Forum

billig wii

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

billig wii

Indlægaf charmetie » ons 20 jan 2010 20:40

mangler dk billigst wii console ;) uden spil og sådan noget bare billig ;) nogen der ved hvor det er ?
charmetie
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: billig wii

Indlægaf BaconBaronen » ons 20 jan 2010 20:46

charmetie skrev:mangler dk billigst wii console ;) uden spil og sådan noget bare billig ;) nogen der ved hvor det er ?


http://www.getmore.dk/k%C3%B8b-nintendo ... 110_p.html

1367,-
Jyde hjemvendt til moderlandet
Billede
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf charmetie » ons 20 jan 2010 22:05

har selv fundet den her

http://www.coverit.dk/shop/default.asp? ... 3godG1Qm1Q


1.299,00 DKK


hvis det ikke kan blive mere billig må det jo blive den ;) ellers har jeg fundet den til 842kr i uk med porto men det er lige lidt langt væk syntes jeg
charmetie
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf j.rath » ons 20 jan 2010 22:15

charmetie skrev:har selv fundet den her

http://www.coverit.dk/shop/default.asp? ... 3godG1Qm1Q


1.299,00 DKK


hvis det ikke kan blive mere billig må det jo blive den ;) ellers har jeg fundet den til 842kr i uk med porto men det er lige lidt langt væk syntes jeg


Hvor er det hvis man må høre?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf charmetie » ons 20 jan 2010 22:28

den til 842 kr ==?? den er i pre order men skal nok lige se om jeg kan finde link igen ;)
charmetie
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf j.rath » ons 20 jan 2010 22:39

charmetie skrev:den til 842 kr ==?? den er i pre order men skal nok lige se om jeg kan finde link igen ;)


Ja. smid lige et link.

vh Jannick
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf charmetie » tors 21 jan 2010 08:09

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/pro ... -_preowned

har købt der inde før så de er gode nok ;) der kommer også et marke på kassen med at der ikke er for over 20euro i den så den ikke bliver tagde så nemt i told
charmetie
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Erroneus » tors 21 jan 2010 09:57

Gameplay.co.uk sender fra det engelsk fastland, så de skal ikke igennem nogle told :)

Husk at det er en brugt konsol du køber, da det er preowned.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf charmetie » tors 21 jan 2010 10:39

køber ikke en der over ;)

det syntes jeg du skal ringe og sige til told for har fået holdt mine ting tilbage 2 gange der over hvor den ene gang kom til at koste mere så den holder ikke helt ;)
charmetie
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf tmlilja » tors 21 jan 2010 23:04

charmetie skrev:køber ikke en der over ;)

det syntes jeg du skal ringe og sige til told for har fået holdt mine ting tilbage 2 gange der over hvor den ene gang kom til at koste mere så den holder ikke helt ;)


Det kan godt komme til at koste mere, selv om det sendes fra England, for du skal stadig betale dansk moms af varen, når du køber pr. postordre.
tmlilja
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Erroneus » fre 22 jan 2010 01:54

charmetie skrev:køber ikke en der over ;)

det syntes jeg du skal ringe og sige til told for har fået holdt mine ting tilbage 2 gange der over hvor den ene gang kom til at koste mere så den holder ikke helt ;)


Jo den holder fint, når man bestiller fra det engelsk FASTLAND. Du har bestilt fra Engelske butikker, der ikke lå på FASTLANDET, f.eks. butikker der lå på JERSEY ... og så løber der told på, hvis de bliver snuppet i tolden.

Der er ingen told + moms fra UK fastland, EOD.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Kondivand » fre 22 jan 2010 02:14

Erroneus skrev:
charmetie skrev:køber ikke en der over ;)

det syntes jeg du skal ringe og sige til told for har fået holdt mine ting tilbage 2 gange der over hvor den ene gang kom til at koste mere så den holder ikke helt ;)


Jo den holder fint, når man bestiller fra det engelsk FASTLAND. Du har bestilt fra Engelske butikker, der ikke lå på FASTLANDET, f.eks. butikker der lå på JERSEY ... og så løber der told på, hvis de bliver snuppet i tolden.

Der er ingen told + moms fra UK fastland, EOD.


Det er så ikke helt korrekt, for hvis en butik fra eksempelvis england, sælger for over et vist beløb til danske kunder, skal der betales dansk moms (mener denne grænse ligger omkring 100.000 kr. årligt) At der så er mange steder hvor det ikke sker alligevel kan man kun være glad for(kunne forestille mig at shopto bl.a. sælger for mere til dk).
Det er også derfor man på amazon skal betale ekstra i moms. Dog er det ikke de 25% som skal betales ekstra, men blot foreskellen på deres 17% VAT og vores 25% moms
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf Portuz » fre 22 jan 2010 03:39

Hvorfor skal jeg så ikke betale ekstra på amazon? :S
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf tmlilja » fre 22 jan 2010 09:38

Portuz skrev:Hvorfor skal jeg så ikke betale ekstra på amazon? :S


Det skal du også. Prøv at lægge mærke til posten VAT (moms), når du bestiller fra Amazon næste gang. Før du logger ind med en dansk bruger, opgøres prisen kun med engelsk moms, men når du logger ind som dansk bruger tillægges dels en dyrere fragt, dels en højere moms.
tmlilja
Niveau 1
 
Indlæg: 83



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster