Forum

Blockbusters julekatalog (det første ud af 2)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Blockbusters julekatalog (det første ud af 2)

Indlægaf mrlenniboy » fre 13 nov 2009 12:29

hej alle sammen
nu er julen ved at nærme sig og i den anledning har vi sendt et nyt katalog på banen. der er masser af herlige ting alt fra bluray film til 50kr til konsoller, så check lige vores katalog ud på www.blockbuster.dk
og husk tilmeld dig vores kundepanel og du sparer 10% på alt du køber og lejer. Og det er ganske GRATIS.
så glæder mig til at se en masser glade kunder.
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 nov 2009 12:51

vi ???? ejer du blockbuster ? eller er du bare en ansat som siger VI til sit arbejde ? desuden ville du nok vide hvis du nu havde noget og skulle have sagt i blockbuster at et reklame stunt som dette er useriøst og lamt. så kan kun se en ALM ansat tro at blockbuster er hans også nu. Kan dog godt se logien i denne tråd hvis du har en sær aftale med siden her.
Senest rettet af SoulDecapitate fre 13 nov 2009 12:55, rettet i alt 1 gang.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Brofelde » fre 13 nov 2009 12:53

Han har før åbenlyst sagt han arbejder i en blockbuster..

Og han sælger som sådan ikke noget?
Han gør opmærksom på de har nogle tilbud?

Mon ikk Morten siger noget til ham hvis det er et problem? :)

God weekend ppl.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf mrlenniboy » fre 13 nov 2009 12:58

jeg arbejder dersåmænd bare og syntes jeg ville gøre opmærksom på at blockbuster har udsendt et katalog det er der vel intet galt i
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 nov 2009 12:59

mrlenniboy skrev:jeg arbejder dersåmænd bare og syntes jeg ville gøre opmærksom på at blockbuster har udsendt et katalog det er der vel intet galt i
Nej slet ikke .-) der var også bare mig der overdrev lidt :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf mrlenniboy » fre 13 nov 2009 13:00

det er ok jeg kan da godt fjerne det hvis der er nogen der ikke syntes det er på sin plads
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 nov 2009 13:01

mrlenniboy skrev:det er ok jeg kan da godt fjerne det hvis der er nogen der ikke syntes det er på sin plads
nej mener faktisk vi har en tilbuds tråd men er ikke sikker . Vi havde på console.dk men kan ikke huske om vi har en her.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » fre 13 nov 2009 14:55

Fint med mig, bare synd jeg ikke kunne finde et eneste godt tilbud i den avis >_< Blockbuster plejer nu ellers godt at kunne komme med nogle oki tilbud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Slowpoke » fre 13 nov 2009 15:23

Det er jo den første ud af 2 aviser.. så mon ikke der kommer noget for enhver smag i løbet af julen? Fandt heller ikke det store der fristede i den første avis.
Slowpoke
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Blockbusters julekatalog (det første ud af 2)

Indlægaf MJDigital » fre 13 nov 2009 15:35

mrlenniboy skrev:hej alle sammen
nu er julen ved at nærme sig og i den anledning har vi sendt et nyt katalog på banen. der er masser af herlige ting alt fra bluray film til 50kr til konsoller, så check lige vores katalog ud på www.blockbuster.dk
og husk tilmeld dig vores kundepanel og du sparer 10% på alt du køber og lejer. Og det er ganske GRATIS.
så glæder mig til at se en masser glade kunder.


Tak for head's up champ :) Dog er de/i for dyre på film og spil til min smag.. hehe
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Re: Blockbusters julekatalog (det første ud af 2)

Indlægaf mrlenniboy » fre 13 nov 2009 17:00

[quote Tak for head's up champ :) Dog er de/i for dyre på film og spil til min smag.. hehe[/quote]



jeg syntes faktisk ikk vi er dyre vi sælger da film til 169,*95 hvor sterio studio tager 199,95
blu ray til 49,95 eller 79,95. det er da gode bud ikk :D
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Blockbusters julekatalog (det første ud af 2)

Indlægaf MJDigital » fre 13 nov 2009 17:26

mrlenniboy skrev:[quote Tak for head's up champ :) Dog er de/i for dyre på film og spil til min smag.. hehe




jeg syntes faktisk ikk vi er dyre vi sælger da film til 169,*95 hvor sterio studio tager 199,95
blu ray til 49,95 eller 79,95. det er da gode bud ikk :D[/quote]

Joo gode bud :D meeen alle sammen er gamle.. nogle fede tilbud på nogle nye film ville være nice
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster