Forum

Yakuza 3 - Premium Edition -ca 300kr!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf mrlenniboy » ons 10 mar 2010 13:15

18,50kr
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf mrlenniboy » ons 10 mar 2010 13:19

ifølge deres site er alle de spil de sælger dk udgivelser
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Chefska » ons 10 mar 2010 13:33

Chaui skrev:Det er i hvert fald en fin pris, men springer over dette spil, prøvede demoen, og var nær død af grin. Det kan godt være jeg har misforstået noget med det spil, men damn hvor var det dårligt.


Det nok bare ik din type spil. Når du kalder det dårligt, så er det dig der har misforstået noget, var nær død af grin over din ignorante kommentar.
Chefska
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Allanb » ons 10 mar 2010 14:09

Ignorante kommentar??? Han giver bare udtryk for han syntes spillet er dårligt. Og i det, kan jeg kun give ham ret. Grafik, lyd og styrring et som et middelmådigt ps2 spil.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf WayneKerr » ons 10 mar 2010 14:46

Jeg forstår heller ikke lige, hvorfor hans kommentar er ignorant.
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Indlægaf Chefska » ons 10 mar 2010 15:26

Allanb skrev:Ignorante kommentar??? Han giver bare udtryk for han syntes spillet er dårligt. Og i det, kan jeg kun give ham ret. Grafik, lyd og styrring et som et middelmådigt ps2 spil.


Så burde det jo være noget lige for dig, kan se du sidder og spiller Madagaskar. Lad os sige jeg ik kan lide bilspil og platformers gør det GT til et dårligt bilspil eller Ratchet and Clank til et dårligt platform spil?
Hvis han har ret til sin mening i en tråd der ik handler om hvorvidt han griner over hvor dårligt det er, men om folk der gerne vil have det billigt, har jeg vel også ret til min.
Chefska
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Allanb » ons 10 mar 2010 17:42

Tror du ikke bare du skal skrue ned for charmen mester.
Hvis det var fordi han tilkendegav sin mening i en forkert tråd, kunne du jo fortælle ham/mig det på en pæn måde i stedet for.

Og nu er det jo sådan at jeg har et på unger der elsker at spille PS3 spil som Hannah Montanna, Madagascar osv. så alle din små lomme filosofier tror jeg bare du skal pakke sammen. Men det er åbenbart svært for dig at skrive i en ordentlig tone. (Måske din alder der spiller ind her?)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Rytteren » ons 10 mar 2010 18:12

endelig bestilt det. endnu engang tak til trådstarter der opretter en tråd i tilbudsforaet, og jeg så kan finde et godt tilbud. nu håber jeg bare yakuza iv også kommer til vesten. det har lige fået 38 i famitsu hvilket jo er RIGTIG godt. f.eks fik BF:BC2 kun 34 ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Stricker » søn 14 mar 2010 03:30

Allanb skrev:Ignorante kommentar??? Han giver bare udtryk for han syntes spillet er dårligt. Og i det, kan jeg kun give ham ret. Grafik, lyd og styrring et som et middelmådigt ps2 spil.


Sikke noget vrøvl. PS2'erens GPU har ikke engang normal mapping support.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Indlægaf Allanb » søn 14 mar 2010 07:37

Mapping support eller ej, det ændre ikke på hvad mit øje ser. Det er jo så det jeg skriver.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster