Forum

CDON... BILLIG

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf Rico » tirs 20 apr 2010 21:34

Portuz skrev:Og dog, jeg byttede to spil som ikke var PEGI til BF BC 2. Ekspedienten var sikkert ikke klar over det. Men ingen steder på nettet eller i butikken stod der noget som helst om PEGI krav.


Okay, heldigt nok, for jeg var inde med en masse gamle PS2 spil, og de tog kun imos spil der var PEGI-mærket. :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Quentin » ons 21 apr 2010 22:15

Rico skrev:
Quentin skrev:
WayneKerr skrev:Gamestop tager kun imod spil med PEGI-rating i deres bytte-tilbud


Jeg var ned med mit Brütal Legend, som ikke er PEGI, og det ville de ikke tage.. Selvom det bare var til alm. bytte... :(
Så der må være forskellige regler i de enkelte Gamestop-butikker, eller også er nogle af deres ansatte tåber! :evil:


? WyaneKerr skriver at de kun tager imod spil med PEGI, dvs.at alle spil uden PEGI sortere de jo bare fra.

Du skriver så at dit Brutal Legend som IKKE har PEGI? Det er da klart de ik vil tage det i byt når de kun tager imod spil MED PEGI? :)


Læs det jeg har markeret med fed... Jeg skulle ikke bruge det til bytte-tilbud, men bare for at komme af med det!! :)
Såfremt deres "bytte-tilbud" betyder at bytte et spil til en hvis sum er et "tilbud", så står jeg af mht. hvad tilbud er...
Quentin
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf nimarq » ons 21 apr 2010 23:38

Quentin skrev:
Rico skrev:
Quentin skrev:
WayneKerr skrev:Gamestop tager kun imod spil med PEGI-rating i deres bytte-tilbud


Jeg var ned med mit Brütal Legend, som ikke er PEGI, og det ville de ikke tage.. Selvom det bare var til alm. bytte... :(
Så der må være forskellige regler i de enkelte Gamestop-butikker, eller også er nogle af deres ansatte tåber! :evil:


? WyaneKerr skriver at de kun tager imod spil med PEGI, dvs.at alle spil uden PEGI sortere de jo bare fra.

Du skriver så at dit Brutal Legend som IKKE har PEGI? Det er da klart de ik vil tage det i byt når de kun tager imod spil MED PEGI? :)


Læs det jeg har markeret med fed... Jeg skulle ikke bruge det til bytte-tilbud, men bare for at komme af med det!! :)
Såfremt deres "bytte-tilbud" betyder at bytte et spil til en hvis sum er et "tilbud", så står jeg af mht. hvad tilbud er...


Du bytter to gamle spil og forudbestiller et nyt spil for 1 kr. Med nogle rigtigt billige gamle spil kan man altså forudbestille et splinternyt spil og så betaler man bare 1 krone ved afhentning.. Hvis det ikke er et tilbud, så ved jeg sgu ikke hvad tilbud er.
nimarq
Niveau 3
 
Indlæg: 228


Indlægaf dr_gonzo » tors 22 apr 2010 08:33

i følge gamestops nye regler skal spillene ikke længere være PEGI-rated, de skal bare være PAL for at kunne bruges til trade-in tilbud. Det står også i bunden af ekskluderingslisten.

Det kan godt være at de i enkelte butikker endnu ikke er klar over den nye regel, men så skal I bare gøre opmærksom på det når i vil bytte jeres spil. Der er blevet sendt en intern mail rundt til gamestop butikkerne hvor der står, at de skal tage mod alle PAL-spil, såfremt de ikke står på listen.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Quentin » tors 22 apr 2010 21:48

nimarq skrev:
Quentin skrev:
Rico skrev:
Quentin skrev:
WayneKerr skrev:Gamestop tager kun imod spil med PEGI-rating i deres bytte-tilbud


Jeg var ned med mit Brütal Legend, som ikke er PEGI, og det ville de ikke tage.. Selvom det bare var til alm. bytte... :(
Så der må være forskellige regler i de enkelte Gamestop-butikker, eller også er nogle af deres ansatte tåber! :evil:


? WyaneKerr skriver at de kun tager imod spil med PEGI, dvs.at alle spil uden PEGI sortere de jo bare fra.

Du skriver så at dit Brutal Legend som IKKE har PEGI? Det er da klart de ik vil tage det i byt når de kun tager imod spil MED PEGI? :)


Læs det jeg har markeret med fed... Jeg skulle ikke bruge det til bytte-tilbud, men bare for at komme af med det!! :)
Såfremt deres "bytte-tilbud" betyder at bytte et spil til en hvis sum er et "tilbud", så står jeg af mht. hvad tilbud er...


Du bytter to gamle spil og forudbestiller et nyt spil for 1 kr. Med nogle rigtigt billige gamle spil kan man altså forudbestille et splinternyt spil og så betaler man bare 1 krone ved afhentning.. Hvis det ikke er et tilbud, så ved jeg sgu ikke hvad tilbud er.


Jeg skriver da absolut ingen steder, at jeg byttede det til deres "trade-in" tilbud for at købe et nyt spil for 1 krone!!
Jeg gik derned på en højhellig onsdag for at sælge dem mit Brütal, og få lidt cash for det, sådan at jeg evt kunne købe et noget andet i samme butik.. (Hvis nogen er nysgerrige, skulle jeg have SingStar mikrofoner
Men de ville ikke tage imod det, da det ikke PEGI... :)
Quentin
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster