Forum

COD BO 240 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » fre 18 feb 2011 17:05

Call Of Duty: Black Ops til 240 kr med fri fragt her http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Black ... _ai_ps_t_1
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Portuz » fre 18 feb 2011 18:40

DennisBeck: Forstår du ikke at amazon ER billigt? Det er jo ikke fordi du laver tråde med tilbud.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Proxzyn » fre 18 feb 2011 18:58

Portuz skrev:DennisBeck: Forstår du ikke at amazon ER billigt? Det er jo ikke fordi du laver tråde med tilbud.

Den er lige hård nok... Det er jo ikke altid at ting er billigere på amazon. Og du er vel heller ikke tvunget til at kommentere i tråde du ikke er interesserede i.

Jeg siger ihvertfald tak for heads-up.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Portuz » fre 18 feb 2011 22:35

Jeg skrev hverken, at det var billigst, eller at jeg var tvunget.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Erroneus » fre 18 feb 2011 23:12

Portuz skrev:Jeg skrev hverken, at det var billigst, eller at jeg var tvunget.


Men ikke desto mindre var dit indlæg et lorte indlæg og fuldstændig ubrugeligt. Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så luk skuffen.

Op's indlæg var fint, gå med dig.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Portuz » fre 18 feb 2011 23:56

Eat me! Det er jo ikke et forum, der er lavet til at linke til billige spil. Men tilbud som rammer ud over det sædvanlige.

At påpege forumets mening, fremfor at kommandere folk til at lukke røven, ja det giver mening :)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » fre 18 feb 2011 23:58

Portuz skrev:DennisBeck: Forstår du ikke at amazon ER billigt? Det er jo ikke fordi du laver tråde med tilbud.
Du behøver jo ikke kommentere ALT på dette forum,jeg lavede tråden til andre gamere,som måske kunne være interesseret i at spare nogle penge. 4-500 kr for et spil,kan jo godt være mange penge for nogle,og så er det da godt at der er nogle der vil dele deres tilbuds-viden med andre. Har da selv haft stor glæde at folks indlæg med priser. JEG HAR SPARET MANGE PENGE.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Portuz » lør 19 feb 2011 00:06

Det forstår jeg også udemærket, men har du søgt på forumet i forvejen? Amazon er kendt som billigt, forsendelsen er endda billigere end i DK. Amazon er altid omtalt som billigt.

I virkeligheden bør der være en sticky tråd med gode og billige forhandlere, men jeg kan ikke lave Sticky, kun mods. Hvis du vil poste alle spil fra amazon, for næsten alle spil derinde er billigere end i DK, så det ville tage dig lang tid at komme igennem.
Jeg har selv sparet mange penge, og køber stort set kun spil og film fra amazon, resten køber jeg brugt. Men jeg vil hellere dele min viden om at amazon er billigt, fremfor at lave nye tråde om hvert enkelt spil.

Du kan vel godt se der er forskel på en billig forhandler, og en forhandler der har lavet et super billigt tilbud der varer en uge?
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » lør 19 feb 2011 00:12

Ja selvfølgelig. I sidste uge fik jeg FIFA 11 til 170 kr,hos amazon. dagen efter kostede det 250. Jeg kender dog nogle som nåede at købe det til 170 kr. Jeg så på Coolshop at det kostede 379 kr. Så der sparede jeg 209 kr. Og for de penge kunne jeg eventuelt ha fået Medal Of Honor med. Handlede ALTID Coolshop førhen,men det gør jeg satme ikke mere.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Portuz » lør 19 feb 2011 00:14

Det er slet ikke værd at handle i DK med de priser som amazon kan diske op med :) Men amazon er jo ikke den eneste forhandler som er inde på amazon, der er mange forhandlere som er samlet. Det er også derfor priserne tit svinger meget, på kort tid.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf DennisBeck » lør 19 feb 2011 00:17

Men du ved jo også at amazons priser kan variere meget. Nogle gang er de som i DK,og andre gange totalt billigt. Når de er Meget billige,gælder de måske kun nogle få timer,og så skal man være hurtig. Det er derfor at jeg starter en ny tråd. Men kan se hvad du mener.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Erroneus » lør 19 feb 2011 00:51

Jebus crist Portuz..

Fact: Du finder ikke Black Ops til 25£ = 26£ inkl. forsendelse aka. 231 kr NOGLE steder. Hverken i England eller Danmark, det er dermed et fint tilbud.

Fact: Du finder mange spil på Amazon, hvor de langt fra er de billigste.

Fact: Du finder tit spil på Amazon som er billige i en periode og så stiger i pris et par dage efter. Hov ... hvad er det nu man kalder det, når et spil falder i pris for et par dage, nå ja det er rigtigt, et tilbud.

Jeg forstår godt din pointe, men den er forkert her. Prisen hos Amazon er billig, det er et tilbud, det er det billigste du kan finde pt., derfor er det relevant. EOD.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Portuz » lør 19 feb 2011 01:19

1. Hvis det ikke findes så billigt i UK, hvordan kan han så linke til UK.

2. Hvis du nu kunne finde ud af at læse, hvad jeg rent faktisk skriver, så ville du opdage jeg aldrig har snakket om at være BILLIGST, men bare billig.

3. At din definition af et tilbud er anderledes end min, ville du nok aldrig opdage, hvis ikke jeg sagde det. At en anden forhandler sælger billigere gør det ikke nødvendigvis til et tilbud, ej heller at prisen pludselig er en anden, det kan der være 100 årsager til.

4. Bare fordi Brugsen har billigere mælk end Kvickly, gør det det ikke til et tilbud. Så ville det heller ikke nytte at Netto sendte reklamer ud med tilbudsavis, når hele forretningen alligevel er på tilbud, fordi den generelt er billigere.

Men vi kan sagtens lege at dine såkaldte Facts er guds ord, så slipper jeg heldigvis også for at høre mere på dit bræk. Jeg vender ikke tilbage til denne tråd alligevel :)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf Portuz » lør 19 feb 2011 01:20

Erroneus skrev:Jebus crist Portuz..


Hils forresten ham der Jebus :)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: COD BO 240 kr

Indlægaf JacobDitzel » lør 19 feb 2011 01:53

Portuz skrev:
Erroneus skrev:Jebus crist Portuz..


Hils forresten ham der Jebus :)

Billede
Billede
JacobDitzel
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster