Forum

Super tilbud hos game.co.uk

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf muttenn » lør 08 maj 2010 02:31

morfar skrev:Jeg mangler Uncharted på Crushing, resten af Mercenaries, det sidste på G.I.joe, hele NFS: Undercover, næsten hele Heavy Rain og hele Saboteur.

Lig nu kæmper jeg med Brutal Legend.

Mangler forresten også lidt i LBP, en del i GTA, et gennemløb mere i Dead Space, det meste af Prince of Persia samt hele Far Cry og hele Superstar V8 Racing.

Og så har jeg forudbestilt RUSE, Alpha Protocol, Red Dead Redemption og Lost Planet 2.

Så jeg har egentligt lidt travlt..... :-)
og dantes inferno idag;]
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf morfar » lør 08 maj 2010 09:23

muttenn skrev:
morfar skrev:Jeg mangler Uncharted på Crushing, resten af Mercenaries, det sidste på G.I.joe, hele NFS: Undercover, næsten hele Heavy Rain og hele Saboteur.

Lig nu kæmper jeg med Brutal Legend.

Mangler forresten også lidt i LBP, en del i GTA, et gennemløb mere i Dead Space, det meste af Prince of Persia samt hele Far Cry og hele Superstar V8 Racing.

Og så har jeg forudbestilt RUSE, Alpha Protocol, Red Dead Redemption og Lost Planet 2.

Så jeg har egentligt lidt travlt..... :-)
og dantes inferno idag;]


Ja, den havde jeg lige glemt :-)

Og opdagede lige Unreal Tournament 3 også. Der må være et par trophies jeg kan tage der...
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf jakobv » lør 08 maj 2010 11:53

Morfar du er efterhånden en trophy god! Det går sateme stærkt. Lidt sjovt at følge med i.

Jeg mangler at færdiggøre LBP, God of war 1, Burnout, X-men, Pure, Batman, Uncharted 1. Har lige købt Uncharted 2, Tranformers 2 og snowboarding. Så jo, har da også mit at se til. Jeg er dog gået helt i stå efter sidste konkurrence.

..Nå ja; så kommer red dead redemption snart...
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster