Forum

COD BO 240 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Erroneus » lør 19 feb 2011 02:10

Jeg er målløs... du er simpelthen dummere end en spand vand.

1. Der snakkes naturligvis om andre butikker end Amazon selv, det burde være indlysende, åh suk hvor burde det være indlysende.

2, 3 og 4. Hvis vi skal følge din logik, så må vi ikke lave indlæg herinde, hvis du ikke syntes det er et tilbud.
Ok ny regel på Pslife.dk: Vi skal først kontakte Portuz for at høre, om han syntes et spil er billigt nok til at være et tilbud. Yderligere skal vi kunne forudsige fremtiden, fordi hvis en butik aldrig sætter prisen op igen, så er det åbenbart ikke godkendt. Det er bare surt vi fremover skal gå glip af en masse tilbud, fordi vi ikke kan spå om fremtiden.
Personligt syntes jeg det er et fint tilbud, når man kan spare 130 kr. i forhold til de danske priser, er det billigste der findes, er lavere end normal prisen på Amazon og er et spil som vi ved mange kunne være interesseret i.

Men det er fint du holder dig væk, du har jo tydeligvis indset du klokkede i den med dit dumsmarte indlæg, desværre er du bare ikke voksen nok til at indrømme du har lavet en fejl. Det kommer med alderen Portuz, forhåbenligt. Selv en spand vand kan blive gammel.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Ponduus » lør 19 feb 2011 09:40

DennisBeck kunne lave én tråd, hvor han så poster sine tilbud i. Det er muligt at lave overskriften om alt efter indholdet af det seneste (her ville jeg sige tilbud, men tør ikke rigtig) prisbillige spil hos Amazon. På den måde samler han alle tilbud og vi får kun en enkelt tråd at kigge i/springe over.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Allanb » lør 19 feb 2011 10:24

Istedet for mudder kast, vil jeg lige bidrage med denne fantastiske søge maskine. http://www.playspot.co.uk/
Den søger på alle de mere eller mindre godkendte sider i UK.. Dog skal man huske nogle af dem sender fra Jersey, som er uden for EU, hvilket kan betyde man skal betale Moms, Told og gebyr til Pest DK. Men formålet er at du altid finder det billigeste sted.

Og Dennis, man behøver ikke en ny tråd til hvert tilbud, man kunne samle dem. Mere så forumet ikke bliver spammet totalt af tilbudstråde. Du har for eksempel oprettet 2 tråde om Medal of Honnor, dette er måske lige i overkanten.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf PercyVester » lør 19 feb 2011 11:30

"Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded."
PercyVester
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf armorking » lør 19 feb 2011 18:16

Bestilt igår :) tak for link
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » lør 19 feb 2011 18:41

armorking skrev:Bestilt igår :) tak for link
Det var så lidt :)
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » søn 20 feb 2011 13:48

Tilbuddet gælder stadigvæk http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Black ... im_vg_h__4 Der er også et billigt Headset kun £17.99 .http://www.amazon.co.uk/Sony-SLEH-00087 ... 585&sr=1-1
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Counter Heroes » søn 20 feb 2011 17:42

Når spillet ligges i kurven bliver Porto tillagt og dermed stiger prisen til ca. 300kr inkl. Porto..
Counter Heroes
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf fjeaset » søn 20 feb 2011 18:09

Hvordan ved man om der kommer told og alt det der mærkeligt noget på?? ;)
Jeg er også aktiv på xboxlife, der er bruger navnet også: fjeaset
Mit gamertag på Xbox 360: NHLboyDK
fjeaset
Niveau 4
 
Indlæg: 699


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » søn 20 feb 2011 19:21

Counter Heroes skrev:Når spillet ligges i kurven bliver Porto tillagt og dermed stiger prisen til ca. 300kr inkl. Porto..

NEJ ikke hos mig,men jeg vælger også FREE Super Saver Delivery.Så koster det 239,14 kr.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » søn 20 feb 2011 19:23

fjeaset skrev:Hvordan ved man om der kommer told og alt det der mærkeligt noget på?? ;)
Der er IKKE told på varer hos Amazon.co.uk men der kommer Dansk Moms. Total prisen står til sidst,inden du udfører ordren.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Counter Heroes » man 21 feb 2011 01:47

DennisBeck skrev:
Counter Heroes skrev:Når spillet ligges i kurven bliver Porto tillagt og dermed stiger prisen til ca. 300kr inkl. Porto..

NEJ ikke hos mig,men jeg vælger også FREE Super Saver Delivery.Så koster det 239,14 kr.


Tak, det var mig der ikke fik studeret det ordentligt.
Det er iøvrigt et godt initiativ at poste tilbud, så tak for det :)
Counter Heroes
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf armorking » man 21 feb 2011 13:01

DennisBeck skrev:
fjeaset skrev:Hvordan ved man om der kommer told og alt det der mærkeligt noget på?? ;)
Der er IKKE told på varer hos Amazon.co.uk men der kommer Dansk Moms. Total prisen står til sidst,inden du udfører ordren.


min ligger på 239kr. håber ikke der kommer ekstra penge på fra DKs side :mrgreen:

nogen der har prøvet det headset som du linkede til ? mangler nemlig en til COD :lol:
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » man 21 feb 2011 14:55

armorking skrev:
DennisBeck skrev:
fjeaset skrev:Hvordan ved man om der kommer told og alt det der mærkeligt noget på?? ;)
Der er IKKE told på varer hos Amazon.co.uk men der kommer Dansk Moms. Total prisen står til sidst,inden du udfører ordren.


min ligger på 239kr. håber ikke der kommer ekstra penge på fra DKs side :mrgreen:

nogen der har prøvet det headset som du linkede til ? mangler nemlig en til COD :lol:
Der kommer ikke ekstra penge på,da de bliver sendt fra England (Indenfor EU). Totalprisen er de 239 kr. Ang. headset,så er det godt.Folk vil kunne høre dig mere tydligt gennem dette. Men ellers vil jeg anbefale dette http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360 (det koster det samme ved amazon,så man kan ligesså godt købe det i DK)
Senest rettet af DennisBeck tirs 22 feb 2011 19:11, rettet i alt 1 gang.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf armorking » tirs 22 feb 2011 01:17

du er bare nice man , du ved hvad folk præcis skal have :mrgreen: det var sådan en jeg var efter =D>
takker
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster