Forum

Billige blu-ray film - hvorhenne?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf Marddos » tirs 29 mar 2011 01:00

Hej!

Jeg står og vil gerne have fat i et par nye blu-ray film (bl.a. Løvernes Konge og Monsters Inc.), men ligegyldigt hvorhenne jeg kigger, så koster de bare ekstremt meget.

Er det blot fordi jeg kigger de forkerte steder (moviezoo) eller er de virkelig så dyre?
Mindes at have set bl.a. Monsters Inc. til 100,- - 130,- kroner for ikke så længe siden, men åbenbart ikke alligevel..

/Marddos
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf Koma » tirs 29 mar 2011 01:06

Jeg plejer ALTID at købe blu-ray film hos enten amazon eller blockbuster. Disney film plejer generelt altid at være dyrere end andre.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf Marddos » tirs 29 mar 2011 01:13

Er det Amazon.co.uk? Frygter bare mangel af danske tekster og tale, hvilke er relativt vigtige at få med :-)

Blockbuster har jeg tjekket og de har kun den ene til 150,- og det er stadigvæk lige i overkanten af, hvad jeg vil give.

Jeg er godt klar over, at Disney film som regel er dyrere, men butikkerne har længe kørt med mange af de ældre titler til 129,- kr. Det hvad enten man er i Bilka eller Kvickly.
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf Koma » tirs 29 mar 2011 01:22

Marddos skrev:Er det Amazon.co.uk? Frygter bare mangel af danske tekster og tale, hvilke er relativt vigtige at få med :-)


Ja, co.uk. De film jeg har købt fra amazon har alle været med danske tekster. Det plejer også at stå derinde (nogle gange i en review).

Forresten køber jeg altid deres "brugte" film, da de næsten altid er helt nye, og ikke pakket ud.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf j.rath » tirs 29 mar 2011 07:06

På bdlive.dk kan man se hvilke af de engelske film der har danske tekster. ;) og så kan man ellers gå løs på amazon osv.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf mrlenniboy » tirs 29 mar 2011 07:53

løvernes konge er udgået på dvd den har aldrig været ude på bd før men den skulle komme i november i år men til 200kr
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf Marddos » tirs 29 mar 2011 09:04

Jeg havde ellers set noget om, at den næsten lige er udkommet.
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf mrlenniboy » tirs 29 mar 2011 09:17

desværre det er den ikke, jeg står i butik hvor vi jævnligt får besøg af disney sælgeren:-)
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf Marddos » tirs 29 mar 2011 09:27

Synes ellers der stod på Blockbusters plakat, at den ville komme i denne måned :-) Men nu kan jeg godt se, at der går noget tid :-)
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf kornrocks » tirs 29 mar 2011 15:13

Løvernes konge kommer først senere på året på BD, jeg samler dem selv, de seneste er Bambi og Alice i eventyrland.
Men du kan jo sagtens se på Amazon om der er danske tekster på

dette er blu-rays de sælger med danske undertekster... mange GODE tilbud, købte selv lige Band of Brothers

http://www.amazon.co.uk/gp/search/ref=s ... 1301404582
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf mrlenniboy » tirs 29 mar 2011 15:34

der må jeg lige blande mig kornrocks, de sidste nye er taran og den magiske gryde og Mesterdetektiven Basil mus
:-)
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf j.rath » tirs 29 mar 2011 15:36

mrlenniboy skrev:der må jeg lige blande mig kornrocks, de sidste nye er taran og den magiske gryde og Mesterdetektiven Basil mus
:-)


Ikke af danske udgivelser. Der er det Bambi fra februar og Alice i Eventyrland her fra marts.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf mrlenniboy » tirs 29 mar 2011 15:37

det tror jeg nu ikke jeg står her med de 2 titler og det er dk udgivelser
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf Proxzyn » tirs 29 mar 2011 15:47

kornrocks skrev:dette er blu-rays de sælger med danske undertekster... mange GODE tilbud, købte selv lige Band of Brothers

Har du modtaget den endnu? For så vidt jeg ved har den engelske udgave af BoB ikke danske undertekster.
Man kan ikke altid stole på hvad Amazon skriver når det kommer til undertekster på de film de sælger.

Taran og Basil Mus er da kun kommet på DVD, ik? Jeg kan ikke lige umiddelbart finde dem på BD.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Billige blu-ray film - hvorhenne?

Indlægaf mrlenniboy » tirs 29 mar 2011 15:57

det er rigtig de er kun på dvd
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster