Forum

T: Big sale hos Shopto.net

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf kofoed » søn 27 dec 2009 21:14

Ponduus skrev:Man betaler £3.50 eller godt 30,- hos Shopto. Er det dyrt?

Hos Game.co.uk og Gameplay.co.uk betaler man £2.95 eller 24,-

Om der er forskel på måden de bliver sendt på ved jeg ikke, men en forskel på 6,- synes jeg ikke er fuldstændig horribelt høj :)


Ja, men nu skal du så huske at hvis du køber 2 spil hos Shopto, så er det 7£ i porto, hvis du køber 3 er det 10,5£ ect. Ved Game/Gameplay, kan man få sendt op til 12 spil (mener det er 12) for 2.95£

Så ja porto er dyrt hos Shopto.
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Indlægaf Ponduus » søn 27 dec 2009 21:24

kofoed skrev:
Ponduus skrev:Man betaler £3.50 eller godt 30,- hos Shopto. Er det dyrt?

Hos Game.co.uk og Gameplay.co.uk betaler man £2.95 eller 24,-

Om der er forskel på måden de bliver sendt på ved jeg ikke, men en forskel på 6,- synes jeg ikke er fuldstændig horribelt høj :)


Ja, men nu skal du så huske at hvis du køber 2 spil hos Shopto, så er det 7£ i porto, hvis du køber 3 er det 10,5£ ect. Ved Game/Gameplay, kan man få sendt op til 12 spil (mener det er 12) for 2.95£

Så ja porto er dyrt hos Shopto.


Var jeg faktisk ikke klar over. Kan godt se problematikken i, at besparelsen er væk ved køb af mange spil - fx ved tilbud.

My bad :)
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Maurozarate7 » søn 27 dec 2009 22:53

er gameplay lige så sikker som shopto.net?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf aaliyahchili » søn 27 dec 2009 23:03

Ja gameplay er stensikker... har omkring 30 handler gennem dem...men tjekker altid lige shopto først,da de er bedre til at sætte priserne ned..
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Maurozarate7 » søn 27 dec 2009 23:22

Ok :) tak for det..
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Scoring » søn 27 dec 2009 23:42

TuXX skrev:Okay på den facon :-) Ja den problematik husker jeg godt - men det var dengang, ikke i dag :-) Det var så heller ikke shopto der havde problemer, men deres betalingsgateway som mange andre butikker også gjorde brug af. En stor del af UK var ramt af det.

Troede lige de siden sidst jeg handlede der havde lukket for muligheden for kort .. det ville være skod og betyde farvel til en god butik :-(


Shopto eller ej, man får hugget sine penge.. Hvis man har mulighed for at bruge PayPal, så er det det man skal.. Var selv en af de uheldige der blev ramt hos shopto, og jeg ved godt det ikke er shoptos skyld.. Men paypal is the way to go!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Haugboelle » man 28 dec 2009 00:50

Altså de har jo tidligere haft problemer hvor de så var ude og sige, at nu var det fixet (ved godt det ikke er shopto kun, men nu var mange af handlerne hvor folk fik taget penge derigennem) men så skete det igen et halvt år senere.

Så når jeg kan bruge paypal i UK shops, så jeg gør det, det lige så nemt og mere sikkert uanset.

Man kan bestille op til 12 spil ved game.co.uk på en ordre til de 3 pund :)
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf TuXX » man 28 dec 2009 01:44

Scoring skrev:Shopto eller ej, man får hugget sine penge.. Hvis man har mulighed for at bruge PayPal, så er det det man skal.. Var selv en af de uheldige der blev ramt hos shopto, og jeg ved godt det ikke er shoptos skyld.. Men paypal is the way to go!


Skal vi diskutere det igen? :lol:

Jeg siger bare at hvis "kravet" er Paypal så finder jeg et andet sted at handle. Og kravet er heldigvis ikke Paypal.

Hvad andre gør skal jeg ikke blande mig i.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf tmlilja » man 28 dec 2009 22:54

Ponduus skrev:Og så blev det vist lige sat på plads :lol:


Hos Play.com er priserne inkl. fragt og hos thehut.com koster det 0.99 at få sendt et spil til Danmark.

Så jeg fastholder, at det er alt for dyrt på shopto.net.
tmlilja
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf TuXX » man 28 dec 2009 23:33

Til gengæld er der risiko for told ved thehut ligesom på play.

Men må gøre op med sig selv om man vil betale en smule ekstra for den sikkerhed.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf j.rath » lør 30 jan 2010 17:37

The Saboteur til 207 kr inkl. porto.

Er det pengene værd?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf kleenex » lør 30 jan 2010 18:12

Jeg spiller det i øjeblikket og kan slet ikke forstå de relativt dårlige anmeldelser det har fået. Jeg er ihvertfald rigtig godt underholdt!!

Anbefalet herfra..
Billede
kleenex
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf CD » lør 30 jan 2010 18:16

kleenex skrev:Jeg spiller det i øjeblikket og kan slet ikke forstå de relativt dårlige anmeldelser det har fået. Jeg er ihvertfald rigtig godt underholdt!!

Anbefalet herfra..


Kan kun sige det samme
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf Erroneus » lør 30 jan 2010 19:27

Jeg syntes også det er et glimrende spil, rigtig god sandboxer :) Det tager dog lang tid at platinum, ca. 45 timer :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster