Forum

resident evil 5

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

resident evil 5

Indlægaf aaliyahchili » tirs 03 mar 2009 22:04

Resident evil 5 til 29,99 £ + 3 £ i porto hos gameplay.co.uk.... SÅ må det snart gerne blive den 13............. =D>
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Keras » ons 04 mar 2009 11:09

Kommer det ikke til ps3 den 5. marts?
Keras
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Rechain » ons 04 mar 2009 17:18

Det kommer imellem den 10 og 13 marts i verden, hvis man ska tro > http://tothegame.com/search.asp?title=R ... +5&x=0&y=0 < :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Excellon » ons 04 mar 2009 19:28

så har jeg lige bestilt det hos gameplay...

Spillet udkommer d. 13. det udtalte de til microsofts pressekonference ved E3 efter den der stage demo af spillet...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf FreakyFellini » tors 05 mar 2009 01:23

Jeg forudbestilte det hos game.

FIFA 08, Heavenly sword og Assassin's Creed for Resident Evil 5 + 100 kr til mig. :)
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf gnazz » tirs 10 mar 2009 01:22

glæder mig virkelig til spillet kommer ud..

skriver i ik når i hører noget fra gameplay?
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Excellon » ons 11 mar 2009 13:23

Så har gameplay.co.uk afsendt mit RE5 :).... hvor lang tid går der normalt inden man modtager det fra dem? er det 2-3 dage ligesom ved shopto?

Jeg spørger fordi at i den mail jeg har fået omkring at det er blevet shipped står der "Thank you very much for ordering from us here at gameplay, you should receive your package in 1 - 4 Weeks."

og det synes jeg virker som et lidt overdrevet estimat?
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf psychotic » ons 11 mar 2009 13:49

Der går typisk 3-5 dage
psychotic
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf gnazz » ons 11 mar 2009 14:48

så har jeg fået netop samme email. og var i shock da der stod 1-4 weeks.. så håber virkelig du har ret at de sender den inden for omkring 3-4 dage omg omg must have now xD
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf tigerdyret » ons 11 mar 2009 14:53

De gange jeg har bestilt ved gameplay har det taget en uges tid +/- en dag.. Derfor bestiller jeg altid ved shopto. Det er muligt man i enkelte tilfælde som dette kan spare en 20-30 kr., men det giver jeg gerne ekstra for at få spillet 4-5 dage tidligere
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf heroes » ons 11 mar 2009 15:40

gameplay.co.uk er blevet langsomme. i starten, da jeg handlede ved dem, tog det 2-3 dage. Her på det sidste, har det taget imellem 1 til 2 uger.
Senest rettet af heroes ons 11 mar 2009 18:17, rettet i alt 1 gang.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Rechain » ons 11 mar 2009 17:46

Foretrækker at købe fra danske netshops og har heller ik så meget imod den lidt højere pris, nogen gange. Kommer sefølig an på hvafor spil det handler om ;) mit RE5 - Steelbook Edition (PS3) er i hvert fald afsendt fra CoolShop idag.

Gad vide om jeg får spillet gratis? Det spil jeg modtog i sidste uge, 8 dage siden, har jeg ik betalt endnu. Eller...de har ik hævet beløbet :) 199kr (RE - Umbrella Chronicles til Wii) - men de hæver jo nok beløbet en dag...nu får vi at se...haha...syntes bare det er ret underligt, for andre ting er betalt, også efter jeg købte dét spil :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Luske » ons 11 mar 2009 19:39

Rechain skrev:Gad vide om jeg får spillet gratis? Det spil jeg modtog i sidste uge, 8 dage siden, har jeg ik betalt endnu. Eller...de har ik hævet beløbet :) 199kr (RE - Umbrella Chronicles til Wii) - men de hæver jo nok beløbet en dag...nu får vi at se...haha...syntes bare det er ret underligt, for andre ting er betalt, også efter jeg købte dét spil :D

/Rechain


Så har du jo sådan set pligt til at gøre coolshop opmærksom herpå :wink:
Luske
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Rechain » ons 11 mar 2009 19:54

Luske skrev:
Rechain skrev:Gad vide om jeg får spillet gratis? Det spil jeg modtog i sidste uge, 8 dage siden, har jeg ik betalt endnu. Eller...de har ik hævet beløbet :) 199kr (RE - Umbrella Chronicles til Wii) - men de hæver jo nok beløbet en dag...nu får vi at se...haha...syntes bare det er ret underligt, for andre ting er betalt, også efter jeg købte dét spil :D

/Rechain

Så har du jo sådan set pligt til at gøre coolshop opmærksom herpå :wink:

Og ved du hva, det gjorde jeg torsdag eftermiddag ;) i sidste uge...han sagde det nok gik i orden...der er bare intet sket endnu...så du ska ik tro noget ondt om mig...jeg har haft kontakt med dem, så ka jeg jo ligesom ik gøre mere...jeg er da en hæderlig borger i dette lille land, det ka du også se på mine handelskaraktere på XboxLife! JEG ER IK EN SKIDT FYR! :lol: haha...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Lindeberg » tors 12 mar 2009 11:40

otkjær skrev:gameplay.co.uk er blevet langsomme. i starten, da jeg handlede ved dem, tog det 2-3 dage. Her på det sidste, har det taget imellem 1 til 2 uger.


De sidste par gange jeg har bestilt herfra (dvd.co.uk) er der kun gået 2-3 dage.
Virkelig hurtigt selvom det er fra england
http://www.dvd.co.uk/

Og ja gameplay er virkelig blevet noget langsom.
Lindeberg
Niveau 0
 
Indlæg: 15

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster