rettet i alt 91 gange.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2009 15:13

Lige som en note, det ser ud til at Assassins Creed 2 ikke er med i det nye tilbud, så hvis man vil benytte sig af 1 kr tilbuddet, så er det nok med at komme ind i sin nærmeste ebgames/gamestop med det samme.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Maurozarate7 » fre 25 sep 2009 16:02

Tak for tråden ;) Tror jeg skal få min storebror til at få en til mig..
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf FunteXDK » fre 25 sep 2009 16:23

Jamen BF2 er da en titel jeg SKAL have, så at den er på listen her er jeg glad for at se... og mon ikke man lige skulle nappe et par stykker mere når man kan få dem til omkring de 130 kr. stk. hvis man køber brugte spil fra england... har stadig 4 preorders og det er lækkert at bare blive ringet op i ny og næ fra gamestop som siger jeg skal komme og hente et spil :)

- Mange tak for denne post, Erroneus
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf andeo1707 » fre 25 sep 2009 16:32

Fortryder lidt at jeg har valgt Ratchet and Clank allerede :S
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Abcent » fre 25 sep 2009 16:42

Lyder godt med nogle nye tilbud. Tror, at jeg skal have forudbestilt Smackdown vs RAW 2010 og måske også Saboteur.
Er det noget de fortalt dig i GameStop, eller hvor ved du det fra? :)
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2009 17:47

Jeg har set den nye tilbuds plakat i en af deres butikker, den burde komme op de fleste steder engang i næste uge.

Og her er et par billeder af plakaten.

Billede

Billede

AC2 står nævnt længere nede på plakaten og nu til 199 kr ja, så hvis man vil have AC2 til 1 kr, sq man nok overveje at få det gjort i morgen :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Scoring » fre 25 sep 2009 19:31

Uncharted 2 limited edition - kommer det også d. 16? - for så er jeg da glad for at jeg stadig ikke har været i GS og forudbestille det :p
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2009 19:51

Det har altid været en "gamestop limited edition" de har haft i tilbudet, tror ikke de får andre udgaver i starten nemlig.

Det er jo IKKE fortune hunter limited edition :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf andeo1707 » fre 25 sep 2009 20:04

Erroneus skrev:Det har altid været en "gamestop limited edition" de har haft i tilbudet, tror ikke de får andre udgaver i starten nemlig.

Det er jo IKKE fortune hunter limited edition :)


nemlig. det er deres limited edition med hurtigere XP online... tror jeg
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2009 20:05

Yep, det jeg kalder MP bonus :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf fengis » fre 25 sep 2009 20:06

Har allerede bestilt Uncharted 2, Dragon Age: Origins, og Brütal Legend.

Og så overvejer jeg DJ Hero, Dante's Inferno og Saboteur.
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf gnazz » fre 25 sep 2009 20:13

Jeg forstår ik.. er der forskel på ratch and clank og uncharted2 om man bestiller før eller efter den 1. okt?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Erroneus » fre 25 sep 2009 20:24

Nej
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Martin1454 » fre 25 sep 2009 20:26

nogle der ved om der er/kommer nogle gode MW2 preorder tilbud??
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster