Forum

Ps3 Controller?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Ps3 Controller?

Indlægaf coolmaroxd » søn 22 aug 2010 04:27

hej jeg så lige den her vanvittige pris

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42585

ved ikke noget om Told og sådan, men det er da okay billigt :D
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Re: Ps3 Controller?

Indlægaf Zalam » søn 22 aug 2010 08:21

coolmaroxd skrev:hej jeg så lige den her vanvittige pris

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42585

ved ikke noget om Told og sådan, men det er da okay billigt :D


Jae, men hvis den ryger ind i toldet er det lige 37% oveni + 150 til postdanmark fordi de har ulejliget sig med at åbne pakke.

Det kan hurtigt blive en dyr affære.
Zalam
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf coolmaroxd » søn 22 aug 2010 11:40

der er nogen der sragde at pga det kommer fra kina gider de ikke bruge tid på at tage TOLD osv
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Re: Ps3 Controller?

Indlægaf flapz » søn 22 aug 2010 11:46

Zalam skrev:
coolmaroxd skrev:hej jeg så lige den her vanvittige pris

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42585

ved ikke noget om Told og sådan, men det er da okay billigt :D


Jae, men hvis den ryger ind i toldet er det lige 37% oveni + 150 til postdanmark fordi de har ulejliget sig med at åbne pakke.

Det kan hurtigt blive en dyr affære.


Ja det bliver 385 kr for en original controler det er jo ikke meget mere end de 356 kr de skal ha ved coolshop ?
Jeg har bestilt masser fra USA og jeg er aldrig blevet snuppet, det er jo kun stikprøver de laver ved postdanmark.

Jeg siger tak for tippet og bestiller en med det samme :)
flapz
Niveau 3
 
Indlæg: 207


Indlægaf Zalam » søn 22 aug 2010 11:56

coolmaroxd skrev:der er nogen der sragde at pga det kommer fra kina gider de ikke bruge tid på at tage TOLD osv


Det tror jeg nærmere hænger sammen med at Kina og de asiatiske lande ofte skriver på kvitteringen at varen koster eks. 5 euro, og derfor går under bagatel grænsen.

Da man udmærket er klar over der er massere kopi/fake varer fra Kina som ligner originale varer præcis gider man ikke gøre mere ud af det (de kan kræve at du sender en kvittering fx fra Paypal, eller dankort betaling på købet sålede de kan beregne tolden), da admimistrations omkostningerne er for dyre i forhold til hvad de får ud af det.

edit: hvis I tjekker ebay tror jeg også I kan finde dem til omkring 250,- sendt fra England (= ingen told).
Zalam
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf flapz » søn 22 aug 2010 12:00

Zalam skrev:
coolmaroxd skrev:der er nogen der sragde at pga det kommer fra kina gider de ikke bruge tid på at tage TOLD osv


Det tror jeg nærmere hænger sammen med at Kina og de asiatiske lande ofte skriver på kvitteringen at varen koster eks. 5 euro, og derfor går under bagatel grænsen.

Da man udmærket er klar over der er massere kopi/fake varer fra Kina som ligner originale varer præcis gider man ikke gøre mere ud af det (de kan kræve at du sender en kvittering fx fra Paypal, eller dankort betaling på købet sålede de kan beregne tolden), da admimistrations omkostningerne er for dyre i forhold til hvad de får ud af det.

edit: hvis I tjekker ebay tror jeg også I kan finde dem til omkring 250,- sendt fra England (= ingen told).


Hvis du har fundet en til 250 incl. fragt på ebay, hvorfor linker du så ikke til den så andre kan få glæde af det ?
flapz
Niveau 3
 
Indlæg: 207


Indlægaf BT-DK » søn 22 aug 2010 12:07

BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf flapz » søn 22 aug 2010 12:12



Sorry, temporarily out of stock, please come back later.

Så det er ikke så let :) men tilbudet var da værd at vente på måske, man kan da lige se om det kommer inden for en uge eller noget.

Hellere fra england end kina
flapz
Niveau 3
 
Indlæg: 207


Indlægaf jimmidlx » søn 22 aug 2010 12:57

Bruger altid axelmusic.com til at købe dem. Har ALDRIG haft bøvl med told derfra, og et orig sony joypad står i 256 inkl alt.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Ps3 Controller?

Indlægaf Proxzyn » søn 22 aug 2010 12:57

coolmaroxd skrev:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42585

Mon ikke det er en kopi? :P
Al Sony tekst er væk, selv fra emballagen, og der står heller ikke Sony i vare-beskrivelsen (bortset fra at der står den passer til Sony PS3).
Så derfor synes jeg egentlig ikke den er så billig mere.

Den fra Gameplay er ok billig, men det er ikke en Dualshock.
Her er den "rigtige" :P http://shop.gameplay.co.uk/playstation- ... tpage.html
Næsten samme pris som Coolshop.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Indlægaf JTHL » søn 22 aug 2010 13:06

Køb da den i DK og støt vores egne butikker. De ekstra penge man betaler er jo godt givet ud, hvis der skulle være noget som skal sendes til reklamation.
JTHL
Niveau 1
 
Indlæg: 65
By: Aalborg


Indlægaf Rallovich » man 23 aug 2010 01:40

jimmidlx skrev:Bruger altid axelmusic.com til at købe dem. Har ALDRIG haft bøvl med told derfra, og et orig sony joypad står i 256 inkl alt.


Hurra! Det var præcist det, jeg ledte efter. 400 kr for en controller er for meget.

Rød Dual Shock 3 på vej :-)

Tak for tippet.
Rallovich
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf jimmidlx » man 23 aug 2010 09:35

Rallovich skrev:
jimmidlx skrev:Bruger altid axelmusic.com til at købe dem. Har ALDRIG haft bøvl med told derfra, og et orig sony joypad står i 256 inkl alt.


Hurra! Det var præcist det, jeg ledte efter. 400 kr for en controller er for meget.

Rød Dual Shock 3 på vej :-)

Tak for tippet.


Ingen problem :wink:
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf coolmaroxd » man 23 aug 2010 14:31

et link til AXelmusic sticket cant find it :b
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf coolmaroxd » man 23 aug 2010 14:32

et link til AXelmusic sticket cant find it :b
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster

cron