Forum

T: Heavy Rain Special Edition 349 (Udløbet)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf Excellon » tors 25 feb 2010 10:27

Mit spil er blevet anmeldt så jeg skal hente det idag i postbutikken... På den seddel jeg har fået i postkassen står der det kan afhentes i Vejgaard postbutik i ålborg (som er min "normale" postbutik hvor jeg altid henter mine pakker) men på track and trace og i den sms jeg har fået fra post danmark står der det er anmeldt til Skalborg storcenter postbutik som ligger en del længere væk... sidstnævnte har jeg aldrig skulle hente ting før...

så nu ved jeg ikke præcist hvor jeg skal tage hen for at hente den og post dk kundeservice kan ikke hjælpe endnu da postbutikkerne ikke har åbent... Fandme for nedern hvis man skal til at tage ud til skalborg for at hente lortet hvilket er en del længere væk..
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Gosser » tors 25 feb 2010 11:15

Du kan vel ringe til posthusene?
Gosser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Excellon » tors 25 feb 2010 11:21

Ja det har jeg også tænkt mig... derfor jeg skrev at de ikke kunne gøre noget da postbutikkerne ikke havde åbenet da jeg ringede til kundeservice... det er mest nedern er bare hvis jeg skal til skalborg og hente det... I perspektiv jeg bor i 9000 aalborg og min normale postbutik ligger ca 2 km væk vil jeg tro.. Der hvor det tilsyneladende ligger er i 9200 Aalborg SV så det er lidt en anden ende af byen..


Edit: heldigvis var det bare postbudet der havde lavet en fejl... Pakken skulle nu ligge ved min normal postbutik til afhentning... Altid noget man ikke skal bruge ekstra tid på at hente den så :)..
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Slimjay DK » tors 25 feb 2010 16:04

Games4ever skrev:Den eneste gang jeg har købt et spil ved coolshop, der købte jeg Uncharted 2 der, og det var også uden danske undertekster.

men da jeg købte det første Uncharted ved Amazon uk. der var danske undertekster på, og det får mig til at tænke at de helt sikkert får alle deres spil fra enten Asien eller Amerika


ja eller parallel import www.coolshop.co.uk

:twisted:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster