Forum

GOW 3 i el giganten fields

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf Brofelde » søn 14 mar 2010 14:31

Eeeellllerrrr man kunne være ligeglad med de folk der bare åbentlyst vil have opmærksomhed?

Plejer som regl at have en effekt også..

Dog er der altid nogle der får ondt i nummeren over det (Hentyder ikke til denne tråd.)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf MarkAall » søn 14 mar 2010 15:36

Hehe, jeg lavet bare denne tråd for at evt. intresseret der ville, kunne smutte ned i el giganten og købe det :) var altså ikke for at starte en hel diskusion omkring det her.
Men hvis man bor i nærheden af fields eller har mulighed for at tage derned, så gør det på mandag :) de har det måske stadig fremme.
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf Brofelde » søn 14 mar 2010 15:39

MarkAall: Ved ikke om den var myntet på mig, men min besked var på igen måde ment som at du løj :) Folk kan jo bare tilføje dig på psn og tjekke om du har haft spillet i maskinen evt. :) Syntes det er rigtigt fedt du har fået det før, det er moralsk forkert af elmutanten at sælge før tid, men der er nok ikke så meget at gøre ved det i den lange ende.. :)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf spinnersonic » søn 14 mar 2010 15:42

hey Markarall>

tror du den er der stadigvæk imorgen kl 10:00 ??
´
eller mon de har revet den ned fra hylderne?
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf MarkAall » søn 14 mar 2010 17:45

Spinner :) det da vær at tage et kig.
Ved ikke om de har fjernet det eller ej
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf nimarq » søn 14 mar 2010 17:57

Brofelde skrev:Eeeellllerrrr man kunne være ligeglad med de folk der bare åbentlyst vil have opmærksomhed?

Plejer som regl at have en effekt også..

Dog er der altid nogle der får ondt i nummeren over det (Hentyder ikke til denne tråd.)


Naturligvis. Jeg er personligt ligeglad, skal have God of War på et tidspunkt, men gider ikke lige tage til Amager for måske at kunne købe det. :)
nimarq
Niveau 3
 
Indlæg: 228


Indlægaf spinnersonic » søn 14 mar 2010 18:15

MarkAall skrev:Spinner :) det da vær at tage et kig.
Ved ikke om de har fjernet det eller ej


yeah. jeg bor godt nok i jylland, men får lige en kammi til at kører derhen imorgen og slå et telt derud par timer før eller noget! hahha

yes vi ser.
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf kazzi » søn 14 mar 2010 19:09

Kan ikk forstå i går såden amok over dette er jo sket 1000 gange før, har selv købt spil i expert/fona/game/gamestop før release dates og det vil ske igen, er helt sikkert bare en fejl så en anden havde købt gow3 i gamestop i fields den anden dag men de har nu fjernet det fra hylden da det jo var en fejl.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf spinnersonic » søn 14 mar 2010 19:22

kazzi skrev:Kan ikk forstå i går såden amok over dette er jo sket 1000 gange før, har selv købt spil i expert/fona/game/gamestop før release dates og det vil ske igen, er helt sikkert bare en fejl så en anden havde købt gow3 i gamestop i fields den anden dag men de har nu fjernet det fra hylden da det jo var en fejl.


det er jo ikke hvilket somhelst spil ;););)

Det er GOD OF WAR 3. enhver gamer med respekt for sigselv og sin gamin skal have dette spil.
og det kan ikke gå hurtigt nok! :P
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf MarkAall » søn 14 mar 2010 20:26

så, nu har i beviset :) at jeg har fået det, kig i mit psn ting neden under
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf xireuz » søn 14 mar 2010 21:00

MarkAall skrev:så, nu har i beviset :) at jeg har fået det, kig i mit psn ting neden under

Du er sgu heldig. Gad seriøst godt at det var mig der kunne game lidt God of War III nu :)
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf kornrocks » søn 14 mar 2010 21:39

Den her tråd minder mig om den hvor jeg skulle flames for at have 2 stk Final Fantasy 13 5 dage før tid.
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Indlægaf Krisp » søn 14 mar 2010 21:45

Heh, der er åbenbart flere som har solgt GoW 3 lidt for hurtigt. Jeg hørte også om en gut, som fik det tidligere i en Gamestop. :)

spinnersonic skrev:Det er GOD OF WAR 3. enhver gamer med respekt for sigselv og sin gamin skal have dette spil.
og det kan ikke gå hurtigt nok! :P


Det er en button masher? :P
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Ice_Hiboy » søn 14 mar 2010 21:49

så er der jo os der skal igennem det men lige venter lidt ;)
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf pludderkal » søn 14 mar 2010 22:58

og så kom jeg igennem det :P dejligt spil.
Billede
Mine handelskommentarer.
http://www.xboxlife.dk/profil/3735
pludderkal
Niveau 1
 
Indlæg: 84


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster