Forum

Resident Evil 5 = Cancellation

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Resident Evil 5 = Cancellation

Indlægaf NintendoB » ons 11 mar 2009 19:13

Jeg prøvet her for lang lang tid siden at pre-order spillet Resident Evil 5 hos Shopto.net men nu for jeg sq en mail hvor i de skriver at :

This email is to confirm the cancellation of a pre-order you had with ShopTo.Net.

Hva er den af ? :evil: Jeg har slet ikke vært ind og slet noget eller sagt at de skul stop den pre-order har ander prøvet noget der ligner ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf FunteXDK » ons 11 mar 2009 19:37

HVIS de ændrer prisen på det preorderet spil, får du en mail og hvis du ikke svare tilbage på den så sletter de vidst din pre-order... om de så har sat prisen op og du ikke har set mailen eller om det er noget helt andet der er sket ved jeg så ikke...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf heroes » ons 11 mar 2009 19:40

Har du købt hos dem før?

Husk ingen æ,ø og å i navn eller adresse.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Kondivand » ons 11 mar 2009 19:48

Var det ikke dig der havde problemer med at få dem til at acceptere dit Visa kort og derfor tilmeldte det som Visaelectron? Dette kan vel også være årsagen til at ordren bliver annuleret, da der jo er afgivet forkerte oplysninger
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf FunteXDK » ons 11 mar 2009 19:50

Her er en copy af en mail fra dem hvor jeg pre-ordrede:

ShopTo.Net processes pre-orders in the order they are received. If for any reason you cancel your pre-order and then choose to place it again, your new pre-order will be added to the end of the queue and your old queue position cannot be restored.

You will be notified by email of any price change to this pre-order. Your pre-order will not be processed after a price change unless you confirm it.

If you were not expecting this pre-order please contact us immediately.

Regards,
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf NintendoB » ons 11 mar 2009 22:13

otkjær skrev:Har du købt hos dem før?

Husk ingen æ,ø og å i navn eller adresse.


Jeg har købt hos dem før jo. Og jo jeg hade problemer med at bruge mit visa dankort hos dem men alt det fik jeg til at kører og jeg fik også bestilt et spil hos dem som jeg også fik ingen problemer der. Men det er først gang jeg prøver at pre-order et spil hos dem eller for den sags skyld i det hele taget. Jeg fik da også en mail fra dem her for noget tid siden hvor i de skriv at prisen var sat ned med at vis jeg ønsket at stop min pre-order så skul jeg bar log ind og stop den den vej men det sjove er bar at det har jeg ikke jeg gik bar ud fra at når de hade spillet at så vil de send det til mig men sådan skul det ikke gå...
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf NintendoB » ons 11 mar 2009 22:20

FunteXDK skrev:HVIS de ændrer prisen på det preorderet spil, får du en mail og hvis du ikke svare tilbage på den så sletter de vidst din pre-order... om de så har sat prisen op og du ikke har set mailen eller om det er noget helt andet der er sket ved jeg så ikke...


Jeg fik en mail fra dem og her er hva de skriv til mig :

Dear xxxxxx xxxxxxxx

This email is to inform you of a price change on a pre-order you currently have with ShopTo.Net.

The pre-order details are:

Product : Resident Evil 5 (PS3)
Product ID : xxxxxxx
Previous Price : £33.99
New Price : £32.95

If you want to cancel your pre-order please log in and remove it from your pre-order basket, please do not send email requests to cancel the pre-order on your behalf.

Regards,

ShopTo.Net
-----------------------------------------------------------------------------------

Men hvor i den besked står der at de skal ha svar tilbage ellers sletter de min pre-order ? ;)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Draloch » tors 12 mar 2009 18:31

NintendoB skrev:
FunteXDK skrev:HVIS de ændrer prisen på det preorderet spil, får du en mail og hvis du ikke svare tilbage på den så sletter de vidst din pre-order... om de så har sat prisen op og du ikke har set mailen eller om det er noget helt andet der er sket ved jeg så ikke...


Jeg fik en mail fra dem og her er hva de skriv til mig :

Dear xxxxxx xxxxxxxx

This email is to inform you of a price change on a pre-order you currently have with ShopTo.Net.

The pre-order details are:

Product : Resident Evil 5 (PS3)
Product ID : xxxxxxx
Previous Price : £33.99
New Price : £32.95

If you want to cancel your pre-order please log in and remove it from your pre-order basket, please do not send email requests to cancel the pre-order on your behalf.

Regards,

ShopTo.Net
-----------------------------------------------------------------------------------

Men hvor i den besked står der at de skal ha svar tilbage ellers sletter de min pre-order ? ;)



Det står faktisk her hvor du selv har givet en kopi af din mail: You will be notified by email of any price change to this pre-order. Your pre-order will not be processed after a price change unless you confirm it.

Alså hvis du ikke reagerer på det bliver den slettet , og det har du så vidt jeg kan se ikke gjort.Og der er jo tale om en prisændring og i den rigtige retning.
PS 3 500gb.
Draloch
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf NintendoB » tors 12 mar 2009 20:21

Den mail jeg fik der skriver de ikke at jeg skal give besked tilbage jeg går ud fra at de bar vil fortel mig at prisen er sat ned og at vis jeg ønsker at stop min pre-order at så skal jeg bar log ind og så stop den den vej alt det andet fatter jeg hat af...
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Draloch » tors 12 mar 2009 20:55

Sorry jeg forvekslede mails fra Funtexdk og dig , men det må jo være de samme regler der gælder uanset hvem man er. Kan være din mail er gået tabt evt. Har lige kigget min preorder mail igennem og den siger det samme som Funtexdk's.
PS 3 500gb.
Draloch
Niveau 1
 
Indlæg: 56



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster