Forum

Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 23 Jan.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf NielChill » tirs 18 jan 2011 22:11

Jeg lagde Assasin's Creed: Brotherhood og Medal of Honor og fik i alt 440 kr. som jeg trak fra en bestilling af LittleBigPlanet 2 her for en uges tid siden. Mit spørgsmål er så, om jeg kan få fordel af dette tilbud?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Bab » tirs 18 jan 2011 22:25

Jeg tvivler på, at det virker med tilbagevirkende kraft. Jeg har selv afleveret to spil og fik 20 % oveni ved forudbestilling af Dragons Age II.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Erroneus » tirs 18 jan 2011 23:10

NielChill skrev:Jeg lagde Assasin's Creed: Brotherhood og Medal of Honor og fik i alt 440 kr. som jeg trak fra en bestilling af LittleBigPlanet 2 her for en uges tid siden. Mit spørgsmål er så, om jeg kan få fordel af dette tilbud?


Tilbudet var gældende for en uge side, problemet er nok bare din lokale butik ikke kendte til den. Det kan nok blive svært at få med tilbagevirkende kraft ja.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Jb » tirs 18 jan 2011 23:20

enig med bab omkring priserne er dyre osv.

Selv har jeg lige forudbestilt LBP2 - halv pris ved indbytning af Ratchet and clan Crack in time, i GAME (ikke gamestop)
Men dette spil koster også 449 på coolshop så prisen er ikke helt ved siden af. som så ofte
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf NielChill » tirs 18 jan 2011 23:27

Erroneus skrev:
NielChill skrev:Jeg lagde Assasin's Creed: Brotherhood og Medal of Honor og fik i alt 440 kr. som jeg trak fra en bestilling af LittleBigPlanet 2 her for en uges tid siden. Mit spørgsmål er så, om jeg kan få fordel af dette tilbud?


Tilbudet var gældende for en uge side, problemet er nok bare din lokale butik ikke kendte til den. Det kan nok blive svært at få med tilbagevirkende kraft ja.


Hvis tilbuddet var gældende den givne dato, så ser jeg ingen grund til det ikke skulle kunne lade sig gøre. Så har GameStop jo begået en fejl, og må rette den.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Erroneus » ons 19 jan 2011 00:46

NielChill skrev:
Erroneus skrev:
NielChill skrev:Jeg lagde Assasin's Creed: Brotherhood og Medal of Honor og fik i alt 440 kr. som jeg trak fra en bestilling af LittleBigPlanet 2 her for en uges tid siden. Mit spørgsmål er så, om jeg kan få fordel af dette tilbud?


Tilbudet var gældende for en uge side, problemet er nok bare din lokale butik ikke kendte til den. Det kan nok blive svært at få med tilbagevirkende kraft ja.


Hvis tilbuddet var gældende den givne dato, så ser jeg ingen grund til det ikke skulle kunne lade sig gøre. Så har GameStop jo begået en fejl, og må rette den.


Det er vi helt enig i, men du kan være helt sikker på nogle butikker vil forsøge at snige sig uden om.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Kennethdk2 » ons 19 jan 2011 06:44

Er der nogen som kan bekræfte om det er helt slut med at indbytte 2 spil, og så købe et af de nye for 199.-?
Billede
Kennethdk2
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Allanb » ons 19 jan 2011 07:09

Ja det er slut, spurgte så sent som i Lørdags i min lokale biks..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Erroneus » ons 19 jan 2011 09:48

Yep Powertrade tilbudet findes ikke mere, har været dødt siden årsskiftet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf morfar » ons 19 jan 2011 09:55

Erroneus skrev:Yep Powertrade tilbudet findes ikke mere, har været dødt siden årsskiftet.


Det er IKKE korrekt

INdtil videre har jeg lavet en bestilling på Brink, Dragon Age 2 og Crysis 2 via det gamle 2 spil og 1 krone.

Alle 3 lavet i januar. Crysis 2 bestillingen blev lagt 12 januar 2011.

Så længe de ikke har fået fjernet tilbuddene fra deres hjemmeside, så er det gældende. Det er hvad de sagde i Århus.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Bab » ons 19 jan 2011 10:00

Man kan så bare undre sig over, at de ikke har/havde fået dem fjernet. Jeg var der 3. Januar, og der var alle de gamle tilbud fjernet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Kennethdk2 » ons 19 jan 2011 11:54

morfar skrev:
Erroneus skrev:Yep Powertrade tilbudet findes ikke mere, har været dødt siden årsskiftet.


Det er IKKE korrekt

INdtil videre har jeg lavet en bestilling på Brink, Dragon Age 2 og Crysis 2 via det gamle 2 spil og 1 krone.

Alle 3 lavet i januar. Crysis 2 bestillingen blev lagt 12 januar 2011.

Så længe de ikke har fået fjernet tilbuddene fra deres hjemmeside, så er det gældende. Det er hvad de sagde i Århus.


Kan du smide et link ind til deres hjemmeside, hvor man kan se det? på forhånd tak.
Billede
Kennethdk2
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Erroneus » ons 19 jan 2011 12:24

morfar skrev:
Erroneus skrev:Yep Powertrade tilbudet findes ikke mere, har været dødt siden årsskiftet.


Det er IKKE korrekt

INdtil videre har jeg lavet en bestilling på Brink, Dragon Age 2 og Crysis 2 via det gamle 2 spil og 1 krone.

Alle 3 lavet i januar. Crysis 2 bestillingen blev lagt 12 januar 2011.

Så længe de ikke har fået fjernet tilbuddene fra deres hjemmeside, så er det gældende. Det er hvad de sagde i Århus.


Jo det er korrekt.

Det er så din butiks fortolkning, som er forkert, hvilket er heldigt for dig. 1 kr tilbudene er væk fra deres system og det samme er 199 kr. tilbudene, de er IKKE brugbare mere. Tilbudene bliver heller ikke linket på deres hjemmeside mere. Ja tilbudene ligger stadig online, hvis man kender adressen

Naturligvis kan man prøve i sin lokale butik om de stadig vil give tilbudene og være heldig, men så skal man håbe på at medarbejderne ikke har fået læst den nye tilbuds-liste igennem i deres mail system.

Jeg tilføjer ikke 1kr og 199 kr til post 1 igen, da de officielt ikke gælder mere.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf morfar » ons 19 jan 2011 13:30

Erroneus skrev:
morfar skrev:
Erroneus skrev:Yep Powertrade tilbudet findes ikke mere, har været dødt siden årsskiftet.


Det er IKKE korrekt

Indtil videre har jeg lavet en bestilling på Brink, Dragon Age 2 og Crysis 2 via det gamle 2 spil og 1 krone.

Alle 3 lavet i januar. Crysis 2 bestillingen blev lagt 12 januar 2011.

Så længe de ikke har fået fjernet tilbuddene fra deres hjemmeside, så er det gældende. Det er hvad de sagde i Århus.


Jo det er korrekt.

Det er så din butiks fortolkning, som er forkert, hvilket er heldigt for dig. 1 kr tilbudene er væk fra deres system og det samme er 199 kr. tilbudene, de er IKKE brugbare mere. Tilbudene bliver heller ikke linket på deres hjemmeside mere. Ja tilbudene ligger stadig online, hvis man kender adressen

Naturligvis kan man prøve i sin lokale butik om de stadig vil give tilbudene og være heldig, men så skal man håbe på at medarbejderne ikke har fået læst den nye tilbuds-liste igennem i deres mail system.

Jeg tilføjer ikke 1kr og 199 kr til post 1 igen, da de officielt ikke gælder mere.


Selvfølgelig skal du ikke tilføje nye 1 kr tilbud når de ikke findes mere :-)

MEn at kalde det dødt er ikke korrekt, da det "virker"/"virkede" flere steder.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 18 Jan.

Indlægaf Kennethdk2 » ons 19 jan 2011 17:10

Har netop talt med Gamestop pr. tlf, og deres tidligere pre-ordre tilbud på hhv. 1,- og 199,- ved indbytning af 2 spil eksistere ikke længere. Derimod får man 15% extra for de spil man har med, hvis man vælger at købe noget fra deres forretning. Han fortalte ligeledes at deres ekskluderingsliste vil forsvinde.

så er spørgsmålet bare om, hvor meget man får for sine gamle spil - gætter på det ikke er meget, og med deres relativt høje priser på nye spil (typisk 549,-), så er der nok ikke så meget fidus i det. :)
Billede
Kennethdk2
Niveau 1
 
Indlæg: 94


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster