Forum

udsalg i blockbuster

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

udsalg i blockbuster

Indlægaf mrlenniboy » tors 21 jan 2010 10:51

jeps så er udsalget startet i blockbuster alt fra nds til ps3 så kom ned og hent vores udsalgs avis da den ikk bliver postomdelt...http://blockbuster.dk/Default.aspx?ID=2644
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf WayneKerr » tors 21 jan 2010 11:11

Hvis deres før-priser er rigtige, så har de da godt og grundigt taget mange ved røven
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Indlægaf crockett » tors 21 jan 2010 12:52

Er det ikke meget lig de priser alle andre i DK fører? :-k

At de så er for høje generelt set er vi slet ikke uenige om. :D

De har vel også nogle oki tilbud på blu-rays, eller er det bare mig der kommer for lidt ud? :lol:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf mrlenniboy » tors 21 jan 2010 16:31

Er det ikke meget lig de priser alle andre i DK førere
alle andre hvem er det da????
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf kazzi » tors 21 jan 2010 16:43

Havde lidt håbet på uncharted 2 til under 300 men er slet ikke på tilbud og brutal legend til 349 er ikke billigt til jeg gider købe det.

Men generalt er blockbuster stået af syntes jeg de giver meget mindre for spil i bytte ind for 2år siden, og de brugte titler de har er som regelt gemt bag desken så folk køber de nye for fuld pris, har spurgt efter spil et par gange og sjovt nok har de dem brugt er kun de skod titler ingen gider have som står fremme af brugte titler altid, ihvertfald den på østerbro er såden.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf JHCREATiON » tors 21 jan 2010 16:49

kazzi skrev:Havde lidt håbet på uncharted 2 til under 300 men er slet ikke på tilbud og brutal legend til 349 er ikke billigt til jeg gider købe det.

Men generalt er blockbuster stået af syntes jeg de giver meget mindre for spil i bytte ind for 2år siden, og de brugte titler de har er som regelt gemt bag desken så folk køber de nye for fuld pris, har spurgt efter spil et par gange og sjovt nok har de dem brugt er kun de skod titler ingen gider have som står fremme af brugte titler altid, ihvertfald den på østerbro er såden.

også i vejle ..
og de ved ikke en skid om spil & det er den hvor de har COOLSHOP afdelingen, simpelthen til grin.
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf mrlenniboy » tors 21 jan 2010 16:51

vi giver mindre for spil fordi de er gamle det er jo klart. og de skod titler du omtaler er dem vi får fra kunder, men syntes nu vi har gode tilbud på bluray og x box du tænker jo kun playstation
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf crockett » tors 21 jan 2010 16:51

mrlenniboy skrev:
Er det ikke meget lig de priser alle andre i DK førere
alle andre hvem er det da????


Alle andre = Gamestop, Game, El-Giganten, Bilka osv. osv...

Det var som svar på WayneKerrs mening om at BB måske har taget kunderne i bagdelen, hvis du forstår sådan en lille én. :wink:

Her bør det bemærkes at jeg naturligvis tager udgangspunkt i de normale priser.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf kazzi » tors 21 jan 2010 17:06

mrlenniboy skrev:vi giver mindre for spil fordi de er gamle det er jo klart. og de skod titler du omtaler er dem vi får fra kunder, men syntes nu vi har gode tilbud på bluray og x box du tænker jo kun playstation


Kan huske før var det 50% af ny prisen i gav i bytte har gjort det en del gange før og var glad for det, nu får man 100kr hvis man er heldig og de står måske stadig til 4-500kr på hylden, men dog stadig bedre ind game/gamestop deres brugte titler sparer man tit kun 50kr på det lidt til grin.

Men vil give dig ret i at i har nogle gode tilbud på bluray film.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf SoulDecapitate » tors 21 jan 2010 17:19

Tit og ofte har jeg lagt mærke til min lokale blockbuster, også gemmer tilbuds vare bag disken så de kan skydes af til top priser igen når tilbudet ikke er gældende mere. I håb om folk ikke ser dem, For mig er BB bare en butik der til og lukke op og skide i , Kom kun i butikken da man fik 275 kroner for spil man selv gav 90 kroner for hos coolshop. Jeg ved når jeg ser et tilbud i BB at det kan findes langt billigere alle andre steder- Fordi butikken er grådig se deres før priser, jeg kan kun grine, den dag man kun kan købe sine spil HOS BB ja så spiller jeg ikke mere.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf mrlenniboy » tors 21 jan 2010 17:48

jeg har ALDRIG set eller være med til at gemme varer bag disken det må være enkelte tilfælde
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Erroneus » tors 21 jan 2010 17:53

Takker for linket, desværre er det ligesom deres julesalg, dybt uinteressante deres "tilbud" :(
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf JHCREATiON » tors 21 jan 2010 18:08

mrlenniboy skrev:jeg har ALDRIG set eller være med til at gemme varer bag disken det må være enkelte tilfælde

der sker da også i vejle, kolding :D!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Chimaira » tors 21 jan 2010 18:22

Køber stort set altid mine spil på den engelske Amazon (medmindre EB kører et af deres kampagne tilbud på en interessant titel). Deres nypriser er altid billigere end både Blockbuster og EB's brugtspil på samme titel. Og de par dage man skal vente på forsendelsen er sgu' til at leve med.

Sorry Blockbuster..... :lol:
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf mrlenniboy » tors 21 jan 2010 18:26

det er iorden dk butikker kan jo ikk leve op til england eller usa`s priser
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster