Forum

½ pris på band hero/ dj hero

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

½ pris på band hero/ dj hero

Indlægaf mrlenniboy » ons 02 dec 2009 21:56

hey alle
hvis du står pg mangler noget guitar hero eller band hero/ dj hero ja så tag i din lokale bb og køb det til halv pris :shock: jo du læste rigtig vi kører lige nu dette fantastiske billige bud på dem,( arbejeder i bb) har lige købt band hero til 600kr så kom ud af dynen det er meget begrænset hvor mange der er tilbage så det er først til mølle :D
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf CD » ons 02 dec 2009 22:00

hvad skal i have for bare spillet ? så alsår band hero ;D
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf mrlenniboy » ons 02 dec 2009 22:04

tror kun det er pakkerne med guitar/trommer der er sat ned
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Chaui » ons 02 dec 2009 22:57

Det er godt nok billigt, men kan ikke se dj hero på deres hjemmeside, der står bare at band hero er sat ned til 600kr fra 1600kr.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: ½ pris på band hero/ dj hero

Indlægaf Dummiz » tors 03 dec 2009 00:13

mrlenniboy skrev:hey alle
hvis du står pg mangler noget guitar hero eller band hero/ dj hero ja så tag i din lokale bb og køb det til halv pris :shock: jo du læste rigtig vi kører lige nu dette fantastiske billige bud på dem,( arbejeder i bb) har lige købt band hero til 600kr så kom ud af dynen det er meget begrænset hvor mange der er tilbage så det er først til mølle :D


Det ville være fedt hvis du kunne skrive i hvilke BB butik det er i :) for sidst du nævnte noget med de havde sacred 2 i outlet sale til 150,- der var jeg i min lokale BB og der galdte tílbuddet ikke :) så tjek lige om det gælder hele DK inden vi fare ned i BB forgæves :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf jokkedude » tors 03 dec 2009 01:28

Du er dog det dejligste menneske længe!!har lige oprettet en bruger kun for at takke dig
har lige bestilt Band hero fra webshoppen efter jeg læste dit indlæg :D
tak tak tak tak tak fordi du delte det med os andre
:D:D:D
jokkedude
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf mrlenniboy » tors 03 dec 2009 12:25

[/quote]Du er dog det dejligste menneske længe!!har lige oprettet en bruger kun for at takke dig
har lige bestilt Band hero fra webshoppen efter jeg læste dit indlæg
tak tak tak tak tak fordi du delte det med os andre


jamen mange tak for det :D ang dit spørgsmål dummiz så er det gældende i alle bb, og ang sacret så sagde jeg ikk alle havde men det er forskellig hvilke vi får
ogang dj hero ja så er det kommet i dag se linkhttp://blockbuster.dk/Default.aspx?ID=1889

god kamp med det
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf mrlenniboy » tors 03 dec 2009 12:28

her er et citat fra hvad jeg skrev dummiz:jeg arbejder i bb og det er lidt forskelligt hvad vi har af outlet spil vi kan nemlig ikke selv bestemme titlerne vi bestiller kun antal. men hvis i er interesseret i en titel så spørg lige ekspedinten om de kan få det fra en anden bb i samme distrikt.
her er et par af de titler som jeg ved vi har eller har haft kan ikke garantere at de er i alle selvfølelig
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Slimjay DK » tors 03 dec 2009 12:29

Dj Hero er så ikke halv pris, og Band Hero er under halv pris :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf mrlenniboy » tors 03 dec 2009 12:31

ja det er ikk lige halv pris på dj hero men billigt er det da
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster