Forum

Red Dead Redemption Limited Edition

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf Asgerkhan » man 12 apr 2010 00:22

Erroneus skrev:Jeg syntes en LE/CE/SE osv. er pengene værd, hvis der er et lækkert cover med eller hvis det er et spil jeg ser meget frem til, så vil jeg godt have den "specielle" udgave, pga. der en lille samler i mig :)


Det er jeg enige i, jeg har næste alle mine spil i LE/CE/SE, men den her køber jeg kun i NE (Normal edit) fordi at der ikke er nogen fysikes ting med.
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Lord_Assberry » man 12 apr 2010 12:33

NielChill skrev:
Lord_Assberry skrev:
NielChill skrev:
Lord_Assberry skrev:Jeg vil helt klart gerne betale det ekstra for at få alle de fordele som limited edition giver.


Og det vil du fordi...?

fordi...
Jeg vil helt klart gerne betale det ekstra for at få alle de fordele som limited edition giver.


D'OH!

Jeg prøver på anden måde så. Hvorfor vil du gerne betale ekstra for Limited Edition? Hvad giver den mere værdi end den normale version? Synes du det er pengene værd?


Hehe.

Jeg synes at de tre bonus-funktioner; hurtigere regen i Dead-Eye, War Horse, Golden Guns til at unlock'e flere sidemissioner og få mere XP ved kills, er alle pengene værd. Jeg ved ikke om man kan opnå alle tre i selve spillet uden limited. Men på trods af det, så er det stadigvæk lækkert at ha' det fra start.
Lord_Assberry
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf NielChill » man 12 apr 2010 13:11

Lord_Assberry skrev:
NielChill skrev:
Lord_Assberry skrev:
NielChill skrev:
Lord_Assberry skrev:Jeg vil helt klart gerne betale det ekstra for at få alle de fordele som limited edition giver.


Og det vil du fordi...?

fordi...
Jeg vil helt klart gerne betale det ekstra for at få alle de fordele som limited edition giver.


D'OH!

Jeg prøver på anden måde så. Hvorfor vil du gerne betale ekstra for Limited Edition? Hvad giver den mere værdi end den normale version? Synes du det er pengene værd?


Hehe.

Jeg synes at de tre bonus-funktioner; hurtigere regen i Dead-Eye, War Horse, Golden Guns til at unlock'e flere sidemissioner og få mere XP ved kills, er alle pengene værd. Jeg ved ikke om man kan opnå alle tre i selve spillet uden limited. Men på trods af det, så er det stadigvæk lækkert at ha' det fra start.


Okay :) Mon ikke det er muligt, at opnå det igennem den almindelige version?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Dondejan1984 » man 12 apr 2010 13:41

f.eks. War Horse kan du IKKE få ved at spille den normale udgave. Jeg køber LE af 3 årsager:
1: Jeg kommer til at spille multiplayer med min bror og 2 kammerater
2: Ekstra XP, war horse osv. gør bare det hele meget nemmere, og det koster kun 50kr ekstra for en LE end normalt, og det synes jeg ikke er meget.
3: Det er trods alt Rockstar Games der laver RDR. Det er sq sjældent at de laver et dårligt spil :)
Dondejan1984
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf Mommerman » fre 21 maj 2010 11:13

335kr inkl porto


http://cgi.ebay.co.uk/PLAYSTATION-3-PS3 ... 866wt_1227

Er aldrig blevet snuppet i tolden selvom jeg har købt over 20 spil fra Hong Kong
Mommerman
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster