Forum

GameScribe

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

GameScribe

Indlægaf BT-DK » lør 28 aug 2010 17:10

Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle ligge dette indlæg, men har valgt at gøre det her :) Inde på Beep læste jeg lige om et nyt koncept kaldet GameScribe. GameScribe er en hjemmeside hvor du kan låne spil hver månede, og bytte til nye. Jeg synes idéen lyder meget smart, hvis du ikke har råd til at købe alle de nye spil :)

Tjek evt. Beep's artikel hvis i vil vide mere: http://beep.tv2.dk/entry.php/id-381539.html
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf coolmaroxd » lør 28 aug 2010 17:51

det lyder da fedt nok (:
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf jimmidlx » søn 29 aug 2010 12:12

En umiddelbar super idé. Gad vide om de kan opretholde et ordentligt overskud, samt have "nok" af de nye titler på hylderne.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Krisp » man 30 aug 2010 08:54

Old news. Men ja, idéen er som sådan okay.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf JesperJuhl » man 30 aug 2010 09:51

Jeg har brugt det, og har været rigtig glad for det. Men er som om at de ikke altid har nok af de helt store titler på lager, og de er lidt langsomme til at sende spil ud.
Men tror lige de skal blive lidt større og så køre det hele smurt.

Men det er en dejlig overskuelig side, og synes faktisk de har et stort udvalg både af nye og gamle titler.
JesperJuhl
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf BT-DK » man 30 aug 2010 17:41

JesperJuhl skrev:Jeg har brugt det, og har været rigtig glad for det. Men er som om at de ikke altid har nok af de helt store titler på lager, og de er lidt langsomme til at sende spil ud.
Men tror lige de skal blive lidt større og så køre det hele smurt.

Men det er en dejlig overskuelig side, og synes faktisk de har et stort udvalg både af nye og gamle titler.


Hvis du stadig er medlem, har du så set at du kan få en måned hvis du bruger koden beep, når du bestiller? :)
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Dummiz » man 30 aug 2010 18:02

Nu spørger jeg nok dumt men hvad nu hvis spillene bliver væk i posten eller hvis der er nogle der bare påstår at spillet aldrig er kommet frem? hvordan kan de sikre sig mod sådan noget?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf coolmaroxd » man 30 aug 2010 23:50

Dummiz skrev:Nu spørger jeg nok dumt men hvad nu hvis spillene bliver væk i posten eller hvis der er nogle der bare påstår at spillet aldrig er kommet frem? hvordan kan de sikre sig mod sådan noget?



+1 (:
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf pandekage » tirs 31 aug 2010 07:07

Da jeg benyttede mig af det for et års tid siden mener jeg, at have læst at tvivlen kommer forbrugeren til gode. De forbeholder sig dog retten til, at opsige abonnementet hvis det gentagne gange viser sig at det lokale postbud er kleptoman.
Nu har jeg tilmeldt mig igen og har også allerede fået mail om, at mit første spil er afsendt (tilmeldt søndag aften og afsendelsesmail mail mandag aften)
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf kapeshape » tirs 31 aug 2010 17:33

De burde lave de således man kunne se hvad nr man er i køen hvis ikke spillet er tilgængeligt. Man gider jo ikke vente i det uvisse.
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf atomalf » tirs 31 aug 2010 18:38

Man kan jo ligeså godt låne det på biblioteket, det er gratis
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Indlægaf coolmaroxd » tirs 31 aug 2010 23:51

atomalf skrev:Man kan jo ligeså godt låne det på biblioteket, det er gratis


held og lykke med at finde feks mafia 2 eller just cause 2 på biblo :D desuden er det ikke alle der har
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf atomalf » ons 01 sep 2010 06:42

De er der vist, der er bare lang tid før du kan få dem, så de skal jo bare reserveres.
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: GameScribe

Indlægaf Rooland » lør 25 sep 2010 19:10

Jeg har selv Gamescribe og nyder godt af det. Eneste minusser er for mig, at man kan kommer til at vente lidt ekstra på sine spil og man skal huske at reservere i god tid, da deres lager nok ikke er særlig stort.
Det hele går dog som smurt og er bestemt alle pengene værd.
Du modtager en kuvert med spillet og kuverten det skal sendes tilbage i. Samme procedure som hos lovefilm. Har spillet Lego Harry Potter og BFBC2 og modtager Sports Champions og Dead Rising 2 i næste uge.
Rooland
Niveau 1
 
Indlæg: 66



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster