Forum

tilbud hos Wupti.com Buzzere

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

tilbud hos Wupti.com Buzzere

Indlægaf andeo1707 » ons 18 aug 2010 08:21

Hos wupti kan man få et spil til PS2 + 4 buzzere som man så kan bruge med sin Playstation 3. for 89,-

http://www.wupti.com/Produkter/Spil-kon ... umble.html

Jeg har bestilt mine eksemplarer i hvert fald :) så må vi bare krydse fingre.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf n00bdream » ons 18 aug 2010 08:41

Det er et fint tip andeo1707 :)

Jeg bliver dog nødt til at advare mod at handle med Wupti. Er blevet snydt af dem på det groveste (den ene sag er afsluttet og den anden kører stadig) og forbrugerrådet kan fortælle, at de har rigtig mange sager med wupti.

På trustpilot får de, hvis man tæller stemmerne fra pricerunner fra, også en noget middelmådig karakter (virksomheder kan let fuske med stemmerne på pricerunner, derfor de oftest bør tælles fra).

Det skal lige siges, at hvis varen virker og den kommer frem til dig som bruger, så er der ikke det store galt med wupti (men sådan gælder det jo så for alle virksomheder). Problemerne er dog voldsomme når det kommer til deres kundeservice. De svarer sjældent på mails og reklamationer lader de som om ikke findes.

I mine sager har de sendt mig en forkert vare (jeg havde ikke bestilt den - eller noget andet) og jeg har nægtet at betale for returfragten. De har efterfølgende sendt en regning på varen (et digital kamera). Da jeg aldrig har bestilt varen har de tabt sagen - og den er afgjort efter 3 måneder.

Den anden sag, der stadig kører, nægter de at tage en defekt vare retur. Varen var defekt ved ankomst. De har fået den retur, men har endnu ikke betalt pengene tilbage. Denne sag kører stadig.

Ingen kritik af andeo1707 for at smid et tilbud op. Men bare en advarsel om, at denne butik ikke er skide heldig at handle med. Jeg kan desuden oplyse, at de har mistet E-mærket tidligere af samme grund.
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf Krisp » ons 18 aug 2010 09:07

n00bdream skrev:Det er et fint tip andeo1707 :)

Jeg bliver dog nødt til at advare mod at handle med Wupti. Er blevet snydt af dem på det groveste (den ene sag er afsluttet og den anden kører stadig) og forbrugerrådet kan fortælle, at de har rigtig mange sager med wupti.

På trustpilot får de, hvis man tæller stemmerne fra pricerunner fra, også en noget middelmådig karakter (virksomheder kan let fuske med stemmerne på pricerunner, derfor de oftest bør tælles fra).

Det skal lige siges, at hvis varen virker og den kommer frem til dig som bruger, så er der ikke det store galt med wupti (men sådan gælder det jo så for alle virksomheder). Problemerne er dog voldsomme når det kommer til deres kundeservice. De svarer sjældent på mails og reklamationer lader de som om ikke findes.

I mine sager har de sendt mig en forkert vare (jeg havde ikke bestilt den - eller noget andet) og jeg har nægtet at betale for returfragten. De har efterfølgende sendt en regning på varen (et digital kamera). Da jeg aldrig har bestilt varen har de tabt sagen - og den er afgjort efter 3 måneder.

Den anden sag, der stadig kører, nægter de at tage en defekt vare retur. Varen var defekt ved ankomst. De har fået den retur, men har endnu ikke betalt pengene tilbage. Denne sag kører stadig.

Ingen kritik af andeo1707 for at smid et tilbud op. Men bare en advarsel om, at denne butik ikke er skide heldig at handle med. Jeg kan desuden oplyse, at de har mistet E-mærket tidligere af samme grund.


Jeg har godt nok hørt om en del klager hos Wupti, men vil lige tilføje at jeg forudbestilte min PS3 Slim hos dem og fik den på release dagen. God indpakning og jeg har aldrig haft problemer med maskinen overhovedet.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf andeo1707 » tors 19 aug 2010 08:33

Nå, men jeg har bestilt, og jeg har også lige modtaget mine varer. Regnede hellere ikke med andet, for har handlet med Wupti før uden problemer. 89 for 4 buzzere er da billigt?
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf hamdenfede » tors 19 aug 2010 08:51

n00bdream skrev:Det er et fint tip andeo1707 :)

Jeg bliver dog nødt til at advare mod at handle med Wupti. Er blevet snydt af dem på det groveste (den ene sag er afsluttet og den anden kører stadig) og forbrugerrådet kan fortælle, at de har rigtig mange sager med wupti.

På trustpilot får de, hvis man tæller stemmerne fra pricerunner fra, også en noget middelmådig karakter (virksomheder kan let fuske med stemmerne på pricerunner, derfor de oftest bør tælles fra).

Det skal lige siges, at hvis varen virker og den kommer frem til dig som bruger, så er der ikke det store galt med wupti (men sådan gælder det jo så for alle virksomheder). Problemerne er dog voldsomme når det kommer til deres kundeservice. De svarer sjældent på mails og reklamationer lader de som om ikke findes.

I mine sager har de sendt mig en forkert vare (jeg havde ikke bestilt den - eller noget andet) og jeg har nægtet at betale for returfragten. De har efterfølgende sendt en regning på varen (et digital kamera). Da jeg aldrig har bestilt varen har de tabt sagen - og den er afgjort efter 3 måneder.

Den anden sag, der stadig kører, nægter de at tage en defekt vare retur. Varen var defekt ved ankomst. De har fået den retur, men har endnu ikke betalt pengene tilbage. Denne sag kører stadig.

Ingen kritik af andeo1707 for at smid et tilbud op. Men bare en advarsel om, at denne butik ikke er skide heldig at handle med. Jeg kan desuden oplyse, at de har mistet E-mærket tidligere af samme grund.


altså for det første vil jeg sige det er pisse ærgeligt for dig du har oplevet dette!. jeg har godt nok kun handlet hos dem en gang og fik en super god behandling
jeg købte et tv en blu-ray og et sorroundset og kan kun sige at jeg fik en perfekt servce især da min fjernbetjening ikke virkede til blu-ray`en så fik jeg bare en ny tilsendt.. men nogle mennesker er vel bare uheldige:) men kan klart anbefale dem!!!
og på den anden side har alle butikker ikke snart deres skræmme historier. har da hørt lidt om køligkiosken og elmutanten :wink:
btw super billigt tilbud.. men buzz er nok ikke helt lige mig
hamdenfede
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf Panacea73 » tors 19 aug 2010 10:47

Har aldrig handlet hos dem tidligere. Har ingen ps2, men det hænder da at Buzzere skal bruges, så derfor er der lagt en ordre hos Wupti.

Tak for info andeo1707!
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf rasmusmnielsen » tors 19 aug 2010 12:57

Jeg har kun gode erfaringer med Wupti. Mit et år gamle fladskærm gik i stykker og efter hurtig kommunikation via mail og telefonisk så kom der en tekniker hjem og erklærede det for død.
Derefter kontaktede jeg wupti og så fik jeg alle pengene tilbage så jeg kunne gå fra 32' til 42'.

Det skal lige siges at fejlen var en lille mislyd, og bestemt noget som jeg kunne have levet med, men er tilfreds med at jeg kontaktede dem dengang

Men ja, nogle er bare uheldige.
rasmusmnielsen
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Panacea73 » fre 20 aug 2010 12:36

Panacea73 skrev:Har aldrig handlet hos dem tidligere. Har ingen ps2, men det hænder da at Buzzere skal bruges, så derfor er der lagt en ordre hos Wupti.

Tak for info andeo1707!


Netop modtaget i bedste stand med PostDk 8)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf andeo1707 » fre 20 aug 2010 15:04

Panacea73 skrev:
Panacea73 skrev:Har aldrig handlet hos dem tidligere. Har ingen ps2, men det hænder da at Buzzere skal bruges, så derfor er der lagt en ordre hos Wupti.

Tak for info andeo1707!


Netop modtaget i bedste stand med PostDk 8)


Jeg fik også mine 2 i én samlet pakke. Glæder mig til at se om diverse unger bliver glade for gaven =) Måske beholder jeg det ene sæt til mig selv, men nu må vi se.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Player_2 » fre 20 aug 2010 22:45

Varen er desværre midlertidigt udsolgt
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster