Forum

T: Heavy Rain Special Edition 349 (Udløbet)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf dr_gonzo » ons 24 feb 2010 17:36

på amager bliver "pakker" først omdelt sidst på eftermiddagen først på aftenen, så der er bedre chance for at folk er hjemme, så jeg venter også stadig på mit.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf cph_game_master » ons 24 feb 2010 17:39

Rart at vide jeg ikke er den eneste :) Jeg bor også på lorteøen !
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Indlægaf tonsborg » ons 24 feb 2010 17:42

Det er jo næsten som men spiller med i en film :-)
tonsborg
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Games4ever » ons 24 feb 2010 17:51

Taxidermist chronicle 1 virker ikke her, der er ingen lyd og det crasher meget hurtigt...

andre der har samme problem?

Edit. er i orden nu :-) havde åbenbart ikke fået downloadet det hele

tosset noget 8)
Senest rettet af Games4ever ons 24 feb 2010 19:06, rettet i alt 1 gang.
Games4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf ebckbh » ons 24 feb 2010 18:06

det lyder super foruroligende....jeg håber sgu ik det er noget generelt med de fejl. Venter stadig på mit...bor også på amager...godt man har champions league at falde tilbage på i aften hvis det skulle gå i fisk
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Indlægaf Ice_Hiboy » ons 24 feb 2010 18:11

hvorfra kom de rygter med at de sendte fra sverig/norge enlig fra ? for på min står afsender som glostrup :)
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf Erroneus » ons 24 feb 2010 18:20

Alle pakker jeg har modtaget fra dem har været fra sverige af og da de altid er 2 dage om at levere, så giver det mening. Det kunne jo være de først bliver sendt via glostrup.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf dr_gonzo » ons 24 feb 2010 18:25

Ice_Hiboy skrev:hvorfra kom de rygter med at de sendte fra sverig/norge enlig fra ? for på min står afsender som glostrup :)


Det er fordi at deres retur adresse er i Glostrup, da der ikke er nogen grund til at sende dem ud af landet igen, hvis posten ikke kan levere dem.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf dr_gonzo » ons 24 feb 2010 18:39

så kom mit :D
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Games4ever » ons 24 feb 2010 20:18

Alle skulle holde sig langt væk fra coolshop, så lige dette på deres hjemmeside, der var en som hørte om der var danske undertekster på

Til dem der har købt denne: Er der danske undertekster??

svar fra Coolshop:
Nej, der er ikke danske undertekster

ha,de får jo ikke engang deres spil fra Nordisk Film som de jo så flot gav skylden for at folk som ikke kunne få deres special edition..

flot at i skyder jer selv i foden
Games4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf dr_gonzo » ons 24 feb 2010 20:31

ups... det er ret nedern at blive fanget i sådan en løgn!
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf PalleRaa » ons 24 feb 2010 20:33

Haha... største fail ever af Cool Shop. Jeg tør vædde på at folk er så begejstrede for at få normal versionen at de ikke opdager at den ikke er nordisk før de smider spillet i, og så er fælden klappet. Tvivler på at Cool Shop tager noget som helst retur... fail fail fail... Godt der findes så mange andre gode game-butikker i DK og EU. Og nu har Elgiganten jo også uppet sit game :) Dejligt.
Billede
PalleRaa
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf cph_game_master » ons 24 feb 2010 20:34

Endelig kom mit :D
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Indlægaf Games4ever » ons 24 feb 2010 21:01

Den eneste gang jeg har købt et spil ved coolshop, der købte jeg Uncharted 2 der, og det var også uden danske undertekster.

men da jeg købte det første Uncharted ved Amazon uk. der var danske undertekster på, og det får mig til at tænke at de helt sikkert får alle deres spil fra enten Asien eller Amerika
Games4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf EvilDingbat » ons 24 feb 2010 21:09

For en gangs skyld er jeg glad for at jeg ikke valgte CoolShop. Jeg fik mit fra Elgiganten i dag, som lovet. Men jeg vil sige, at normalt failer CoolShop ikke så hårdt som de gjorde her. Ikke hvad jeg har oplevet i hvert fald. Det er kun sket én gang før.

Men HAIL @ Elgiganten for at få øjnene op for de danske gamers :D
EvilDingbat
Niveau 0
 
Indlæg: 37


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster