Forum

Tekken 6: 390 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Tekken 6: 390 kr

Indlægaf gnazz » ons 21 okt 2009 15:33

hos Coolshop:
http://coolshop.xboxlife.dk/52631-tekken-6--for-ps3

har godt nok allerede bestilt den til 400 kr xd

glæder mig sygt meget til spillet udkommer!
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf TuXX » ons 21 okt 2009 15:43

Knap 300,- hos Gameplay.

Kan ikke forstå folk handler hos Coolshop - mange af deres billige titler har de selv hentet i UK og det kan man ligeså godt selv gøre billigere :-)

Så.. endnu engang.. UK SHOPS venner! Der er KASSEN at spare i det lange løb.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf gnazz » ons 21 okt 2009 15:46

sandt xD mmen jeg har altid nogle point der skal fyres af derinde hehe
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf BingoDK » ons 21 okt 2009 15:49

Lige omkring 270 ved Shopto.net. Der har jeg forudbestilt mit..
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf DeX » ons 21 okt 2009 15:49

TuXX skrev:Knap 300,- hos Gameplay.

Kan ikke forstå folk handler hos Coolshop - mange af deres billige titler har de selv hentet i UK og det kan man ligeså godt selv gøre billigere :-)

Så.. endnu engang.. UK SHOPS venner! Der er KASSEN at spare i det lange løb.

fordi i mine øjne vil jeg heller være sikker på at få det på selve dagen og ikke blive taget i tolden... plus jeg har intet i mod at gi et par hånd øre ekstra. gætter på folk gør det af prencip sag. jeg har aldrig haft problemer med dem og jeg har haft over 30 ordre hos dem. så de bliver ved med at få min støtte.
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Krisp » ons 21 okt 2009 16:35

DeX skrev:
TuXX skrev:Knap 300,- hos Gameplay.

Kan ikke forstå folk handler hos Coolshop - mange af deres billige titler har de selv hentet i UK og det kan man ligeså godt selv gøre billigere :-)

Så.. endnu engang.. UK SHOPS venner! Der er KASSEN at spare i det lange løb.

fordi i mine øjne vil jeg heller være sikker på at få det på selve dagen og ikke blive taget i tolden... plus jeg har intet i mod at gi et par hånd øre ekstra. gætter på folk gør det af prencip sag. jeg har aldrig haft problemer med dem og jeg har haft over 30 ordre hos dem. så de bliver ved med at få min støtte.


Man bliver da ikke taget i tolden for at handle ved UK shops? Det er jo ikke fra US.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Ponduus » ons 21 okt 2009 16:56

DeX skrev:
TuXX skrev:Knap 300,- hos Gameplay.

Kan ikke forstå folk handler hos Coolshop - mange af deres billige titler har de selv hentet i UK og det kan man ligeså godt selv gøre billigere :-)

Så.. endnu engang.. UK SHOPS venner! Der er KASSEN at spare i det lange løb.

fordi i mine øjne vil jeg heller være sikker på at få det på selve dagen og ikke blive taget i tolden... plus jeg har intet i mod at gi et par hånd øre ekstra. gætter på folk gør det af prencip sag. jeg har aldrig haft problemer med dem og jeg har haft over 30 ordre hos dem. så de bliver ved med at få min støtte.


Du betaler altså ikke told for noget købt indenfor EU ;)
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf gnazz » ons 21 okt 2009 17:48

har aldrig prøvet at forudbestille en spil i uk. men har det mest tryk med at handle i dk :) så giver ret i hva Dex skriver ^_^
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf DeX » ons 21 okt 2009 17:51

godt klar over det med EU reglerne tænkte på de der øer der er rundt om england som man skal betale told hos. :) ude godt men hjemme bedst :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf TuXX » ons 21 okt 2009 18:02

DeX - lige præcis derfor snakker jeg specifikt om Gameplay - de sender ikke fra "de der øer der er rundt om england" ;)

Anyways det må I selvfølgelig selvom - en jeg kender køber kun i fysiske butikker for så får han spillet med det samme --- joooh vist det' klart, men for hvert andet spil han køber har jeg købt 3 for samme pris.

Så længe man har penge nok betyder det alt sammen intet.

Det med at få spillet på selve dagen kan jeg såmend godt se kan være et minus, men man er vel ikke så liderlig efter et spil at man ikke kan vente en eller 2 ekstra dage? :-S eller er det bare mig der er tilpas casual til at det rager mig en pind om jeg så skulle vente 1 uge ekstra? Satme godt man ikke er hardcoregamer.. det' sq dyrt :P
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Panacea73 » ons 21 okt 2009 18:20

TuXX skrev:DeX - lige præcis derfor snakker jeg specifikt om Gameplay - de sender ikke fra "de der øer der er rundt om england" ;)

Anyways det må I selvfølgelig selvom - en jeg kender køber kun i fysiske butikker for så får han spillet med det samme --- joooh vist det' klart, men for hvert andet spil han køber har jeg købt 3 for samme pris.

Så længe man har penge nok betyder det alt sammen intet.

Det med at få spillet på selve dagen kan jeg såmend godt se kan være et minus, men man er vel ikke så liderlig efter et spil at man ikke kan vente en eller 2 ekstra dage? :-S eller er det bare mig der er tilpas casual til at det rager mig en pind om jeg så skulle vente 1 uge ekstra? Satme godt man ikke er hardcoregamer.. det' sq dyrt :P


Har det på samme måde - Kan sgu sagtens vente de dage ekstra det tager.

En vigtig ting:

Når man f.eks ønsker at købe spil eller andet hos Coolshop.dk, så klik på de links (reklamer) her på siden - Det samme gælder på X"shit"life
De penge der derved tjenes, bliver blandt andet brugt til at sikre nye tiltag, og har eksempelvis gjort det muligt at der kan vise trailers, sende folk på presseture og lignende. Kort sagt, du er med til at støtte den fortsatte drift.

Husk også .. at du også støtter X"shit"life/PSlife, hvis du klikker på deres bannere en gang imellem.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf gnazz » ons 21 okt 2009 18:22

haha Tuxx - liderlig er måske for meget sagt xD 1-2 dage efter udgivelsen og få det billigere er okay.. men mere, ville jeg gerne give ekstra og få det på dagen istedet :) men igen, men spørgsmål om man synes det er det værd.

og 390 kr for tekken6 i dansk netbutik synes jeg er billigt :)
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Saped » ons 21 okt 2009 18:59

gnazz skrev:haha Tuxx - liderlig er måske for meget sagt xD 1-2 dage efter udgivelsen og få det billigere er okay.. men mere, ville jeg gerne give ekstra og få det på dagen istedet :) men igen, men spørgsmål om man synes det er det værd.

og 390 kr for tekken6 i dansk netbutik synes jeg er billigt :)


Dansk butik ja.. men det er stadig en UK udgave af spillet du får.
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf armorking » ons 21 okt 2009 19:16

jeg har tænkt mig, at købe den med arcade stick, men den er sindsyg dyryt i gamestop .. nogen ved hvor jeg kan købe det billigt?

hvordan trækker hjemmesiden penge fra min konto ?? altså jeg mener skal det være dollars eller tager de bare danske penge ?? og hvordan regner man fra DKK til Dollar ??

hehe dumt spørgsmål :D men hjælp tak
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Morten Skou » ons 21 okt 2009 19:32

Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster